juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Eef zodra je weer voldoende vruchtwater hebt en er geen gevaar voor mama en kind is. Sturen ze gewoon weer naar huis. Kost anders alleen maar een bed he.

Toch nog een beetje een leuke verjaardag gehad vandaag?
    Nog van harte trouwens.

2. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @peekaboo: Hoop voor je dat het nu eindelijk is een keer doorzet.
    @Dippertje: Spannend allemaal hoop dat je snel je kleine in je arm hebt.

Hier afentoe ook wat gerommel maak me eigen er nog niet zo druk om. Me moeder vindt het allemaal wel spannend, zei ligt nog in het ziekenhuis (heeft donderdag een maagoperatie gehad) dus ze belt me wel regelmatig maar vindt dat niet erg.
    Ze wilt graag thuis zijn als ik beval.

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Zo, een half uur verder en ik ben bijgelezen!! :D

@dippertje, succes!!
    @peek, hoop echt dat het nou eens voor je gaat doorzetten!
    @boefjes mama Ik snap het op zich wel van het zh maar mentaal en lichamelijk gezien vind ik het wel echt heel zwaar, zo niet onmenselijk, om eerst een geforceerde zet te geven en je daarna naar huis te sturen. Die gel vond ik echt een gruwel!
    @roozjuh Succes morgen met je gesprek

@ Iedereen bedankt voor de felicitaties, lief!
    Verjaardag was toch nog wel leuk maar ik kon het niet onderdrukken dat ik toch verdrietig was vandaag. Van mijn man geen kaartje, bloemetje of ontbijtje maar een kus en een belofte voor een cadeautje. Mmmmm... had het wel leuk gevonden als er even iets van tevoren was bedacht.
    Alleen schoonouders op visite gehad en 1 sms gekregen van een vriendin. Nou, ik was dus niet heel poulair vandaag en vond mezelf even best wel zielig. Waar is mijn familie en vrienden die ik altijd kaartjes stuur en bij wie ik langs ga op verjaardagen. Maar goed...
    Mijn kleine jongen heeft vandaag wel een super mooi cadeau gegeven. Hij wees zelf het potje aan en zei 'poepoe' en heeft vervolgens voor de aller eerste keer een plasje en een poepie gedaan op het potje. Ben zo ongelovelijk trots!!!!
    Ben verder wel heerlijk uit eten geweest en dat was super gezellig!

4. Blays

Blays Niet meer actief

Eef, fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad, ondanks dat er weinig belangstelling is getoond door anderen.
    Hier was het precies zo hoor, dus begrijp heel goed hoe hoe je voelt.
    Hihi ik had mn mannetje dan wel heel duidelijk gemaakt dat ik dan wel een heel, heel bijzonder cadeau verwacht als ik er extra lang op moet wachten haha. Laat hem maar zweten :p
    En wat een super lief 'cadeautje' van je zoontje! Daar ben je met recht trots op! :D
    Oh en lekker uit eten, heerlijk. Zometeen lekker met de beentjes omhoog en even nagenieten :)

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat jammer Eefje, dat is ook een reden waarom ik mijn verjaardag nooit vier :( het valt altijd tegen of er is altijd iets ...
    Oh bibbert 1 juni ben ik jarig

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Thanx ladybabs en Joyce! :)

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje lin, wat een heftige verschillen zeg! Zo denk je dat je binnen no time mama bent en zo ben je weer zwanger en wel thuis! Ik hoop dat het snel echt door gaat zetten!

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi allemaal,

Ook ik las en lees regelmatig mee en wilde wel vaak reageren maar deed het eigenlijk nooit. Merk dat ik nu het einde in zicht komt meer ga lezen hoe het bij jullie er voor staat en het fijn vind de ervaringen van anderen te lezen. Hoop vanaf nu ook wat actiever zijn!

Snelle (her)voorstel en update: mama van dochter van net 2 jaar. Baby#2 maakt het goed bij mama, geslacht ?. Mama zelf is bijna de hele zwangerschap ziek geweest, extreme misselijkheid. Sinds maart helaas al volledig thuis. De laatste weken gaat het best goed en geniet ik meer van het zwanger zijn, super fijn! Over ruim een half uur zit ik op 38 weken (wave). Tot 39 weken probeer ik (met goede afspraken met mijn gyn) een natuurlijke bevalling, met 39 weken wordt het een geplande ks. Dingen die mij nu erg bezig houden zijn: nesteldrang, ks en er daarom na de bevalling lichamelijk minder voor mijn meisje kunnen zijn en hoe verdraag ik mijn schoonouders ;). Niet perse in die volgorde ;-P.

Veel respect voor alle dames hier. Volgens mij heeft iedereen zijn eigen verhaal. Heel veel succes met laatste loodjes, voor een aantal mama's zijn die al dichtbij en voor een aantal al zelfs voorbij. Geniet van jullie mooie gezonde baby's!

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Annemama: welkom terug! Mag ik vragen waarom er bij jou na 39 weken een geplande ks komt?

10. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    #3050 Annemama, 28 mei 2012
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
    @kylie: Tuurlijk mag dat! Maar kan mij voorstellen dat niet iedereen dit wil lezen zo vlak voor de bevalling, is niet echt een fijn verhaal namelijk. Dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd :p

Na een hele vervelende zwangerschap (extreme misselijkheid, zwangerschapssuiker en beginnende zwangerschapsvergiftiging) lag onze kleine meid (mei 2010) ook nog in een stuit. Ik heb met 36 weken een versie (uitwendig draaien van de baby in de bm) gehad die heel vervelend was maar wel gelukt. Echter was er met 41 weken nog niet. Omdat ze ook bang waren voor een groeiachterstand vanwege mijn vele overgeven en de suiker hebben ze haar zo lang mogelijk laten zitten. Uiteindelijk ben ik met 41 weken ingeleid en hebben ze ongeveer alles uit de kast gehaald om te zorgen dat de vaginale bevalling op gang kwam. Helaas zonder resultaat (dus voor niets) en uiteindelijk in een spoedks waarna ik zelf op de IC belandde. Gelukkig is onze dochter er helemaal gezond ter wereld gekomen maar het had ook heel anders kunnen aflopen. Deze baby ligt niet meer in een stuit sinds 35 weken maar het kan zijn dat mijn lichaam niet geschikt is voor een vaginale bevalling. Ik wil geen enkel risico voor de baby én wil zelf er ook niet een 2e trauma aan overhouden. Gelukkig een hele fijne gyn die mij uiteindelijk zelf laat kiezen.

Is een KS ook iets wat bij jou overwogen wordt?

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje, heftig annemama!
    Hopelijk loopt het deze keer allemaal wat voorspoediger!
    Welkom terug trouwens ;)

Mijn vriend ligt op schoot met zijn hoofd te slapen maar ik wil naar bed :( ben zo moe inmiddels! Vind het altijd zielig om em wakker te maken. Nog effe bones afkijken en dan toch maar wakker maken..

12. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Joekie: Thx! Volgens mij is bijna elke bevalling wel heftig helaas. Maar het is gelukkig allemaal goed afgelopen. Jaloers op je vriend, heerlijk slapen is iets wat ik het meeste mis... Hoop dat jij straks ook lekker slaapt. Veel plezier nog met Botjes ;)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ga nu slapen. Gelukkig doe ik dat nog erg goed. Wordt om de 3 uur even wakker om te plassen en te draaien maar verder slaap ik als een blok.
    Gelukkig maar!
    Welterusten meiden!

14. Blays

Blays Niet meer actief

Jeetje heftig Annemama!
    Ik ben zelf ook heel misselijk geweest en heb regelmatig overgegeven tot ik een week of 24 zwanger was.
    Hopelijk gaat het deze keer een stuk beter :)

@Hier, kom net van de wc af met een emmer :(
    Het rommelen was net een beetje afgezakt gisteravond dat ik in slaap viel, vanacht nog 1x wakker geweest van de krampen maar daarna weer lekker in slaap gevallen.
    Nou toen ik vanochtend wakker werd was het weer raak, gerommel, weer aan de race, overgeven en een bloedneus :( Pffff...
    Moet vanmiddag op controle bij de vk, toch even aangeven.

Nu weer ff op bed liggen tv kijken, ff bijkomen.. Hoop dat jullie nog heerlijk liggen te slapen :)

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen. Vannacht redelijk geslapen.

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hier slecht geslapen, veel wakker en gedraaid.... twas nog steeds warm boven. Geen last van buik maar de kleine was wel druk ;)

Hoop voor de rommelende dames dat het snel door mag zetten!

Mn man is al richting het werk, hierdoor was ik natuurlijk ook weer wakker ;) en Mark ligt ook al wakker, die zal ik er zo uit halen en klaarmaken voor het KDV, dus vandaag een lekker dagje voor mem alleen thuis :D. Ga vandaag maar wat aanrommelen, beddengoed wassen en opruimen, ook de babykamer inrichten (kleding in de kast enzo) en kijken of Mark vanavond op zijn nieuwe kamertje kan slapen!

17. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr weer een meeeeeeeeeeega valse start gehad vannacht. Echt niet leuk meer.. Op een gegeven moment trok het ook door naar mijn rug, dus dacht echt; Mooi! laat maar komen...
    Maar er toch weer over in slaap gevallen. Aaah maar dit moet toch wel iets doen?? Ik ga woensdag vragen of VK ff wil voelen.

Welkom terug verloren dames! ;)

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vandaag is vriendlief trouwens een uur rijden hier vandaan aan het werk. Niet fijn. Hoop dat dag gauw voorbij is....
    Hij is ook zo lief nu, echt een schat.
    Gister op bbq uit zichzelf de hele tijd cola gedronken, kon ik echt wel waarderen.

Ik ben zoooo nieuwsgierig. Ik kan haast niet meer wachten, kom maar op met die weeen. Ben er wel klaar voor nu....

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Einneh; heeerlijk een dagje voor jezelf! Merk je ook dat het je steeds lastiger afgaat met de jongen alleen?
    Hier wel, heb er gewoon *schaam* soms niet altijd zin in.. hihi erg hé. Wil gewoon kunnen doen wat ik wil doen, en klaar.
    Gemeen van me vind ik dat.

20. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Eef; aaaah meis.. dat is niet leuk. Ook niet van je man. Zeker een klein cadeautje kan er wel vanaf, en zeker nu je met de laatste loodjes bezig bent mag je best wat extra in het zonnetje gezet worden toch! Knuffel voor jou. Niet leuk!!

Deel Deze Pagina