Het is zeker rustig vandaag. Lin? Is de baby er al? Kylie? Leuke middag gehad? Ik heb vandaag vooral buiten gezeten of gecomputerd. Nu met een biertje (0% alcohol) op de bank lekker tv kijken met een spinnende kater naast me
Haha had wel verwacht meer te lezen! Hoe is het met de rommelende dames? Het is hier nu weer erg warm. Dus ben lekker even in slaapkamer gaan liggen. Ons ventje is weer flink verwent (het was toch mijn verjaardag?!) en heb ook wat bijdrage gekregen voor de luiertas. Ook super leuke kleertjes uit Engeland van mijn vaders vriendin. Echt erg leuk met britse vlag ook xD Verder rustig aan gedaan. Alleenn SM bleef eten en die is nu ook net weg. Denk dat ik ff ga douche om af te koelen xD Verder niks boeiends vandaag?
Einneh, eigenlijk mag ik niet klagen want mijn man komt uit sportwereldje en kijkt dus zo'n beetje alles wat met sport temaken heeft. schaatsen, voetbal, tennis, zwemmen. en die freaking irritante formule 1 dus. word daar echt knetter van want je hoort 2uur die domme auto's aan 1 stuk door racen. tja en dit wist ik allemaal voor ik met m ging trouwen enzo dusssssss zit dus ook totaal niet op juni te wachten met het voetballen straks.... weet nog goed dat 3jaar terug mijn weeen flink bezig waren en hubby doodleuk uitvaart van michael jackson aant kijken was. dit jaar zal dat dus voetbal zijn. weet alleen niet wanneer voetbal precies begint dus gaat nog leuk worden
hoi dames , vanochtend was A der al om half 6 , ben dan maar opgestaan , om 12 uur terug men bedje in (samen met A) en heeerlijk geslapen tot 15u30 , en het is opvallend rustig en stil in buik vandaag , heb liggen huilen gisteren en heb gezegd dat ik het zat ben en dat ik al niet meer wil dat hij komt voor de 41 weken !! dus ben benieuwd of het ook nu stilte voor de storm is zoals bij A
Poule B - Speelschema EK 2012 met het Nederlands Elftal Er zit volgens mij geen tijdverschil tussen NL en Oekraïne
Mannen en sport... Ben zo ontzettend blij dat die van mij een luie donder is. Zelfs te lui om naar sport te kijken 'ik word er moe van' zegt ie als hij kijkt naar mannen die achter de bal aan hollen. @linn Ben benieuwd Je inmiddels aanhet genieten bent van je kleine kruimel! Best heftig hè, dat inleiden?! @kylie Hoe was je babyshower? Lekker verwend? @bijntje Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En dat werkt hier ook altijd zo. De kleine jongen word altijd erg verwend als een van ons jarig is! @peek Is het vandaag een beetje rustig in je buik? @hier Vandaag mijn moeder weer aan de lijn gehad met knal ruzie dus heb een hoofd van beton voor mijn gevoel. Het ging haar niet om wát er gezegd was maar de manier waarop. We komen er gewoon niet uit. We snappen elkaar gewoon niet zo. Wel moeilijk is de beslissing die vervolgens op tafel kwam. Ze past iedere dinsdag op op mijn kleine jongen en eens in het half jaar hebben we zo'n knal ruzie. Leiden in last en drama en eigenlijk heb ik daar geen zin meer in. Maar ze zou zo ontzettend beledigd zijn, zich aan de kant gezet voelen, verdrietig zijn enz enz als ik de kleine jongen volledig naar het KDV zou laten gaan.. Mijn vader leeft niet meer, waar ze het heel moeilijk mee heeft en ik ben altijd zo bang dat ik haar ook ga verliezen dat ik haar eigenlijk nooit wil kwetsen. Ik moet er echt even over nadenken want deze ruzies houd ik ook niet vol zo. Met alle spanningen lekker veel harde buiken gehad vandaag en voel me op. Morgen ben ik jarig. 32 jaren al weer. Mijn moeder en zus komen nu dus niet dus heb alleen schoonouders 's ochtends op bezoek. Misschien lekker naar het strand in de na middag? En hapje eten daar? Zou wel erg lekker zijn! Jullie een fijne avond!
Hoi nee nog steeds geen baby. Ben ook nog weinig opgeschoten Ben zo onderhand wel uitgeput. Dus even een kort berichtje. Vanmorgen bij het onderzoek maar 1cm en nog een te lange bmhals die niet goed week was. Dus begonnen met gel. Om 15 uur nog amper verbetering dus om 16.30 weer gel. Zit dus nu v.a 9 uur vanmorgen met elke 5 minuten weeen sommige uren heftige pieken en sommige uren krampen. Heb het idee dat ik pijn voor niks heb. Baby ligt steeds aan de ctg en maakt het prima. Mn vliezen zijn dus alleen bovenin lek dus de baby heeft nog voldoende water en ze breken me water niet voordat mn bm week genoeg is. Zat dus om 16:00 uur op de helft na uren weeen vet klote dit! heb ook echt gehuild. Krijg straks iets om vannacht goed te kunnen slapen en dan morgen ochtend verder. Als er weer niet voldoende verweking is dan waarschijnlijk de laatst keer gel. Ze willen me niet echt vertellen wat daarna omdat ze me niet willen ontmoedigen maar ben het zo zat! Ik had gependeld weten jullie nog een paar pagina's terug kwam ik uit op 28 mei voor 07:00 uur, gaat wel die kant op zo... bizar maar denk daar nu maar aan en ik hoop dus dat vanavond toch de weeen door zetten en ik dus vannacht nog beval. Mn vriend is nu even naar huis spullen halen want hij blijft slapen. Ik wil niet alleen zijn met de weeen enzo. Heb nu de laptop in het ziekenhuis dus kan wanneer het even niet zo heftig is kwa pijn even berichten.
Oh lin ik hoop zo voor je dat het doorzet! Wel bijzonder van je pendel dan!! Fijn dat je vriend kan blijven slapen. Ik zou het ook niks vinden alleen. Succes met de allerlaatste lootjes!
Jeetje lin! Gaat je niet gemakkelijk af he balen joh! En we waren er hier zo zeker van dat je vandaag je kleine gup wel vast kon houden. We hopen dus op vannacht, ik duim voor je meid. Wel fijn dat je hubby mag blijven slapen!! Hier mag dat dus echt niet. En handig dat ze er internet hebben, ook hier hebben we dat niet Succes!!!!!
Ooo vet lief dit! Mn hubby is voetenbad aant maken voor me. Mijn voeten branden en doen pijn van de vocht
@ lin: bale meid.... Succes! Hoop dat jullie kleine snel geboren gaat worden! @ Roozjuh: lekker! Ik zit hier aan de waterijsjes
Thanks. meiden. O weet je wat ook nog fijn was ben allergisch voor de toucheergel! stond id fik hier... Gaat allemaal erg soepel zo. Heb al 2 rondes met weeen door het ziekenhuis gelopen maar zet ook geen zoden ad dijk. Nooit verwacht dat het zo zou lopen allemaal. O wel de Tens geprobeerd vanmiddag. Haalde inderdaad de scherpte eraf. Vooral bij de rugweeen. Maar je voelt het wel maar vond het voelen als een tegen druk een massage wat fijn was met pijn en het zorgde voor afleiding vd pijn. Nu zijn de weeek niet zo heftig dat ik hem nodig heb, maar ik ga weer even liggen. Hopelijk zetten ze zo wel lekker door of stopt het zodat ik kan slapen/bevallen. tot gauw met hopelijk beter nieuw!