Lin, spannend! Je bent nu hopelijk druk bezig of met weeën of in ieder geval de voorbereidingen. Hoop dat je fijne bevalling hebt en je meisje snel in je armen hebt. Zet hem op! Danielle, jammer dat rommelen niet door heeft gezet. Hoeveel weken was je ook alweer bij zoontje? Wat een nachtbrakende/vroegwakkere dames! Ik was toen ook wakker maar ja dat kwam omdat meisje dorst/honger had anders had ik lekker geslapen hihi.
Zin in/zat zijn, Lichamelijk nu wel zat van. Mijn lichaam doet echt niet wat mijn hoofd wil! maar geesrelijk nog niet helemaal kllar voor de kleine hoor.. Pff vind het wel steeds enger worden. Veel twijfelen of ik het wel kan enzo.. Haha dan is het misschien wel goed als hij eerder zou komen..
Zo weer terug..Mijn zusjes zijn (tegen betaling) de voortuin onkruidvrij aan het maken.. Morgenmiddag doen ze nog de achtertuin.. Ik krijg de kinderwagen gewoon niet ingeklapt, haha.. Nu maar even een stofzuiger erdoorheen..
kylie heeft haar slaafjes aant werk gezet haha. wel slim. kunnen ze niet hier ff verder als ze bij jou klaar zijn? heb nog een voortuin die er niet uit ziet! *welke kinderwagen heb je?
Hihi, ze zijn niet goedkoop hoor.. Ze zouden van m'n moeder, Robin en mij allemaal 2,- krijgen..maar ik heb gezegd dat ik het aanvul tot een tientje.. Heb de Quinny Freestyle..
Zo mijn lieve nichtje heeft haar flesje alweer op, schone luier aan en nu ligt ze in de box te genieten van het muziekmobiel Ja ik vind het wel erg leuk om op te passen want dan leer ik het toch ook allemaal al voor ons eigen kindje ahahah. @ volhouden, ja ik zou het zo nog 5 weken volhouden ahahha. Maar ik moet zeggen dat ik ook tot nu toe wel een erg makkelijke zwangerschap achter de rug heb, en dat is niet bij iedereen hier. Ik geniet echt nog volop va dat schatje in mijn buik ahahah. Maar ze is al wel van harte welkom hoor ahahha al heb ik liever dat ze nog een paar weekjes blijft zitten @leonie, ja jij was dus ook vroeg wakker alleen dan met een andere reden ahahahha. @ kylie, slim hoor. Dan verdienen hun een centje bij en jouw tuin is weer onkruid vrij ahahahh. @ kinderwagen inklappen. hiihi zo heb ik gisteren met vriendlief staan klungelen om het campingbedje in te klappen ahahh Maar nu hebben we er handigheid in gekregen hihihi. Zo zal het de 1ste keer ook wel met de kinderwagen gaan Kuss
kylie: aan zijkant zitten van die haakjes (zwarte plastic) die zitten aan het stuurframe vast zeg maar. die moet je omhoog trekken en dan kan je m dubbel vouwen
Ik had net de schrik van mijn leven Ik ging net naar de toilet en aangezien ik een witte string aan heb zag ik een veeg bloed . Maar het zit echt aan de zijkant van mijn string, in mijn lies zeg maar... Dus ik denk dat het komt van het scheren vanmorgen want ik doe elke dag op goed geluk scheren want ik wil niet dat als de bevalling begint ik me niet geschoren heb ahhahah. Maak me al geen zorgen meer hihihi @dippertje, ik verveel me ook best ahahah. Kuss
Ik scheer me ook dagelijks op goed geluk en mijn vriend werkt bij waar ik iets vergeten ben Geen verveling hier.. heerlijk een stoel in de schaduw en af en toe sta ik op voor een klusje. Net de tafel en salontafel in de olie gezet. Nu effe zitten en dan zo de was buiten hangen en een nieuwe draaien. Heerlijk weer zeg! Zo nog effe met de honden ook een rondje wandelen.
Balen Ik zit ook steeds op de telefoon. De verbouwing is gelukkig klaar dus als zo de tafel droog is van de olie mag de laptop weer op zijn plaats. Werkt toch 10x makkelijker!
Volgens mij komt er echt wel een babyshower oid.. vroeg net aan mn schoonzusje of ze vanmiddag ff naar mn moeder wilde..en toen zei ze met een raar lachje dat dat niet kon omdat dat niet handig is
Wat is t stil hier, iedereen aant genieten in de zon? Kylie heb je de babyshower nog gehad? Enuhh is er al een baby extra op de wereld of ligt mevrouw nog te puffen? Hier chagrijnige dag. Gister avond voetbal, vandaag hele dag formule 1. Baal beetje dat ik weer alleen zit hier. Verveel me en dis de laatste weekend dat we samen thuis zijn want komende weekenden zijn vol geplanned of moet hij werken. Kzit nu maar in de zon te niksen en begint best te vervelen
hoi dames, Zo ik kan ook weer even op de laptop hahaha. Er bleef ineens visite langs komen ahahah en dan moet ik ook og op mijn nichtje passen. Eerst kwam mijn andere zus, schoonbroer en hun kindje (bijna 3 jaar) daarna kwam schoonvader, en nu zit er ook nog een vriend van ons hier ahahah. Was wel gezellig maar ook wel vermoeiend ahahah. @ kylie, ik bn ook benieuwd of je nu een babyshower hebt ahahah Zou wel gezellig zijn voor je @ roozjuh, hier was het dus druk aan visite hiihih. Maar mannen denken daar inderdaad niet verder bij naar dat dit jullie weekendje is samen. Maar probeer maar gwoon zelf lekker te genieten van het goede weer en doe maar lekker rustig aan hahah. Misschien lekker een boekje of tijdschrift lezen in de zon? Kuss
Hoi hoi, Nog 2 dagen dan weer naar de VK, ben wel benieuwd naar bloeddruk, vruchtwater of ze al is ingedaald, en of ze verder nog iets zegt... Ik heb net het naambordje geschilderd, met haar naam erop, dat komt aan de ooievaar te hangen. Verder wil ik nog een foto in het bos maken van mijn buik met m'n zoon erbij. De 1e dame van onze gym groep wordt volgende week ingeleid (ze heeft te hoge bloeddruk, en is dan 37 weken). Ik zelf ben er ook wel klaar voor, ik zou er eigenlijk niet aan willen denken dat ik nu nog 5 weken zou moeten lopen.... Ik heb nu ook echt een dikke buik, hou vocht vast. Voordeel van op tijd bevallen is dat ook niet iedereen gaat bellen met de vraag; en? is er al wat, voel je al wat? Van mij mag het volgend weekend wel...2,3,4,5,6,7 of 8 juni....
Wat een rust hier...... Hier vanmorgen vrienden op visite gehad en vanmiddag bij souders geweest en daar ook gegeten. Mark ligt nu lekker op bed en ik lig gedouchet en wel op bed heerlijk even lekker bijkomen. Ben wel benieuwd naar de babyshower en of er nog kindjes bij gekomen zijn @ Roozjuh: kan me voorstellen dat je daarvan baalt, gelukkig houdt mijn man absoluut niet van voetbal en F1