juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Danielle: Spannend!!

Hier wat urine verloren, denk ik.. Kon niet echt uitmaken waar het naar rook.. Schone broek en onderbroek aan, inlegkruisje in en maar ff kijken..Af en toe wat harde buiken.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie, vruchtwater is een duidelijke zoete geur. Mocht je twijfelen moet je het even in een boterham zakje doen en vk bellen. Die komt het dan checken voor je

3. Kylie1986

Zal het even in de gaten houden..
    M'n inlegkruisje was wat verschoven, dus het rook ook wat naar afscheiding..

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Spannend dames :)

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Update kittens: gaat goed met ze, ze groeien als kool. Maar Loena heeft besloten dat ze geen zin meer heeft om melk te geven dus ik moet ze nu bijvoeren. Had gehoopt dat ze nog zeker minimaal 2weken konden drinken bij haar maar helaas. Gaat me dus nog flink wat kosten dit want dat melk is niet goedkoop en heb ze nog 4weken

6. Kylie1986

Balen dat loena ermee op houdt..

Beetje buikpijn hier, trekkend vanuit mn liezen.. Zo maar lekker naar bed, kijken wat de nacht brengt.

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend hier meiden! Er zullen nu echt snel mensen gaan bevallen denk ik!

Lin hoe is het bij jou?

Ik hou het nog even rustig denk ik. Niets behalve enorme dikke voeten :)

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Goeie god, als dit zo doorgaat slaap ik over een paar dagen helemaal niet meer :p Ik vond 5 uur al vroeg maar 4 uur is nog erger grr.

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik vind 5 uur ook wel erg vroeg.

10. eef80

eef80 Niet meer actief

En ik vind 5 uur ook heel vroeg ;)

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Spannend danielle en kylie!!

@roozjuh Balen dat de poes een flessenmoeder is!

Het is toch vervelend als je niet kan slapen hè! Om 23u liggen en om 2u al weer wakker. Net even wat gegeten en de ipad gepakt.
    Komende nacht maar weer eens een slaaptabletje van dr. vogel. Tegenwoordig mijn beste vriend die dr. vogel!

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hahahah :p ik ga straks nog ff terug mn bedje in denk ik :)

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ga nu, na min kopje thee, weer even terug minn bed in. Naar mijn snurkende hubby :)

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik twijfel gezien het Beau-alarm weer om 7u gaat. Tja, hubby hier slaapt nogal vast en nogal goed de laatste tijd dus die hoort hem niet roepen, gillen en huilen als Beau wakker is. (ook in die volgorde. Vind ik zielig!)
    Jullie nog weltrusten!

15. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    goedemorgen
    hier voor t eerst vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    ben al vanaf 4.30 klaar wakker:( moest nog een stuk of 40 bladzijden bijlezen dus heb me niet verveeld :D spannend al dat gerommel bij iedereen.
    hier nog rustig!
    planning vandaag:beetje rustig aan is toch te warm en vanmiddag naar verjaardag ouders met een BBQ. voor iedereen die aan t rommelen zijn, succes en voor degene die al bevallen zijn, gefeliciteerd lekker genieten.
    fijne dag allemaal

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even heel snel..

Om 08:00 uur melden. Had gister maar 1cm ontsluiting en niet mn complete vliezen waren gebroken alleen bovenin gescheurd. Dus krijg zo indien nog steeds onvoldoende ontsluiting gel en daarna infuus. Word dus ingeleid. Ben stik nerveus maar vandaag is ze dr zeker.
    (na 24 uur gebroken vliezen ben je 'medisch' binnen 72 uur moet het kindje er zijn)

17. Kylie1986

Goedemorgen allemaal,

Wat jammer dat er weer zoveel slecht slapen :(

Hier vannacht niets verloren, dus ik zal gisterenavond wel een beetje in m'n broek gezeken hebben :)
    Buikpijn was af en toe behoorlijk gemeen, afgewisseld met harde buiken, maar er zat niet echt regelmaat in.. Vannacht geen last gehad, dus we zullen zien wat de dag brengt.
    Wel veel bekkenpijn gehad vannacht..
    Danny gisteren: Ik wil weten wat ik moet doen?
    Ik: aan wat?
    Danny: Aan die bekkenshit!

Haha, hij kan er weinig aan doen..

Planning: Even voor 8en Danny naar Dronten brengen, tweeling mee terug naar Lelystad, even langs moeders en dan maar even een stofzuiger door de huiskamer, voor het geval er toch iets van een Babyshower komt..

18. Kylie1986

@Danielle: hoe is het nu bij jou?

19. Kylie1986

@Lin: wat spannend!! Meestal mag je er niet vanuit gaan dat je dan dezelfde dag bent bevallen, maar jij wel! Heel veel succes! Kan me voorstellen dat je nerveus bent!

20. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    en weer in slaap gevallen, met beeb in buik.;) Dit kan gewoon nog 4 wk zo doorgaan met valse starten, klaar, moet ik gewoon onthouden. Moet me maar niet zoveel verheugen... :(

Deel Deze Pagina