O, en ik word helemaal gek van die stomme mieren!! Grrr denk ik dat ik ze allemaal weg heb en hoppa dan lopen er ineens weer een stuk of 5 over de vloer. Vieze beesten!
Oke bedankt Leonie. Lin heel veel sterkte dan. al 2 dagen met gebroken vliezen dan zal het vast niet lang meer duren. Leonie hoe gaat het met juw meisje? al een idee wanneer ze na huis mag of is ze al thuis(sorry dan heb ik dat gemist)
Boefjesmama, mijn meisje is na 4 dagen gelukkig al lekker met mij mee naar huis gekomen. Ik ben bevallen met 36 weken, maar denk dat je Anne bedoeld? Die is met 34 weken en nog wat dagen bevallen. Geen idee eigenlijk hoe het met haar en haar dochtertje gaat. Maar hier alles goed, we vinden met 2 kids steeds meer ons ritme. Fijn om nu ook lekker lang weekend te hebben. Dochtertje heeft gelukkig ook niet heel erg veel last van het warme weer dus dat is wel heel fijn. O en wat betreft Lin, in ziekenhuis is nu gebleken dat er alleen een scheur in vliezen zit dus geen totaal gebroken vliezen om alle informatie even duidelijk over te brengen hihi. Kylie, leuk dat je toch surpriseparty hebt gekregen en lekker verwend bent
Oke bedankt Leonie zijn we weer helemaal bij hhi. Tis hier nu heerlijk afgekoeld in huis dus gaan lekker slapen. Alleen jammer dat de buren net bedenken dat ze het afval van de bbq. ook wel ff in de vuurkorf kunnen gooien. Waait lekker deze kant op dus helaas slaapkamer raam dicht moeten doen....
Hier ook alles stil en rustig.. Kleine vind het wel prima zo geloof ik Leonie wat fijn dat er een ritme aan het komen is met de twee kids! Lekker genieten van het pinksterweekend! Vanaaf weer verjaardag gehad dus nu maar eens snel naar bedje toe. Morgen weer verjaardag.. Pfff!
@Eef, gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Maak er een hele fijne dag van. @Lin, heel veel succes vandaag!! @hier, vanaf half 4 krampen gehad. Net om half 6 begonnen ze echt wel wat pijnlijk te worden dus ben naar beneden gegaan. Denk ff kop koffie en douchen ... en nu zijn ze weg!? Beeb is wel onrustig. Voorween? Ga zo maar ff douchen en dan zal ik wel zien of ze nog terugkomen.
En Lin, een beetje kunnen slapen? Ik heb vannacht een dlink potje gejankt. Ik kan nu helemaal niet meer liggen. Alles doet zeer. Geen houding zonder eugpijn en ik moet nog 4 weken
Leonie: diep respect voor jou!! je klinkt zo ontzetten positief , en ook altijd geklonken ondanks alle ellende. En nu zul je lichamelijk ook vast nog flink aan het herstellen zijn. Het klinkt allemaal heel goed. Fijn meisje. Kan ik ergens foto's van jullie jongste meis zien? @Hier redelijke nacht gehad. Flink voorwerk weer maar laat me niet meer voor de gek houden. Ik ga woe bij VK overleggen. Wil graag dat ze even voelt, en ben benieuwd naar "het plan". Heb al aangegeven dat ik echt niet tot na 40 wk wil lopen.. puur gevoelsmatig vind het eng. Wil graag weten wat ze kunnen doen dan...
Lionne: ach... Is ook echt niets aan deze laatste loodjes... Miss 1 dag ff off day, had ik gister ook. Had ook echt geen zin meer.. hihi Komt goed!!
Nou zodra ik beneden zat verdwenen ze als sneeuw voor de zon. Ook voorwerk dus, balen!! Danielle, jij dus ook al flink aan het rommelen geweest. Balen is dat he?
Bloempje: en?? doorgezet?? Lin: ach heb spijt met je... gatverderrie... dit is toch ook helemaal niets.. onthou nog maar heeeeel eventjes!!! Sterkte!!
eef: wat verdrietig van die ruzie... zeker nu in deze periode. Moet je je alleen kunnen richten op zw schap en bevalling...
Bloempje: jaaaa echt balen. Je "verheugt" je er haast op, en dan ist weer gewoon over. Ik hou het hoofd nu maar koel en denk nu: zal wel weer voorwerk zijn. Maar kunnen erg pijnlijk zijn he, heel gemeen.. Maar miss hebben we de eerste 2 cm al wel gehad?
vandaag bbq bij schoonouders. Geen zin in wil thuis zijn met ons gezinnetje, zo hoef ik me ook niet soms wat mooier voor te doen.. en ben ook bang dat het daar begint eb onze zoon daar blijft. Ze zijn nu niet echt belangstellend geweest en ik gun het ze niet om er zl dichtbij brtrokkrn te zijn dan.
Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om mooi weer te spelen, maar het is familie. Daar kun je toch gewoon jezelf zijn?
Wees gewoon eerlijk tegen je schoonouders. Dat als het begint, jij met je man bij de bevalling bent en verder niemand. Dat snappen ze vast.
Morgen. Heerlijk geslapen met medicatie dat wel. Zit nu te wachten op onderzoek en dan wat we gaan doen. Nog steeds geen beeb dus. Maar wel wat nieuwe energie. Vrijdag op zaterdag nacht inderdaad veel vruchtwater verloren. Bij de echo bleek er alleen bovenin mn buik ongeveer de helft vruchtwater weg te zijn van het totaal maar ze had nog voldoende om niet id problemen te komen
goede morgen dames, Ik heb opzich lekker geslapen alleen vaak wakker geworden met ongesteldpijn Geen harde buiken ofzo erbij ahhaha. En ik ga dat zeiltje (matrasbeschermer) onder mijn hoeslaken uitgooien want wat is dat een drama ahhaha Het kraakte aan alle kanten en het zweet heel erg met dit weer. Ppff... Ik pak mijn waterdichte matrasbeschermer gewoon uit de kast want die vind ik niet vervelend om mee te slapen. @ planning, ik ga zo even poetsen bij oma en ik hoop dat ze weer gewoon vertrouwen hebben in mj Maar ik denk het wel want oma heeft me volgens mij nog nooit zien huilen nadat ik geen kind meer was dus dat deed haar heel veel. Vanmiddag met mijn zus/ schoonbroer en hun baby naar het tuincentrum en daarna naar de friettent eten, Mmmm... broodje gezond is in de aanbieding hiihi. @ rommelende meiden, Ik vind het zo spannend zeg voor iedereen hier. Elke keer weer als ik inlog ben ik benieuwd of er weer een beebje geboren is. Ik hoop echt van harte voor de meiden waarbij het zo blijft rommelen dat ze snel een mooie bevalling achter de rug hebben en kunnen genieten van hun mooie kindjes !!! @weer, ik ben net wakker, gedouched en nu al goed duf. bah ahhahaha. Zo nu pak ik mijn fiets maar uit de schuur want ga maar snel poetsen bij oma want dan ben ik er weer vanaf ahhaah. Fijne dagen meiden en succes !!!! Kuss
Lin: fijn dat je alweer iets uitgerust bent. Je hebt energie nog hard nodig... koppie op!! komt vast snel goed... CN: poetse.. kan niemand anders dit overnemen even? jij bent hoogzwanger joh, al wel genoeg aan jezelf toch?