juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Weet iemand waar ik die buikfoto's van de maand kan vinden ahahah of ben ik nu wel heel erg blond? :) Kuss

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Onze buikjes geen idee kan dat stuk ook nooit vinden.

AHHH hoor M. nu alweer. Slaapt net een klein uurtje!!!!
    Hoe houd die jongen het vol.
    's morgens om 6uur wakker, tussen de middag maar een uur slapen en om 19:30 weer na bed.
    Energie voor 10 daar ligt het bij hem niet aan. Nu mama haar energie nog weer op level 10 zien te krijgen.

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi, zo ik lig ff in bed de oudste langs me heb veel telekids op genomen :) de jongste ligt te slapen :)

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dippertje, ik weet hoe je je voelt! Vorige week werd er gezegd in het zh misschien mag je naar je eigen vk, de dag erna nee je moet in het zh bevallen misschien mag je eigen vk wel aan wezig zijn.
    Nu weet ik nog niets!! Over 2 weken weer een grote controle en dan weet ik meer!

Morgen heb ik wel een groei echo en de persoon die er dan is die krijgt een hoop vragen / de wind van voor ;)
    Je kunt een zwangere toch niet zo in onduidelijkheid laten zitten en iedere keer zeggen ja moeten we kijken NEE ik wil duidelijkheid....

Peek, hoe gaat het met je?

Mirri, wat een genot dat je 2x thuis bent bevallen zou er veel voor over hebben om thuis te mogen bevallen..

Roozjuh, dan heeft de man toch lekker pech ... Pfff onzekere en twijfel konten, hopelijk komt die vrouw wel nog

Ik zag een hele mooie lamp voorbij komen :)

Oeps de rest ben ik alweer vergeten SORRY

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Boefjes mama, dat vraag ik me ook wel eens af. Hier begint de dag ook vaak rond 6.30 en liggen tussen 19.00 en 19.3o in bed maar pffff energie voor tien ...

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Kaartje, doen wij via de drukker ik heb de enveloppe al in huis dus hubbie kan niet meer terug! Hihi...

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Heb onze buikjes weer even ge-upt voor je CN.
    Of bedoelde je de buikfotowedstrijd? Die vind ik altijd onderaan de startpagina :)

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Roozjuh, als jij die andere schrijfwijze ook mooier vind, ben je dan niet bang dat je er later spijt van krijgt?

dippertje, vaag gedoe allemaal idd... hou ik ook niet van zeker nuet als je zwanger bent.:)

Hier eerste gedeelte keuken klaar heerlijk! Rest afmaken, voegen keuken poetsen en stofzuigen, Morgen alle ramen zemen binnen + buiten. :) Hihi echt nestdrang...:)

9. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Zo volgens mij is iedereen hier lekker bezig om alles af te maken hihi! Ikke ook hoor, man wordt af en toe gek van me, maar helpt me toch elke keer weer braaf ;)

10. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    O ja en nog ff foto's van mijn "buikje": 31 en ruim 32 wk

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sandaaltjes: D zit op 26 alweer, die is er gelukkig altijd in overvloed :) En anders pech gehad haha

Danielle: ehh spijt? ja weet ik niet. Die knuffeltjes waren best prijzig en wat doe ik daar dan mee als ik nieuwe laat maken... Neh ik laat t wel zo, kan ermee leven. Vind het niet lelijk maar voor meisje is de andere schrijfwijze leuker denk ik

AH: sparen is groot woord :p Maar D vind ze wel helemaal geweldig.

Cecilia: mooie buik hoor :)

Ego: Was net ff dikke stress hier. Was opeens een kitten kwijt *shock* Hoorde Loena boven dus ik denk, zal toch niet he? En ja hoor, had ze die ene mee naar boven genomen en naast de wasmachine gelegd op een kussen. Ben ik ff blij dat die kittens goeie longen hebben en ik m hoorde :p
    Heb idee dat mn kat weer krols aant worden is, ze miauwt als een malle en is lekker ego bezig want ze gaat zo met haar dikke reet op de katjes zitten. Of als ze krijzen dan gaat ze ernaast zitten en terug miauwen....

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Danielle. Dit is het kaartje wat we hadden in een andere kleur. Het roze was lila en het donker roze was groen.
    Naamplaatje Lief
    (is 82,00 voor 48 kaarten)

Hij vind die bloemetjes te tuttig.
    Nu kwam ie hiermee
    Geboortekaartjes - Kaartinformatie - La Carte Exclusief 2 - LC031 Beertje meisje
    (is 172,50 voor 50 kaarten)(is met foto)
    Ik hou niet van dat soort kaartjes.

Dus nu wil die zelf een kaart ontwerpen... Gaat er vanavond aan beginnen. Nou ik ben benieuwd
    Goed bezig met poetsen. Fijn dat je ook even je gang kan gaan nu hij op het kdv is.

@dippertje. Echt vaag die dokters. Geniet lekker van het weertje:)

@Roozjuh. ja wat is dat toch ineens he. Mannen!
    Hihi wat een katten verhalen maak jij mee:)

@ de rest. Weinig nieuws. Ga koken deze week. Heb op de allerhande online lekkere recepten gezocht en net de boodschappen gedaan (bij de goedkopere supermarkt en groenteman hihi)

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo ff wenkbrauwen laten plukken en verven en wimpers verven. Dan kunnen we er weer ff tegen..

Hoop dat ze t dit keer wat beter doet vorige keer waren ze neit helemaal mooi gelukt!

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Heey bijntje, ahhah ik bedoelde van de buikwedstrijd. Onze juni buikjes houd ik altijd goed in de gaten :D Toch bedankt voor het uploaden :p

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh haha handig :p

ff snel, wat een lekker weer he?
    Hier heerlijk in de tuin bij mijn vader :)
    Dan baal ik toch altijd weer even dat ik een balkon heb..

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Huh :( lekker weer...
    Hier was het net echt klote weer (hier in brabant, vlakbij Tilburg) Veel geregend en onweer :) Nu lijkt de lucht weer open te trekken gelukkig hahah. Ik haat onweer :p hahahah

Geniet daar maar van het goede weer :)

@ Eten, en wat eten jullie allemaal? Wij eten een hamburger, snijbonen, vriendlief gebakken aardappels en ik aardappelpuree ;)
    Kuss

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zeker heerlijk weertje! zonnetje schijnt, loop zonder jas buiten, D speelt lekker in de tuin. ja toppie. Schijnt morgen precies andersom te zijn. waar nu droog is gaat t regenen.

Avondeten: Braadworstje, wortels/doperwten en Hollandse Aardappeltjes van Aviko. snel eten want half 7 komt hubby pas thuis en 7uur staat (hoop ik!) die vrouw voor de deur voor t katje

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Wij eten vanaaf lekker makkelijk, spaghetti met ham ui en philadephia sausje

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou dat mens komt denk ik niet meer vanavond. heb haar gemailed, waar ze al dagen binnen 5min op reageerd behalve vandaag. sms reageerd ze ook niet op... dan maar opzoek naar ander baasje. ik wacht 19.30 nog ff af en dan zet ik mn advertentie weer op actief

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja denk ik ook dan. Zou dan gelijk een backup lijst maken. mocht er iemand afvallen

Deel Deze Pagina