Mooi hoor bloempje! Lin2011 hier heeft manlief kaart uitgezocht en ik de tekst. Moet alleen binnenkort ff de adressen uploaden enzo. @thuisbevallen, vanwege bmi moest ik sowieso in ziekenhuis, maar doe t liever zelf ook. Dan is er mogelijkheid tot pijnstilling mocht ikd at willen. Bij veel VK's moet je alsnog naar het ziekenhuis als je uitscheurt. Als de placenta niet afkomt moet je ook. Nou dan ben ik er liever maar alvast.
Gelukkig heb ik kaart en tekst mogen uitzoeken. Zou echt vreselijk boos worden als hij nu ineens een andere kaart zou willen!
@ Thuisbevallen. Hier voorlopig niet mogelijk, omdat er 4 van de 5 verloskundigen opstappen . Nu wilde ik toch al in het ziekenhuis, maar weet nu gewoon niet wie ik aan m''n bed krijg. Waarschijnlijk een gyn. Helaas zijn er 4 van de 5 man. En ik had zo graag een vrouw willen hebben .
goede morgen dames, Pff... weer werken zo ahha. @ thuisbevalling, nee ik wil graag poliklinisch bevallen want ik ben een echte stresskip en ik weet dat ik me verder niet druk zal maken als ik eenmaal in het ziekenhuis ben @ Ik werd vanmorgen (net als gisteren ochtend) alweer vroeg wakker helemaal bezweet en kotsmisselijk. Kan dit omdat de kleine nog hoog ligt ofzo? want ze duwd nog wel eens tegen mijn maag aan ahahha. de kleine boef dat ze is. @ verlof, met vandaag erbij nog maar 4 halve dagen werken Ik ben echt aan mijn verlof toe zeg ahahah. Zjn er meer dames die deze week de laatste week hebben om te werken en dan verlof hebben? Kuss
Er kwam een leuke lamp voorbij Hebben wij ook overgedacht, nu toch een andere. @bloempje, je schijnt iets moois gemaakt te hebben, maar plaatje doet het hier niet. @lin, wat vervelend van het kaartje! Ik heb hier een aantal uitgezocht en daar heeft hij eentje uitgezocht. @thuisbevallen, het lijkt me erg mooi. Maar dan wel bij een eventuele tweede Moet nu in het ziekenhuis bevallen ivm BMI, maar dat vind ik ook niet heel erg hoor. Zit alleen te stressen over de weg erheen (allebei zonder rijbewijs/auto) @CN, Hier ook misselijk en zweten nu. Vind het niet zo leuk meer Hier, nog steeds last van gerommel in mijn buik. Dacht indalingsweeen ofzo, maar het duurt nu al ruim 4 dagen. Vannacht deed het ook echt zeer, maar veranderd als ik anders ga liggen?? Iemand enig idee? Nu weer richting mijn vader. Ga er nog wel heen, maar of ik iets aan zijn huishouden doe zie ik nog wel hoor. Fijne dag!
Biijntje en Chanelle, succes met werken! Ik vind het nog steeds een gek idee dat ik voorlopig niet meer hoef.
Goffer, net druk zitten typen, gaat al niet zo lastig op mn foon, druk ik op verkeerd knopje en nu is alles weg.... Kort dan maar - Lamp/klamboe: moeten beide nog opgehangen worden. Hubby is niet zo snel met dat soort klusjes. - thuisbevallen: hier niet, krijg geplande ks(hoop ik) D is ook in zkh geboren via spoed ks. - zweten/andere klachten: buiten mn bekken om en hier en daar wat maazuur, heb ik eigelijk nergens meer last van. -kittens: kijker van gister kon niet komen... Ze komt vanavond zegt ze dus ben benieuwd. Ego: mn pa vroeg of D mee op vakantie mocht in de zomer. Tuurlijk! Vind ie geweldig. Ze gaan 23juni al(weekend). das vlak na bevalling en hebben we dat weekend even maar 1 kindje, heerlijk! Dit weekend is ie ook logeren daar, volgend weekend bij mn ma logeren. Dat worden paar heerlijk rustige weekendjes in t vooruitzicht! Sry heb verder niks meer onthouden
Goedemorgen dames. Ik lijk wel een eend vandaag. Mijn rug is redelijk verrot, maar ik ga gewoon werken. ik zie wel hoever ik kom.
Lionne, denk je goed aan jezelf en je beeb. Werkse. Vandaag planning: niks nothing noppes. Hoop vanavond die kijker voor t katje
dippertje: heb je ook suiker? (dat heb ik dan nog gemist denk ik) maar ja dan wil je dat soort nieuws helemaal niet horen lijkt mij :s wel fijn dat er een aantal vragen beantwoord zijn en dan toch weer balen dat je ook weer met vragen blijft zitten. schatten ze jou kindje ook zwaar in dan? mijn schoonzus moest voor een groeiecho naar het zkh omdat hij zo groot leek, hij was nu 7 pond en dus werd het ws een 8 ponder (mijn eigen zus heeft 3 kids en goede zwangerschappen gehad die waren allemaal zo dus volgens mij valt dat wel mee dan... toch?) pffff lees net je andere berichtje :s jeetje ook lekker geregeld dan en erg onduidelijk! persoonlijk vind ik als je rond deze tijd wordt doorgestuurd ze je maar moeten houden ook en niet weer terug moet naar je eigen vk alleen maar extra spanningen en stress lijkt mij... doe dan in ieder geval voor de zekerheid lijkt mij dan :s ... zit te denken kan je eigen vk er niks aan doen? misschien als zij de situatie snappen en je een hoge risico bevalling hebt ze wel voor je kunnen bellen dat je toch bij het zkh mag blijven... al snap ik ook wel dat je vertrouwen daarin ook helemaal weg is ... lastig... leuke lamp roozjuh: lekker alle katjes kwijt is toch weer een fijn gevoel als je weet dat je er niet mee blijft zitten he ... haha relaxed van die swing ... bloempje83: Ik ga ook thuis bevallen (maar als ik het niet trek of niet gaat ga ik lekker naar het zkh voor de pijnbestrijding) moet eerlijk zeggen dat het hier een geld kwestie is hoor anders had ik wel graag in het zkh willen bevallen, maar de vk had gezegd dat de 2e echt veel makkelijker ging en dat als ik pijnbestrijding wou we altijd nog naar het zkh konden en dat het dan op medische indicatie was dus ja toen had ik de keuze snel gemaakt @lin2011: aaarrrggghhh dat is irritant! succes ermee (zal ook echt mega pissig zijn hoor!) gelukkig hier het kaartje helemaal naar wens
Zo weer bijgelezen. Zal even boodschapjes doen en sandaaltjes kopen bij de Scapino voor M. Stonden wel leuke in de folder voor 13 euro ofzo. Kijken of hij ze aan wil
Ah het gaat wel weer. Vind het nu al niet meer leuk omdat de kaart niet helemaal naar zijn zin is. Maar beetje jammer dat ie er nu pas mee komt. ben morgen 35 weken en we hebben die kaart al een week of 7. Ben benieuwd of we eruit gaan komen.. We hadden de kaart samen uitgezocht het was niet mijn idee of zijn idee maar ineens van gedachten veranderd. Heb al gezegd als je dat maar laat met dr naam! Zal die ook last van zn hormonen hebben? Ik ga even boodschappen halen. Verder geen plannen.Ben een beetje suf. Sorry voor mn ego berichtje. @Mirri, moet je nog beginnen? hahah tijdens de weeen? zou dr helemaal gestrest van worden, ik wil alles klaar hebben namelijk. @roozjuh. en gaat ze nog komen voor de kittens? doei
@Roozjuh wat fijn dat je de kittens zo snel kwijt hebt! @Lin; ai dat is wel heel irritant dat hij zich ineens bedenjt. Wat vind hij er niet mooi an dan? @Leonie: Hie is het nu? Hier zoon naar kdv, Net lekker rustig boodschappen gehaald. En nu zo de keuken grondig poetsen en herindelen/opruimen. Heerlijk! Ik ben gelukkig weer helemal de oude, was zo bang dat ik heel depri werd even...
@butterflies, nou blijkbaar had ik suiker maar ben ik binnen twee weken genezen :') De kleine word nu geschat op 2900gram, dus als hij normaal doorgroeit komt hij op een geboorte gewicht van 3800 gram, en dat is niet abnormaal. Het ziekenhuis heeft besloten dat ik geen hoog risico meer ben, dus ga ik terug, mijn eigen VK kan moeilijk nu gaan zeggen dat het wel zo is. Dan zou of mn suiker weer raar moeten gaan doen, of beebje zou weer een spurt moeten maken. MAar groeiecho's krijgen we niet meer.. Al gaan we zelf vragen of we een 'pretecho' mogen om naar de groei te kijken over twee weken. Betalen we zelf wel maar dan weet ik tenminste dat hij niet weer bizarre sprongen maakt. Als die nu nog een keer zo een spurt maakt loopt hij 4 weken voor, dat gaat me toch een beetje te ver als ze me dan laten doorlopen tot 42 weken... Tis te hopen dat hij vroeg (dus dichte rbij de 38 dna bij de 40 weken) geboren word. Hier staat lekker balkondeur open!! Heerlijk! Poessies zijn ook blij die lopen hele tijd heen en weer Straks maar ff naar tuincentrum ofzo om te kijken voor wat gezellige plantjes.
mannen: hier was t niet met de kaart maar met de naam. Meneer wilde dat de naam op die en die manier werd geschreven. toen knuffeltjes en alles gekocht met de naam erop. expres nog 6x vragen of hij het écht zó wilt hebben. ja want op andere manier schrijven vond ie lelijk. vorige week eindelijk t mutsje besteld dus liet m zien voor ik ging bestellen zegt ie opeens: zullen we t anders zo en zo schrijven? AAAH!!! dacht dat ik doordraaide. nu heeft ie pech want de naam staat al op meerdere dingen. vond t op de andere manier ook mooier maar kga niet alles opnieuw bestellen (tutdoekje, 1e knuffeltje en mutsje)
Jullie mannen zijn lekker aan het mee zwangeren zo te lezen. Allemaal last van de hormonen of zou het door het mooie weer komen? Gelukkig hier geen last van een twijfel kerel. Roozjuh: sandaaltjes gingen hier erg snel was nog maar 1 maatje 23. Had ik ff geluk. Vallen wel wat klein vind ik want hij zit in 22 van schoenen. Heb die blauwe sandaaltjes onder aan de blz. gehaald vond die met die voetbal erg lelijk.
oja werd gevraagd of die vrouw vanavond nog komt voor t katje. ehh goeie vraag. ben heel bang van niet maar dan is t over voor haar en gaat t katje naar iemand anders