Lin, Schiet niet op het meid? Hoop voor je dat het vandaag als een speer gaat en dan je snel mag beginnen met genieten. Nog beetje kunnen slapen daar? Bloempje. Balen dat het niet doorzet dan! Lijkt me zo spannend dat je denk dat het zo ver is, en dan zakt het af :S Danielle, Gewoon doen waar jij zin in hebt hoor! Mijn vader wilde ook graag dat ik mijn verjaardag bij hem vierde gister. (grote tuin ipv klein warm flatje) Maar ik wilde gewoon graag thuis blijven. Begrijp het wel. Wat zegt je man er over? Kylie (geloof ik) Zag een mooie foto van voeten voorbij komen.. zo zien mijne er ook uit aan het einde van de dag. Nu werd ik vanochtend al wakker met tintelende vingers en dikke voeten.. Dus vandaag zal wel een ramp worden Nog wat leuks gekregen met je babyshower? Hier, Krijg net een sms van een vriendin dat ze baalt dat ze dit weekend niet was uitgenodigd voor mijn verjaardag. Nu klinkt dat inderdaad lullig, maar ze is nogal gelovig en vrijdagavond vierde ik het voor de jongens en die zijn nogal van het vloeken en drinken etc. Dus leek mij gewoon verstandig om haar vandeweek keertje te vragen, omdat het anders voor beide partijen ongemakkelijk zou zijn. Gister dus familie, dus dan nodig ik haar ook niet uit. Had wel gevraagd of ze deze week keertje wilde langskomen en dat wilde ze wel. Maar krijgt nu een berichtje dat ze waarschinlijk geen tijd heeft voor me.. Pfff je doet het ook nooit goed he?! Planning van vandaag, Helemaal niks, veel te druk weekend gehad en vriendlief wil vandaag ook lekker op de computer enzo, dus zal rustig dagje worden
CN nog steeds poetsen bij oma? Wauw respect zo aant einde van je zwangerschap hoor! Ik doe mn eige huishouden op mega laag pitje, laat staan voor een ander Lin: succes vandaag!!! Wat fijn dat je goed heb geslapen, kon je weer ff opladen voor DE Grote Dag Eef: jarig vandaag toch? (Correct me if im wrong!) Gefeliciteerd!!! Rommelende dames: niks is zo verraderlijk als je lichaam! Hopen dat het toch wat voorwek is en jullie niet lang meer hoeven te wachten. Ego: net wakker. Mocht lekker uitslapen. Tis alleen erg warm in mn kamer (volle zon vanaf eerste minuut van de dag) maar heb mijn grote vriend Ventilator hier Kom net tot conclusie dat we geen brood in huis hebben dus straks maar een supermarkt zoeken die open is. Planning: niks doen. Gister heeft hubby hele badkamer grote schoonmaak gegeven, heerlijk! Dus vandaag wat kleine dingetjes opruimen en schoonmaken Avondeten: Kip Tajin. Ben benieuwd, nooit gegeten (Knorr pakket)
@Bijntje: misschien kan je dr uitleggen waarom je daarvoor gekozen hebt? @Rommelende dames: ik hoop zo dat het een keer gaat doorzetten voor jullie! Dit is ook niets zo @Rugpijn (weet even niet meer wie): ik begrijp zo hoe je je voelt..Wat voel je je dan hulpeloos hé! Ik hoop dat het bij 1 nacht blijft.. Hier: net uit bed, vannacht wel veel wakker geweest, weer veel bekkenpijn.. Planning: Zo even een eitje koken voor de tweeling, dan hun en mijzelf daarna onder de douche schoppen. Daarna weer naar het ziekenhuis.
Bijntje: jammer dat die vriendin dan niet snapt dat je t voor haar deed omdat er wat 'aso gdrag' tussen zat. Wel aardig dat je daar aan denkt om dat apart te willen houden. Ik zou iedereen uitnodigen en als er gescholden word dan hebben ze met mij een probleem Kylie: weer een ziekenhuis dagje voor jou. Scheelt dat daar airco is
Ohja! Gefeliciteerd Eef Hoop dat je ondanks het geruzie toch een leuke verjaardag hebt. Vriendin, Ja pff dat probeer ik nu dus, maar ze is beetje te geprikkeld momenteel geloof ik. Nouja ik heb geprobeerd rekening met iedereen te houden. En meer kan ik ook niet doen hoor! CN, Respect! Ik hoop dat ze ene beetje bij gedraaid is. En het toch weer gezellig word Roosjuh, Supermarkten zijn hier allemaal dicht (muv Centerparcs) maar heb je geen beschuit ofzo in huis?
Nee hebben echt helemaal niks. Hadden afbakbroodjes voor weekend maar even vergeten dat er een extra maandag aan vast zit nu zo maar ff oplossing zoeken. Benieuwd wat D dan nu heeft gegeten aangezien de mannen al 3uur beneden zijn
@bloempje, bijntje en roozjuh Tahnx! Voel me niet erg jarig. Vanmorgen belde mijn zus al weer om te vertellen dat ik eindelijk ook eens naar mijzelf moest kijken in de ruzie met mijn moeder Ik neem vandaag de telefoon maar niet meer op! @lin Ik hoop echt heel erg voor je dat je vandaag gaat bevallen. Dit is toch niet tedoen qua energie?! @kylie Dat zijn mooie olifanten pootjes! Die van mij zijn het zelfde alleen heb ik er ook nog bijpassende dikke vingers bij! (en inmiddels een bolle kop) @CN Je lijkt wel super woman! Schoonmaken bij opa en oma..... Mijn eigen huishouden is al niet te doen! @peek Zal het nou eindelijk zo zijn voor je joh?! Spannend! @danielle Moet je echt mee of kan je niet het excuus gebruiken dat je nu echt te moe bent om op visite te gaan? @ruzie hier met mijn moeder. Bedankt dat jullie meeleven! Lief! Ben ik nou nog mensen vergeten? Sorry als dat zo is! Ik ga zo even een gebakje halen en daarna komen mijn schoonouders. Vanmiddag geen visite dus dan gaan we lekker naar het strand en een hapje eten. Hoop dat ik de ruzie even van mij af kan schudden en het toch leuk kan hebben! Jullie ook een hele fijne dag en iedereen die rommelt Heel veel succes!!!
bijntje: ach bedoelde je het goed dan dat... gewoon gelijk bellen meid!! Ach hoef alleen maar te zitten hoor, en is ookbest leuk. Het ligt aan mijzelf wil lekker thuis zijn nu.. Had ik bij onze zoon ook wel. Vraag: stel hem hier ook.. Wat vinden jullie mooier: Lot of Lotte? Het hoort dan bij Tim.
eef: gebakje halen? is er iets open vandaag dan? Fijne verjaardag meid en laat de telefoon maar lekker rinkelen! tis vandaag jouw dag Danielle: goeie vraag. vind beide wel kunnen. je kan Lotte doen en roepnaam Lot als je dat leuk vind. kan je beide gebruiken
kylie weet jij of appie hier open is bij ons om de hoek? site ligt down . Deen wel open maar das mij te ver
Pff mannen.. Danny komt net beneden, dus ik zeg: Ik weet niet of je het leuk vindt maar.. Nee, ik ga nergens naartoe, zegt ie meteen.. Pff..
Nee, die appie is dicht zag ik van de week.. De andere in het centrum wel, maar weet niet vanaf hoe laat.
Pff, breek me de bek niet open. Wij hebben gisteren gezegd dat we tijdens en net na de bevalling geen bezoek wensen in het ziekenhuis. Als alles gewoon goed gaat, sta je meestal met 2-3 uurtjes na de bevalling ook al weer buiten en mag je naar huis. Nou, dat werd niet op prijs gesteld hoor! Wij nog uitgelegd dat we lekker naar huis gaan en dan bellen om schoonouders te ontvangen, maar nee, het is toch hun kleinkind! Die willen we z.s.m. zien. Mijn moeder begreep het gelukkig direct. Ik raak dan toch echt geïrriteerd :x.
Sorry hoor ik vind veel ouders of s o alleen aan zichzelf denken en niet aan hun dochter / s dochter! Hun hebben zelf ook kinderen gekregen en weten toch hoe het is en hoeveel er op je af komt! Een beetje mee respect en begrip kan geen kwaad
Grr.. Ik had speciaal voor vandaag een lekker koekje bewaard. Kijk ik in de kast, weg. Heeft man hem opgegeten. Verder niks lekkers in huis. Alleen avondeten en een brood en kaas. Hij is ook zijn bed nog niet uit. Ik heb de was dus maar vast gedaan.
Eef gefeliciteerd! Fijne dag! Wat lullig van ouders om zo te reageren! Als ik jou was zou ik gewoon pas bellen als ie weer thuis bent en klaar bent voor het bezoek! Mijn vriend is altijd erg direct dus wij laten het aan de beide ouders weten maar als ze de eerste uren nog niet welkom zijn ( ik weet nog niet hoe ik me voel op dat moment) dan zegt ie dat ook tegen ze en daar luisteren ze ook wel naar want hij is altijd zéér duidelijk ik bewoordingen Hoop meiden met voorwerk hier! Zou leuk zijn als er wat kindjes geboren gingen worden! Roosjuh, heb je geen voorraad beschuit voor de geboorte? Ik heb hier vier pakken liggen haha! Sterkte met zoeken en anders een benzinepomp voor een broodje...
Naam: Kan allebei, vind ze beide leuk, Lot hoor je minder vaak. Ligt ook helemaal aan het aantal lettergrepen van de achternaam. Warme douche: Even een complimentje wat ik met jullie wil delen. Had van de week zakjes besteld voor onze bedankjes, via Leuke lintjes Wat een super service! Had ze ten eerste heel snel binnen. Met een factuur waarop ze met de hand nog op had geschreven "Dankje Bijntje voor je bestelling!" Ten tweede waren we voor 50 zakjes en verzendkosten net 5 euro kwijt! Heb ze nergens zo goedkoop gezien! Ten derde zitten er allemaal dingetjes bij die ik niet besteld had, om te testen en een boekje met kortingscodes voor andere webwinkels. Zeker een aanrader voor traktaties enzo als de kids iets groter zijn!