juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Even man achter zijn vodden aan zitten... Ik heb om 10.00 uur een afspraak bij de bedrijfsarts en om 10.30 naar de vk, in hetzelfde pand :)
    Dus tot straks.

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik kan me trouwens al helemaal verheugen op een lekker vers afgebakken pistoletje filet americain, een vers broodje rauwe tartaar speciaal en een 'biefstuk doop' hahahah :')

Nog ff wachten en dan mag het weer!! jeuj heb het zo gemist.
    En een heerlijk passoajus-tje of safari jus tje hmmm :p

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Dippertje: Ja lekker! Filet en sushi! En een lekker witbiertje of wit wijntje!
    Ik vroeg tijdens de bv bijeenkomst trouwens hoe dat werkt met bv, als je wat wil drinken, hoe doe je dat met bv? Allemaal commentaar! Maar als je het vlak na de voeding doet, is er niets aan de hand.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oeee lekker biertje jummy. Ik krijg ergens volgende week een flink pakket met 0,0% bavaria bier. 20 kleine blikjes rose en lime enzo. Ben heel benieuwd!

5. Kylie1986

Oeh, jij mag testen! Heerlijk! Ik viel buiten de boot..

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaaa. Maar heb nog steeds geen mail gehad dat ik m kan ophalen... Dus baal beetje. Want mail zou 17e ergens al moeten komen.

7. Kylie1986

Hmm, ik heb van anderen gehoord dat ze hem al wel hebben..
    Misschien even mailen?

Meiden, ik twijfel ineens hoe uk ligt, ik weet het niet meer :)

8. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wat een geklets over dingen die we niet mogen!
    Ik heb vooral zin in rosbief :p
    Haha en biefstuk ook, maar dat at ik toch al nauwelijks.

Heb idd geen idee hoe het zit met borstvoeding en alcohol.
    Maar drink sowieso erg weinig. Vorig jaar zomer wel veel rosebier gedronken, maar al die calorien word je ook niet blij van.

Gewicht,
    Ik merk wel dat ik deze conditie en dit lichaam niet altijd wil hebben. Word gek van de dingen die ik niet kan. En bijv. mijn vader loopt altijd met zown buik. Nou daar moet ik niet aan denken hoor! Wil ook lekker kunnen rennen met de kleine knul straks, dus hier gaat er ook een hoop van af straks ;)

9. Kylie1986

Oh rosbief! Was toen nog pissig op de vakantie in België, op mijn moeder..Komt ze van de supermarkt terug met 2 grote rosbiefen, van de dikbilkoeien daar.. Arghh!!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha lekker lullig kylie, met dingen aan komen zetten die je niet mag. Straks flink inhalen ;)

Lady's dit gaat een zware dag worden, tis nog niet eens middag en heb nu al zin in patatje met!!

11. Kylie1986

Ik ook! En heb geen zin om iets te doen, bah!

12. Kylie1986

Hihi, neem het terug, nu weer een duidelijk hoofd tussen mn ribben, denk dat ie wat onderuit gezakt zat haha..

Ik heb trek in een biertje!

13. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Oeh, zou de snackbar over een uurtje open zijn?

15. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    @roozjuh haha ongeintereseerde man... hier nog een het zal hem allemaal weinig kunnen schelen heb ik het idee en of hij vind het onzin of hij zegt ja moet je zelf weten... denkt dat alles vanzelf komt aanwaaien en vanzelf goed komt zelfs als je er niks voor doet ;)
    haha beter dat je man is bijgedraaid ;) (moet heel veel bijlezen lol)
    kittens en peuter... succes! haha ik leek hier wel een politie agent en als ik dacht dat ze het wist duurde het max 2 min en dan had ze er weer een te pakken ... erg grote aantrekkingskracht hadden ze hier... wat een rust toen ze allemaal weg waren haha

@mirri hahaha die foto geweldig!

@dippertje leuk die puzzels, die hang je gewoon op als schilderijtje dan?

@afrola gefeliciteerd met je 2 kindjes!

@molton action... hier hebben ze alleen 1 persoons :(

@naam verklappen... wij zijn allebei niet goed in onze mond houden en hadden ook aan dochter gevraagd heet je broertje zo? en toen zei ze hem ook gelijk overal haha mijn broertje is ..... haha dus toen woouden we een andere naam... maar ja niks was zo leuk als wat we al hadden hahaha dus ja nu iedereen wijs gemaakt dat we een hele andere naam hebben... lol tis gewoon dezelfde gebleven lol

pffffff ik heb alweer weet niet hoeveel pagina's gelezen en moet er nog een heleboel dus die lees ik maar ff snel door hopelijk sla ik niks belangrijks over... moet echt vaker kijken!

@melk... geen last van....

@helma spannend allemaal!

@leonie... jeetje wat een verhaal zo, hopelijk voel je je snel beter en gaat je kleine meid het ook beter doen allemaal en kan je voor 100% genieten van de kleine meid

@einuh ... aaah succes alles goed gegaan?

@filet american... mmmmmmm het eerste wat ik graag krijg zodra de kleine eruit is haha :):):) gelukkig weet mijn zus dit en als het goed is vriendlief ook haha

@ slapen .. pffff drama hier lig halve nachten wakker terwijl ik echt wel moe ben ...

zo ben weer een beetje bij, maar ik ben te druk om steeds bij te lezen, hahaha geen idee waarmee maar het schiet er gewoon een beetje bij in.

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Bij de vk was trouwens alles goed. Bloeddruk 125/85 (ik vind het vrij hoog, maar ze gaan pas iets doen als het boven de 90 komt).
    Nog even over bevallen en rugklachten gehad. Ze gaf aan welke houdingen zouden kunnen en dat ze me erbij gaan ondersteunen. Ook zei ze dat ik pijnstilling gewoon moet doen, als het niet meer gaat. Dus ik ga de ruggenprik toch maar serieus overwegen.

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Afgelopen dagen erg druk geweest, dus behoorlijk wat om bij te lezen! Gelukkig zitten alle beebjes nog lekker binnen, nog even houden zo! Ben benieuwd hoe het met Helma is trouwens...
    Allemaal lekker genoten/genieten van het mooie weer? Echt fijn om eindelijk lekker naar buiten te kunnen hè!

Zaterdag is hier flink geklust in huis door souders. Hang en sluitwerk is vernieuwd (was al sinds verhuizing anderhalf jaar geleden nodig, maar nesteldrang heeft ervoor gezorgd dat het eindelijk eens gebeurde ;) ) Daarnaast kleine klusjes, schilderwerk e.d. En zelf e.e.a. gepoetst. Langzamerhand wordt het lijstje wel korter. 1 juni komen mijn ouders nog om nog wat laatste dingen in en om het huis te doen.
    Net zijn de klossen geleverd, dus bed kan omhoog en dan kan de wieg ook op de slaapkamer worden neergezet. Het einde begint in zicht te komen, heerlijk! (al heb ik nog best een aantal weekjes te gaan waarschijnlijk, vergeleken met een aantal van jullie, maar geduld is een schone zaak :) )
    Verder maar rustig aan doen vandaag, morgen oma op bezoek en even samen de stad in, gezellig!

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @butterflies, ja die gaan in een lijst en dan opgehangen :D

@kylie, ja je hebt ook teststrips ofzo, dus als je dan kolft kan je kijken of er nog resten van alcohol in zit.

En het bizarre is, ik drink eigenlijk noooooit :') maar omdat het nu eenmaal niet kan als je zwanger bent krijg ik/je er trek in :p
    Ben en blijf een klein kind wat dat betreft, als het niet mag/kan danwil ik het juist!

Hier is de huiskamer even helemaal gestoft gezogen gedweilt ook achter kasten ipv normaal alleen er onder, stoelpoten tafelpoten en van de bank mestne afgezogen en afgesopt worden hahaha
    Maar manlief heeft braaf geholpen :p al verklaar dhij me wel voor gek haha

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Lekker gezwommen vanmorgen, heerlijk op de fiets heen geweest.
    Nog even buiten gezeten en M. ligt nu lekker te slapen.
    Ga zo ook ff liggen, beroerde nacht gehad. Veelste warm op onze kamer.

eerst ff de was uithalen en opvouwen....

20. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

36 weken wave!!!!
    Nog een weekje dan mogen we thuis bevallen....

Deel Deze Pagina