Ik heb zin eraf... Ik wil NU ook een baby.. Ooh echt verschrikkelijk. Moet me er niet zoveel op focussen, kan net zo goed nog 4 weken duren. het zwanger zijn gaat me nog prima af, maar wil gewoon bevallen. Ben er klaar mee. En wil ons kleintje zien... *klaagmodus uit*
Ik wil vanaf volgende week wel bevallen dan is et wat koeler zie het met dit weer niet echt zitten......
Ow ja, ik moet sinds gister wel 4 x per dag naar het toilet voor de "grote boodschap". Had ik verder helemaal niet... Als je googled, is dat wel erg hoopvol... Maar goed laten we maar niet te veel hopen. Het komt hoe het komt.
Wanneer word Baby Roozjuh geboren? (15juni officieel uitgerekend) 01juni - lin2011, eef80, dippertje 04juni - Lionne, leonie27 06juni - peek 08juni - Bijntje, Bloempje, Danielle, brabbel1988 11juni - Einneh ------------------------------------------------------------------- Wanneer word Baby Kylie geboren? (23juni officieel uitgerekend) 08 juni - dippertje 11 juni - leonie27, Lionne 13 juni - bijntje 14 juni - lin2011, Einneh 15 juni - bloem 18 juni - eef80
Ik hoop voor je dat het betekend dat er wat aan zit te komen (en dan bedoel ik een baby haha ) Maar ik heb in mn zwangerschap oook dagen gehad dat ik wel kon blijven zitten en dagen waarop er nul kwam.. Vrienden van ons zijn ook zwanger zij is 8 dagen later dan wij uitgerekend en word waarschijnlijk ook eerder ingeleid haha Als ze het nu goed uitkiezen kan zij nog bij ons op kraambezoek komen en wij bij hun
Wanneer word Baby Roozjuh geboren? (15juni officieel uitgerekend) 01juni - lin2011, eef80, dippertje 04juni - Lionne, leonie27 06juni - peek 08juni - Bijntje, Bloempje, Danielle, brabbel1988 11juni - Einneh ------------------------------------------------------------------- Wanneer word Baby Kylie geboren? (23juni officieel uitgerekend) 08 juni - dippertje 11 juni - leonie27, Lionne 13 juni - bijntje 14 juni - lin2011, Einneh 15 juni - bloempje83 18 juni - eef80
baby kylie; 16 juni! Lin; hoe gaat het nu meid.. spannend hoor.. jeetje.. Hier nu regelmatige pijnlijke harde buiken.. Maar goed. Die ken ik ondertussen nu al wel na een week voorwerk. Gut wat ben ik ineens ongeduldig... Mag hopen dat het zo minder wordt, anders wordn het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange weken nog.
Wanneer word Baby Roozjuh geboren? (15juni officieel uitgerekend) 01juni - lin2011, eef80, dippertje 04juni - Lionne, leonie27 06juni - peek 08juni - Bijntje, Bloempje, Danielle, brabbel1988 11juni - Einneh ------------------------------------------------------------------- Wanneer word Baby Kylie geboren? (23juni officieel uitgerekend) 08 juni - dippertje 11 juni - leonie27, Lionne 13 juni - bijntje 14 juni - lin2011, Einneh 15 juni - bloempje83 16 juni - danielle1982 18 juni - eef80
Ik liep op de dag van bevallen helemaal leeg, zei nog tegen man dat ik vast zo ging bevallen omdat grote schoonmaak was begonnen. Wist ik veel dat dat ook echt 's avonds zo zou zijn Dus wie weet bij jou!