Hey allemaal! Ook ik lees nog regelmatig even bij om te kijken hoe het met jullie gaat. Maar heb soms gewoon geen puf om te reageren en ernstig last vam nesteldrang terwijl ik niet veel kan geen fijne combi... Zag dat ik 3 april! Voor het laatst wat heb gepost hier... Het is echt spannend nu... Lin jeetje dat is wel omschakelen zo zeg...maar wel fijn dat je nu thuis kunt bevallen en dat er geen infectiegevaar is... sterkte meid ermee! Komt vast goed allemaal! Dippertje jeetje wat een verhaal ook van jou...lijkt me erg vervelend..maar je kleintje is er zo! Succes! Kylie lekker joh zwemmen! Haha van de duikplank af...dat zal dan een aardig bommetje zijn geweest.. Die steken in kruis zijn echt pijnlijk inderdaad..niet normaal..heb ik ook al aantal weken..maar hij is toch echt al poosje ingedaald.. Hier ook steeds aan het rommelen vaak voorweeen..gisteravond dacht ik dat ie kwam..maar nee hoor..echt beroerde nacht gehad...maar goed nog even geduld! Ik zal hier het wat meer in de gaten houden! Succes allemaal met de laatste loodjes!
Hallo allemaal. Roozjuh stuurde me een prive berichtje dat ik veel mee lees, Heb in het begin ook wel een paar keer wat gepost maar het ging zo snel dat ik het allemaal niet meer bij houden. Vanaf nu ga ik weer proberen om mee te posten. Vindt het toch wel erg leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat. Zal me even opnieuw voorstellen. Ik ben Annelies en ben 26 jaar mijn man is 29 en zijn sinds 24 februari getrouwd. Wij zijn zwanger van de eerste. De zwangerschap verloop opzich wel goed. Heb alleen rond de 24 weken last van bekkeninstabiliteit. Ben sinds 3 weken onder controle van het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. Die is gelukkig nu weer onder controle, maar moet nu wel in het ziekenhuis bevallen. Heb gezien dat er al een paar meiden bevallen zijn Gefeliciteerd!
om de 3 minuten een harde buik en die duren 55 seconden ongeveer , geven een ongemakkelijk gevoel in zijkanten buik en onderrug pff wat moet ik daar nu weer mee
Dippertje nee is niet leuk weeen...au au...maar hopelijk heb je snel je kleintje in je armen! Peekaboo dat had ik gisteravond ook steeds...bij werd het na het douchen minder.. heb ik trouwens al twee weken..maar gister moest ik ze wegzuchten..ze zeggen dat als het door douchen of door verandering van houding minder wordt dat het dan voorweeen zijn. Heb ik bij mijn eerste helemaal niet gehad..ach ja wellicht is het wel voorwerk en gaat het straks sneller! Succes!
hey meiden wat leuk dat jullie weer lekker mee komen kletsen! fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en de beebs. Nog eventjes en iedereen geniet van hun kleine wondertje Foto's voor site kunnen naar mij gemailed worden of naar Boef. Vraag via pm even om onze emails daarvoor. Ego: Vermoeiende 2uurtjes gehad hier. Zoon drama en vooooraaaallll NIET luisteren waardoor ik om de minuut hem moet corrigeren en regelmatig zit ie op zn straf-stoeltje. Ben gesloopt! Net onder douche geweest en is nu onderweg naar bed en hoor m al weer flink protesteren(doet ie altijd als hubby hem op bed doet, bij mij zelden) zelfs zo ook lekker douchen en dan voetjes omhoog!
pm van babsies terug: Hoi Roozjuh, Ja klopt, ik hield het allemaal niet meer bij! Maar idd stiekem bevallen, met 36.3 weken is onze dochter geboren en alles gaat goed met ons. Ze groeit goed en slaapt goed dus we hebben niks te klagen Hoe gaat het met jou? En met de andere juni-mama's? Al meer meiden stiekem bevallen? Groetjes!
voor de dames die de Juni Site link willen hebben moeten mij even pm sturen. We willen deze site zo min mogelijk openbaar hebben.
Zo infuus zit erin straks naar boven voor ruggenprik en daarna gaan er weeën opwekkers in. Heb wel hevige weeën van me zelf maar niet.snel genoeg op elkaar. Dus hoop dat ik straks ff pijnvrij ben.
Hey meiden, ook hier alles goed! Ik lees veel mee maar ben zo slecht in reageren! Jeetje, eerst in het zkh helemaal klaar ervoor en dan ineens weer thuis! En ik las dat de ontsluiting niet te voelen was.. Wist niet eens dat zoiets kon, lijkt me echt een erg onzeker gevoel, hopelijk hebben jullie snel jullie kleine in je hand! En idd cn wat een supervrouw ben jij! Ik ben inmiddels weer heel blij dat ik dingen kan en me goed voel, de hele zwschap heb ik als mega zwaar ervaren en nu sinds verlof gaat het ineens super goed. Enige kwaaltjes zijn soms bijna flauwvallen en soms erge rugpijn en een beeb met flinke voeten , meiden zet hem op! Ik hoop dat we binnenkort allemaal een wolk van een baby hebben x
Wat leuk dat iedereen hier weer even langskomt om te vertellen hoe het gaat! Welkom terug meiden en ik hoop dat jullie ons gezellig op de hoogte blijven houden!
Jeetje lin, wat een heftige verschillen zeg! Zo denk je dat je binnen no time mama bent en zo ben je weer zwanger en wel thuis! Ik hoop dat het snel echt door gaat zetten!
Spannend Dippertje! Straks kun je lekker genieten! Heel veel succes Net weer mijn schoonmoeder aan de telefoon gehad, die is zo benieuwd en belt bijna elke dag haha Zegt ze: 'Nou, zeg maar tegen Peter (mijn vriend) dat hij zijn zoon streng moet toespreken vanavond, dat hij moet zeggen: Kom maar jongen, je bent hartstikke welkom. Je hoeft mama niet zo te plagen, je mag gewoon komen hoor!' Haha wel lief Oh, de reactie van mijn vriend toen ik hem dat zei? 'Ik zal hem der wel extra diep insteken vanavond!' *Zucht* Hij heeft ook gehoord dat sex de weeën op kan wekken, en hobbelt nu elke dag achter me aan haha
Spannend Dippertje, hopen dat je morgen vroeg mama bent. Leuke dat er weer meiden terug komen om te kletsen. Hoop dat jullie het kunnen bijhouden. Muziek gaat hier door tot 24uur dus beeb kan er wel uit dreunen vannavond.....
Ach....Wat vindik dat erg voor je!!!!!!!!! O, wat zou ik gefrustreerd en verdrietig zijn! Bij mij was bmm totaal niet verweekt, 1cm ontsluiting na 24 uur weeën van de gel die ik 3x kreeg. Daarna met infuus ingeleid. Was met ruggeprik aardig te doen hoor! Misschien dat ze het bij mij alleen deden omdat ik steeds zwaarder Wangerschapsvergiftiging kreeg. Maar ik kan bijna niet geloven dat ze je na dit verhaal gewoon weer laten gaan!! Ik heb echt even met je te doen!