Hier zo gebakken krieltjes tartaar en broccoli met kerstomaatjes. Aardbeien met vanillevla toe. Ik zit moed te verzamelen om de keuken in te gaan, ben vakantielui. Sorry zelfs geen puf om te reageren  gaat lastig op mn phone
Hahah Mirri luibak geniet er lekker van Ik zit te wachtne op mn uien lol , manlief neemt die mee en zonder de uien kan ik niet beginnen... al staat het water al wel op kan straks meteen de spaghetti erin!
Mijn man staat een helder groentesoepje met verse groente, een uitje en knoflook te maken. Ik eet waarschijnlijk alleen het lekkere ciabattabrood dat we erbij eten. Maar het gaat vandaag best goed met mijn maag! Een mens zou er hoopvol van worden Aardig hard gewerkt vandaag. Ik heb trouwens pijn linksonder in mijn buik, af en aan de hele dag... weet niet goed wat het is, kan het ook niet goed duiden. Maar goed, kindje is zo druk dat het me niet zou verbazen als ik gewoon een nieuwe beurze plek vanbinnen heb.
Gisteren naar Arnhem, vandaag na het werk na het werk babyspulletjes gekocht. We zijn nu wel klaar geloof ik Bij de Ikea een mooie stoel gescoord, voor de helft van de prijs SUNDERÖ Armleunstoel - IKEA En kussen voor erop. Deze om op te zitten Matraskussen Fleur in het blauw. Deze voor de sier Sierkussen Vogel We hadden geen zin meer in koken, dus friet gegeten. Ook geen zin in boodschappen doen. Moet morgen wel echt. De inhoud van de koelkast ziet er heel treurig uit
Lin, lastig met de kaartjes, ik vind beiden leuk maar heel verschillend. Dat wordt nog zoeken naar iets wat jullie allebei leuk vinden. Nou t eten is gelukt hoor....pijn in m'n rug van t staan, harde buiken en ms achtige krampen  kan niet veel meer doen. Nu weer bankhangen. Gelukkig vermaken de jongens zichzelf Ik hoef alleen nog te brOeden, mannie staat aan de afwas. Mmm groentesoep klinkt ook lekker, maar niet zo fijn voor maagzuur. Ennnn Rooz, is de poezen Mw. Nog geweest ?
Lionne mooie stoel! Avondeten zit er hier ook weer in, kleine nu in bad en dan door naar bed. RUST! Dat mens voor t katje is er nog steeds niet en ook niks via mail of sms gehoord. Apart.. had dit al verwacht. Hoop dat ze me toch nog zal verbazen en alleen te laat is maar wel komt. Maar heb er een hard hoofd in. To be continued....
Lin; mag ik heel eerlijk zijn en zeggen dat ik dat eerste kaartje veel mooier vind? Hi hi om het nog gemakkelijker te maken.... Wat vind jij zelf?
bah zoals ik dus al dacht is dat mens niet komen opdagen. Nou nu heeft ze pech! en ik ook pech want nu heb ik die Swing niet voor een prikke Heb ik weer...!
hoi dames effe ego verlies al heel de dag dikke klodders slijm (blehh) grootste stuk was toch zeker 1cm dik en 5 cm lang ofzo , wel geen bloedbij ook al heel de dag harde buiken , zou dit de slijmprop al zijn ??
neen heb de gyn nog niet gebeld , is dat nodig dan ? zit geen bloed bij ofzo maar het is wel opvallend anders dan anders
Zijn de meningne over verdeeld, de ene Vk/gyn zet bij je volgende contorle meldne is vroeg genoeg, de ander wil wel een telefoontje. Verliene van een slijmprop zegt in elk geval niks over bevallen. Sommige verliezen m al met 27 weken, andere verliezen m pas als de bevalling al begonnen is
Of t echt nodig is weet ik niet. Misschien dat 1 van de meiden t hier weet? En anders ff op google zoeken wat standaard procedure is bij slijmprop verliezen
op de site van het ziekenhuis staat dat het niets hoeft te betekenen enkel bij ernstige ongerustheid is een telefoontje nodig ,of bij bloedverlies , dus wacht nog even af , plant me seves op de bank en ga flink rusten heb weer teveel gedaan vandaag maar als ik erg veel last krijg bel ik wel meteen
Je slijmprop is ook vrij taai slijm. Ik had ook geen bloedverlies bij het verliezen van mijn slijmprop, maar kreeg even later wel roze afscheiding. Het zou wel vroeg zijn volgens mij. Slijmprop verlies je omdat je dan al enige ontsluiting hebt en de prop loskomt. Hoeft idd niet te betekenen dat je op korte termijn gaat bevallen want die overige cm's kunnen nog heel lang duren. Ik verloor 'm trouwens 5 dagen voor m'n bevalling.
tis inderdaad heel erg taai en echte klodders had vorige keer vingertopje ontsluiting dus zou me niet verbazen als ik nu op een cm en half zou zitten
half mei denk ik dat hij gaat geboren worden hoop dat ik ernaast zit en het begin juni is maar ja dat rotgevoel zegt wat anders natuurlijk