hoe toepasselijk mijn onderschrift nu. Haha Ben echt teleurgesteld joh, hihi... @Leonie: hoe gaat het met jullie??
@Danielle: wat jammer Hier: beetje pissig op Danny.. Gisterenavond op de bank zei ik nog, met een pijnlijk gezicht en handen op m'n buik, dat het aan het rommelen was..Geen reactie, zit helemaal in de tv. Nu vroeg ik gisteren of hij het dweilwater en de mop weer mee naar beneden nam, niet gedaan.. Of hij alle gebruikte kopjes van naast z'n computer wilde opruimen, niet gedaan...
Lin heel veel succes vandaag en geniet van de mooie beloning Ik ben er na een uurtje pitten weer uit Ik voel de baby eigenlijk nauwelijks, sinds gisteravond. Soms een twijfelachtige draai. Maar ja, het is gewoon zondag, dus afwachten en hopen op beweging.
kylie hier ook een vent die ik 100x moet vragen om iets te doen en vaak vergeet ie t alsnog... gister gevraagd of ie me kon masseren, ja was goed zal het niet vergeten, was zijn reactie. 01.00 kwam meneer zn bed inrollen en ging pitten. geen massage, meneer was t vergeten. zo vergeet hij ook altijd de laatste dingen op te ruimen idd, of in koelkast te zetten. of de beesten water te geven. lin SPANNEND!!!! jij kan straks genieten van je mooie wondertje o wat heerlijk die gedachte! Danielle: toch valse start, ja verrot zijn die he. valse krengen peek hoe is t met jou ondertussen? ego: kon slecht in slaap komen maar daarna goed geslapen. vanmorge ookal om 6uur wakker, misschien eerder. kramp in mn been. planning vandaag: niks. hubby wil gaan opruimen en schoonmaken want hij moet rest van de week werken en het weekend volgende week ook. dus wilt ie nu als een tornado door t huis oja wonderen zijn de wereld nog niet uit: hubby vroeg waar mijn to-do-lijstje was, dan kon hij het afwerken voor mij
Even geheel offtopic: Is iemand van jullie hier in de buurt vandaag? 27/5: Amsterdam 9u. 11u. (parkeerplaats bij station Lombardijen aan de Smeetslandseweg) 27/5: Amsterdam 15u. 17u. (op de hoek van de Rijnstraat en de President Kennedylaan) 27/5: Eindhoven 12u. 14u. (parkeerplaats van KPN XL op de Ekkersrijt) 27/5: Eindhoven 15u. 17u. (parkeerplaats bij station Eindhoven Beukenlaan) 27/5: Rotterdam 9u. 11u. (parkeerplaats bij station Lombardijen aan de Smeetslandseweg) 27/5: Tilburg 9u. 11u. (parkeerplaats bij 2College op de wandelboslaan bij bushalte Pauluslycieum) 27/5: Breda 12u. 14u. (parkeerplaats bij de hoek van de Rithsestraat en de Mastbosstraat) 27/5: Leeuwarden 12.30u. 14u. (parkeerplaats bij station CS Leeuwarden) 27/5: Groningen 15u. 17u. (parkeerplaats bij Hoornsedeep en Maaslaan) 27/5: Den Bosch 18u. 20u. (parkeerplaats bij de rotonde op de hoek van de Rijnstraat en de Merwedelaan)
Ik ben bij the insiders ingeloot voor het hummuspakket, maar manlief wilde het gisteren niet ophalen en nu zijn dit de mogelijkheden voor vandaag en als het niet opgehaald wordt, gaat het de kliko in.
oo zonde! ik had mn man er alsnog heen getrapt vandaag had ie t gister maar moeten ophalen. hoop dat je oplossing vind. is hier allemaal totaal niet in de buurt anders had ik t voor je meegenomen
Nee, het is hier nu ook niet meer in de buurt. Het was gisteren in Utrecht, maar in een wat mindere wijk en daar wilde bij niet heen.
Goedemorgen dames! zo wat een vroege vogels.... ik heb vanaf 3 uur wakker gelegen, eerst naar toilet en toen bedacht de kleine dat ie anders wilde gaan liggen.... pffff.... nou ja daarna nog wel ff geslapen gelukkig! ben benieuwd of deze nieuwe dag kleine ukkies gaat brengen, het rommelt al aardig Iemand nog plannen voor vandaag? wij krijgen vrienden op de koffie, verder gaan we niet zoveel doen vandaag lekker rustig aan en genieten van het mooie weer
Zo. Huis is bijnA schoon. Vriendlief gaat zo nog stofzuigen en dweilen. Dan wil ik nog even ramen wassen (ik weet het. Echt idioot.. ) en dan zijn we klaar voor verjaardagsvisite Spannend Lin!!
Jee, wat spannend Lin!!! Hou ons op de hoogte hoor! Ik kom steeds effe checken Jeetje meiden, wat liggen jullie veel wakker!! Ik doe net mijn ogen open. Wel wat kort nachtje want ik ging pas om drie uur naar bed. Ga dan ook nu weer even proberen of er nog een klein tukje vanaf kan Planning vandaag: verjaardag met bbq, en even met de honden zwemmen. En genieten van het weer!
Wat vervelend dat sommige mannen zo weinig doen en niet meeleven! Zou dat echt moeilijk vinden als mijn vent zo ongeïnteresseerd deed
Goede morgen dames, Ik heb wel lekkker geslapen alleen met die hitte word ik wel vaker wakker ahahah. @planning vandaag, Ik moet vandaag de hele dag oppassen op het kindje van mijn zus (nu ongeveer 10 weekjes oud). Ze ligt nu lekker te slapen hiihi. Maar ik ga vandaag dus de hele dag thuis rommelen enzo ahahaha. @gokken op datum, Zo ik heb even een nieuwe gok gemaakt ahhaha want bij kylie gokte ik te laat @eten, gisteren BBQ en was erg gezellig. Alleen was ook wel wat laat geworden ahahah. Maar ja. @spanning, ik vind et nu wel echt spannend worden nu ik vandaag 37 weken ben hoor ahhaha want vanaf nu mag ze gewoon officieel komen Al denk ik wel dat ze nog een paar weekjes zal blijven zitten. Maar ik houd het zo nog goed vol hoor, ookal zou ze pas met 42weken komen Ik geniet nog volop zo... @ dames waarbij het al rommeld, heel veel succes !!!! Fijne dag ladies. Wanneer word Baby Roozjuh geboren? (15juni officieel uitgerekend) 01juni - lin2011, eef80, dippertje 04juni - Lionne, leonie27 06juni - peek 08juni - Bijntje, Bloempje, Danielle, brabbel1988 10juni - Chanelle noah 11juni - Einneh ----------------------------------------------------------------- Wanneer word Baby Kylie geboren? (23juni officieel uitgerekend) 08 juni - dippertje 11 juni - leonie27, Lionne 13 juni - bijntje, chanelle noah 14 juni - lin2011, Einneh 15 juni - bloempje83 16 juni - danielle1982 18 juni - eef80
cn: o lekker bbq! heb er ook weer trek in maar hubby is er niet zo gek op (dan moet ie moeite doen voor zn eten...) *ahhh leuk oppassen op babytje! *kan jij t serieus nog 5weken volhouden? aaaah! ben t helemaal zat!
Pfft, ik zou tot 42 weken nog 6 weken moeten, maar ik moet er niet aan denken. Ik hoop dat ze lekker op tijd is.