juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Voor iedereen die meeleest, dit is niet bedoeld voor op andere sites dan zp. Ook geen smsjes etc.

Zaterdag hebben ze een ballonkatheter ingebracht die deed geen zeer maar het toucheren en speculum des te meer. Zijn hoofd is keurig ingedaald alleen mn baarmoedermond ligt achter zijn hoofd richting heiligbeen dus ze kunnen er niet bij om ontsluiting te voelen.
    Zondag ochtend viel de katheter er op de wc uit met gore slijmprop er achter aan. Ze konden weer niet voelen of er ontsluiting was dus gel gekregen om verder te rijpen. Uren niks gebeurd weer geprobeerd te voelen weer veel pijn en weer geen idee of er iets gebeurde. Toen heb ik gezegd naar huis te willen. Na een hoop gedoe naar huis gegaan , halfuur thuis en continue weeën achter elkaar. Wist niet waar ik het zoeken moest. Ongeveer 5 uur later weer richting ziekenhuis gegaan. Daar weer ctg duidelijk weeën weer getoucheerd ze konden er weer niet bij. Besloten te blijven dan kreeg ik spuit en slaappil. Dus best aardig geslapen vannacht.
    Nu net weer getoucheerd konden er weer niet bij vk zei wil graag nog een keer proberen nog meer pijn en ze kon er net aan bij heb ik 5 cm ontsluiting dus vliezen zijn gebroken. Nu afwachten tot er weeën komen en anders aan het infuus. Maar met beetje mazzel komt de baby vandaag.

Dan zijn jullie ff op de hoogte :)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Spannend dip!!! Maar wat een gedoe zeg jeetje. Hopen dat het snel voorbij is

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Lin: sterkte wel fijn dat je nu gewoon thuis mag bevallen of wilde je dat niet?

Dippertje succes en wel horen/ lezen het vast voor morgen vroeg wel.
    Vanaf 5cm kan het geen uren meer duren.

Peek: balen dat het door rommeld maar geen zoden aan de dijk zet. Succes meid.

Hier alleen last van de warmte na het opruimen boven verder alles oke.
    Via hier zocht iemand zwkleding in mijn maat.
    Zal haar ff foto's mailen ze was wel enthousiast dus met een beetje geluk ben ik het al kwijt voordat ik het niet meer draag.
    Heb haar gezegd dat ik het pas na de bevalling zal opsturen evt.

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Spannend Dippertje!

Manlief had berouw van het eten van het laatste koekje en heeft koekjes gebakken:D

Ik lig vandaag vooral op bed of hang op de bank. Manlief computert, dus die vermaakt zich ook wel :)

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo alles eveb gelezen vanuit het zwembad, haha..
    Even snel.
    Lin: lijkt me aan de ene kant fijn dat je weer lekker thuis bent, maar jammer dat het niet doorzet..
    Dippertje: wat een gedoe zeg, maar het eind is in zicht, succes!

Hier lekker gezwommen, ga de rest er zo uitvissen..
    Baby is heeeeel druk, vind het zelf net zo lekker al ik..wat een verademing dat water! Heb zelfs van de duikplank gedoken met een aanloop, beetje overmoedig, nu wat banden pijn, hihi..

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne, zozo man aan het bakken geslagen. nice! :D

Hier is hubby druk bezig met schuur leeghalen. Hij heeft ophang-dinges voor de tuinslag opgehangen buiten. Gaat zo nog plank in babykamer ophangen mits hij schroefjes kan vinden en hij wilt nog wat andere dingen aan de muur doen. weet niet wat me overkomt! :D o en ik mag ook 1 ding doen van hem... op de bank met voeten omhoog en thats it :p

7. boefjesmama

Hmm lekker Lionne, dat zou die van mij nou weer niet doen.
    Heb trouwens nog CC beslag staan van de week ook maar eens even proberen.
    Wilde ik voor de verjaardag van M. doen maar heb het nog nooit in de magnetron oven gedaan dus eerst maar ff uitproberen voordat alles straks mislukt.
    Je kunt ze wel invriezen toch? Als er nog niks opzit.

8. boefjesmama

Heeft er nog iemand iets voor op de juni site zit er nu toch achter...

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb morgen afspraak bij gyn om bevalling te bespreken. vergeet t er steeds op te zetten :p

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Pomtiedom gebeurd niet zo veel beetje krampjes ook in rug dat is wel minder..
    Dus we blijven afwachten

11. boefjesmama

Done!:D

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    danku!

hoop dat er snel baby fotos komen!!! kunnen die ook op de site :D

13. boefjesmama

Er is hier pinksterfeest achter met allerlei dj's.
    Kan in huis met de achterdeur dicht nog meegenieten.
    Kan net niet horen wat er gezongen word maar de muziek dreunt lekker door.

14. boefjesmama

en kaartjes en kamertjes missen we ook nog.
    Had je nog gekeken of er al meiden bevallen waren van begin juni?

15. boefjesmama

zal eens afsluiten en wat nuttigs gaan doen.
    Buiten zitten ofzo. hahah
    Tis hier nu we te doen achter huis.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee nog niet gekeken eigenlijk. zal komende dagen even gaan zoeken naar de dames. vergeet het steeds of er komt iets tussen.

geniet lekker van de muziek ;) hier is hubby aant boren en D aant gillen, die vind dat eng. dus zit met ene zeiknat kind nu op schoot tot papa stopt met boren in de schuur :p hij komt zo uit zn badje rennen

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo weer lekker thuis..voel me herboren..nee echt, serieus!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oo klinkt lekker kylie dat zwemmen!! Jammer dat ze geen buitenbad hebben he.

Zo, ik heb wat meiden een bericht gestuurd die we uit het oog verloren zijn. Waarschijnlijk heb ik er nog een paar gemist maarja, das dan even pech hebben ben ik bang. Heb er stuk of 15 nu een pm gestuurd en van 1 al bericht terug gehad dat alles goed is (joyce89) en die komt binnekort even buurten

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Kylie,
    Duikplank?! Haha dat zie ik mezelf niet meer doen hoor!

Website,
    Oh ik wilde nog foto van kamertje in sturen. Welk mail moest dat ook alweer heen?

Boef,
    Hopelijk gaat die muziek niet te laat door vanavond..

Roosjuh,
    fijn dat je man in ieder geval aan het boren is ;)

20. Blays

Blays Niet meer actief

Hallo dames!
    Ik ben er weer! :D Jullie gaan zo snel, ik houd het niet meer bij! :p
    Heb ff snel een beetje bij gelezen..

Zag dat er al mama's zijn bevallen? Wat gaaf, ontzettend gefeliciteerd! :D

Ook een bult gerommel bij sommigen, nou hier ook hoor!
    Ben al sinds vorige week bezig met ontzettende krampen, steken daaronder en zeurende lage rugpijn.
    Ook houd ik al 4 weken ontzettend veel vocht vast, en echt overal! Hoor van iedereen dat ik er 'gezond' uit zie in mijn gezicht, nou zeg gerust dik hoor :p Ben net een mini Michelin mannetje :p

En ik las nog iets over een Juni Mama website? ^^

Vanaf nu zal ik wel iets persoonlijker reageren op iedereen hihi

Deel Deze Pagina