heey dames, Zo poetsen is alweer gebeurd bij mijn opa en oma. Ze waren weer heel lief dus ik probeer het maar gewoon te vergeten. @ danielle, hahah ik wil het poetsen zelf nog graag doen want ik verdien 20 voor een uur tot 1,5 uur poetsen. En het gaat nog heel goed want ik doe het op mijn gemakje hihii. Ik vind Lotte het mooist @Bijntje, ik zou het die vriendin inderdaad gewoon uitleggen en misschien begrijpt ze het dan wel. En een rustig dagje een keer is wel lekker toch, en vooral met dit weer. Opa en oma waren trouwens weer bijgedraaid aahahah dus ik ook @lionne, oow dan zoiu ik ook echt balen aahah als ik me verheug op iets lekkers en het is ineens weg @ roozjuh, ik poets inderdaad nog bij hun maar thuis ook nog steeds hihii. Het gaat allemaal wel op me eigen tempo en iets vaker een pauze tussendoor maar het is verder nog goed te doen hoor. Kun je van de buren ofzo geen brood uit de vriezer lenen? en anders iets halen bij een benzinepomp ofzo? @Kylie, balen zeg dat je weer veel wakker bent geweest van de pijn hopen dat dit snel weer een beetje bijtrekt. succes in het ziekenhuis... Mannen, pff... @eef, gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst !!!! ik super woman ahhah nou dat lijkt alleen maar hahaha. Ik moet wel zeggen dat ik gewoon echt mazzel heb hoe de zwangrschap verloopt dus ik heb veel geluk gehad daarmee (tenminste tot nu toe in ieder geval) @lief en stoer, ja erg he. Dat valt me ook op bij schoonmoeder. Het is toch haar kleinkind. Ja dag ahahhah ik had daar van de week ook woorden over en ze hield er pas over op toen ik zei 'of je het nou leuk vind of niet, ... en ik zijn de ouders en we doen het op onze manier'. Toen leek ze ineens te begrijpen dat ze dus echt niks te zeggen heeft over ons kindje ahahah. en anders gaat ze het nog heel moeilijk krijgen ahahah. @ladybabs, balen zegh dat jij ook al zo slecht hebt geslapen. Gelukkig nogmaar even en dan hebben we allemaal een mooi kindje Kuss
Goedemorgen dames Hier de 37 wkn wave!!!!Mag gewoon thuis bevallen vanaf nu. Morgen eerst maar eens klossen halen. Vorige week vergeten. Naam: ik vind Lotte mooier maar Lot en Tim heeft beide 3 letters vind ik ook erg leuk. Visite na bevalling: fam. heeft zich maar aan te passen vind ik. Je hoeft toch ook niet te bellen dat je gaat bevallen. Gewoon wat later na de bevallling bellen dan kun je eerst nog even zelf genieten. Of bellen en gewoon zeggen vanaf.... zijn jullie welkom eerder doen we de deur niet open of zijn we niet thuis uit zkhuis. M. ligt alweer lekker te slapen. Was kapot van het weekend. Hij gaat vanmiddag zwemmen met mijn zusje. in binnenbad. Kunnen wij ff lekker de rommelkamer opruimen en dingen weg doen. Al het laatste babyspul bij elkaar zoeken. Dan zijn we helemaal klaar. Van de week de troep na de kringloop en douche nog schoonmaken dan zijn we er klaar voor. Net de slaapkamer gestofd dus die is ook schoon.
Joekie: nee geen beschuit met muisjes. vind dat smerig dus hebben wat anders verzonnen Hubby is net naar winkel in centrum geweest en heeft afbakbroodjes gehaald en ijsjes CN: brood is gehaald hubby is naar andere winkel gegaan voor me. kylie: was ik je bijna tegen gekomen! ik wil ook zwemmen maar dennis niet boef: wave!!!! Visite: mn pa krijgt tijd tehoren hoelaat ze gehaald word en hij komt met D naar zkh meteen zodra we op kamer komen. Ik wil dat D zijn zusje zsm ziet en aangezien D bij mn vader is, is die er dus ook meteen Rest bellen we op ons gemakje. Mijn schoonvader komt niet want die heeft zelfde dag operatie aan knie. Schoonmoeder en moeder moeten beide 1.5uur rijden. Broers wonen wel om de hoek.
Eefje, gefeliciteerd! Rommelende dames, hoop dat er snel echt bij jullie door gaat zetten. Danielle, kan me voorstellen dat als schoonouders tijdens zwangerschap niet echt mee hebben geleefd je eigenlijk niet wilt dat zij als eerste weten dat bevalling is begonnen dus ik hoop dat je vandaag dan overdag niet begint hihi. Lin, fijn dat je goede nacht hebt gehad. Nu hopelijk vandaag echt goed nieuw plan en straks de kleine in je armen. Roozjuh, balen dat je geen brood meer in huis hebt. Hier een aantal winkels wel open tussen 16.00 en 20.00 uur. Kylie, zwem ze! Bijntje, he balen wil je rekening houden met vriendin en dan is het toch nog niet goed. Hopelijk is ze snel minder geirriteerd en kun je het toch uitleggen want ik vind je beweegreden erachter alleen maar lief. CN, gelukkig dat je oma en opa vandaag wel weer normaal en leuk deden. Hopelijk is het bij ze aangekomen dat het niet normaal is dat ze je zomaar mogen/kunnen beschuldigen. Boefjesmama, flink aan de opruim dus vanmiddag en gefeliciteerd met 37 weken. Echt fijn dat nu anders gaat als vorige zwangerschap. Peek, hoe gaat het nu? Hier alles goed maar pffff stomme hooikoorts! Ogen doen pijn en loop hele dag te niezen. Bah!
Dippertje, hoe gaat het met jou? NOg vol te houden? Ouders/ schoonouders, wij hebben ze op de hoogte gesteld dat vliezen waren gebroken. Vorige zwangerschap ook gedaan en nu ook. Vond het fijn dat ze wisten dat kleine er nu echt aankwam. Gelukkig wist ik vantevoren dat ze pas zouden komen als wij belden dat dat mocht dus dat scheelt ook. Vind wel dat ze rekening moeten houden met wat de ouders zelf willen, hun worden grootouders. Ook heel speciaal maar zijn niet de eerste lijn die beslissen.
we hebben eigenlijk echt maar weinig dames die te vroeg zijn bevallen, nu al bijna juni dus vrij kloppend allemaal hihi. Ons meisje morgen alweer 3 weken oud, ongelooflijk zeg. Gaat zo snel!
Roozjuh: M. gaat naar mijn ouders dus die zullen er ook eerder zijn dan de rest. Maar hier niiet zulke probleem families gelukkig. Dus die begrijpen het wel. Leonie: ben stiekem ook erg trots op mijn lijf nu en op de kleine dat die het zo goed doet. Nu wil ik een mooie thuis bevalling ook. Zou wel balen zijn als het weer zkhuis word maar dat is uiteinelijk ook wel goed. CN: hier voel ik me ook super goed hoor zou ook zo hele huis kunnen poetsen. Maar ben niet zo'n poetsen, opruimen vind ik heerlijk maar poetsen laat ik aan vriendlief over.
Leonie: volgens mij ook veel dames die na 10 juni uitgerekend waren dat scheelt ook al veel mei baby's natuurlijk. Maar idd weinig Prematuur kindjes.
hier blijft het rommelen en zeuren maar zet het niet door , wel heeel veel steken in bmm , en veel pijn in liezen derbij nu jeej !!
peek ook hier steken down below. doet echt kolere vele pijn. heb het al ruim een week. vandaag gelukkig nog niet gehad
ja heb het ook al weken , maar sinds gister avond is het extreem , steken en een druk alsof alles zo kan knappen
Ja die steken en druk heb ik ook. Hoort erbij De kleine ligt lekker laag alsof het er elk moment uit kan ploppen toch kan het dan nog rustig weken duren.
ja hier ligt ie ook heel laag , hoodje was blijkbaar duidelijk te voelen bij toucheren , ben weer een potje misselijk en heeeel veel harde buiken , wanneer zet het door ben benieuwd , velen zeggen dat ik 1 juni ga bevallen , ben benieuwd
hier geen lage baby. hier een tolletje want ze ligt weer anders dan gister. nu krijg ik weer trappen tegen mn ribben en gister was t aan de zijkant. word gek van dat kind (nu al)
Dit gaan jullie niet geloven. Vanmorgen onderzoeken gehad. Baarmoeder mond was maar 1,5 cm en half rijp dus 12 uur voor nope weeen gehad gister. De baby maakt het goed, goede ctg's en echo. Daarop was te zien dat al het vruchtwater wat er zaterdag avond niet meer zat (bovenin) nu weer aangevuld was. Ik heb ook geen water meet verloren na zaterdag..Dus dat houdt in dat de scheur dicht moet zijn. Infectie gevaar voorbij. Ik ben naar huis gestuurd! mn lijf en de baby waren er niet klaar voor om te bevallen en als ze zouden doorzetten wordt het een drama bevalling. Dus stand van zaken. Wachten op de baby, mag alles doen, Slijmprop en ik volledig kwijt. Was heel erg schakelen het weekend van het ene naar het ander. Maar we doen wat het beste voor die kleine is en dat is dit. Dus geen mei kindje voor ons (ja of het moet nu spontaan gaan) Ik wist niet wat ik meemaakte. Want ik mag zelfs weer thuis bevallen ben niet meer medisch... Heb jullie globaal gelezen hoor. @Eef. Gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes
Jeetje lin wat een rollercoaster zo! Kan me voorstellen dat ff heftig is om weer te switchen met gevoel zeg. Maar nu thuisbevalling weer in zicht, dat is dan wel weer fijn! Knuff voor omgegooide emoties/ plannen
Noujaaa lin wat een gekke situatie! Heel apart dat ze je zo naar huis sturen en je weer thuis mag bevallen. Hopen dat het snel door zet en je van deze ellende af bent! Tijd dat je je kleine gup mag vast houden want dit is niks zo