juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    CN: Ik trakteer volgende week donderdag, mijn laatste dag, maar doe dit ook omdat het tegelijkertijd mijn afscheid is daar. (contract loopt af) Neem idd ook twee taarten mee ;)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zie nu pas de luiertas, wat een prijs!!! wauw.. mijn man zou accuut een hartaanval krijgen :p die van mij was toen 30,- dacht ik. zolang er spulletjes in kunnen en hij aan kinderwagen kan hangen, vind ik t prima. hoef geen speciale dingen en poespas :p gebruik dat toch niet haha.

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ja ik zelf vind het wel leuk om te trakteren maar mijn collega's zijn ook super lief voor me geweest. Ze hebben kei veel rekening enzo met mij gehouden ;) En ja ik persoonlijk vind het wel gepast om iets te trakteren als ik met verlof ga ahahhah. Maar ik ben soms ook wel wat vrijgevig ingesteld ihihihi.

Kuss

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    oeeh wwat een leuk vaderdagcadeau telefoonhoesje met foto erop:) Dat ga ik denk ik ook doen als de kleinde dan geboren is een foto met zijn 3 mannetjes:)

dure maar mooie luiertas hoor!!
    ik heb niet getrakteerd toen ik met verlof ging.
    verder weet ik het al niet meer, jeetje mijn geheugen blijft achteruit gaan haha

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

CN: is ieder voor zich toch. Zou dan grote koeken of taart ofzo doen.

Roozjuh: jij had ook mini's toch?
    Ook dubbelen om te ruilen??

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boef nee geen dubbele, en denk dat ik oorlog met D krijg als ik deze weg doe haha. anders had ik je wel geholpen met sparen :)

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

boefjesmama beterschap met M !

CN ik persoonlijk zou niet trakteren ,.. maar dat is per bedrijf verschillend.
    bij mijn werk weten ze nog niet eens wanneer ik jarig ben, mijn baas is toen onze 2e geboren was niet eens een kaart / sms gestuurd ..
    ik heb het er erg naar mijn zin, maar het is gewoon niet zo'n bedrijf!

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Roozjuh: oke haha dan maar niet ruilen he

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb cake op tafel gezet op mijn laatste werkdag voor verlof.
    Gewoon heel makkelijk van de AH :)

Dinsdag bij de vk geweest en de kleine is gestart met indalen. Merk het ook want hij zit lang niet meer zo hoog. Koppie mooi naar beneden. Hij is ws iets aan de grote kant. Over twee weken een groei/liggingsecho en de belafspraken doornemen tijdens de bevalling.
    Spannend hoor!

Ons hele huiskamer en keuken zit onder plastic :D Plafon wordt helemaal opnieuw gedaan en keuken ook een hoop. Alle meubels staan in de garage :D Wil nogal wat gedaan hebben voor de kleine komt dus heb iedereen in mijn omgeving aan het werk gezet haha!
    Loop zelf ook de hele dag te sjouwen. Gelukkig gaat dat nog prima.
    In het weekend kan alles weer op zijn plek, dan hoeft alleen de keuken opnieuw betegeld te worden als de tegels binnen zijn.

Ohja, en de vloer, maar die afspraak moet nog gemaakt worden.. Kan weer alles het huis uit :D

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wow ik voel me voor het eerst serieus Genomen in het zh... En dat terwijl ik er al 3 weken kom!

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames , niets kunnen onthouden
    slechte nacht gehad , veel draaien en keren , veel pijn
    vandaag de laatste kleine spullen opgehaald ,zaterdag de laatste grote spullen
    bij stappen heb ik heel veel pijn in buik en een druk vanonderen , pfff kruip zo maar weer de bank op !

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Zo joekie heel wat van plan ;)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Joekie flink aan de klus! Zozo :D

Babs: eindelijk serieus in zkh? Wattan?

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
  15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

@donald duck, hihi daar lijk ik soms ook wel een beetje op ahhaha. Af en toe waggel ik ook een klein beetje ;)

@ trakteren, ja waar ik werk is iedereen juist heel erg betrokken :D Ik heb al 3 keer een cadeautje gehad ineens. 1 van de personeelspot en 2 van collega's zelf. Maar ik ben er al uit, ik ga gewoon taart halen en dan kunnen we met zijn allen heerlijk taart eten (collega's en clienten).

@joekie, nou nou.... Wel fijn zeg als dat allemaal gebeurd is voordat de kleine er is.

@ladybabs, fijn dat je eindelijk serieus bent genomen. (schaam, schaam al weet ik zo snel even niet waarover dit verder gaat).

@peekaboo, fijn dat je de kleine spullen ook weer in huis hebt. Dus nu zaterdag de grote spullen en dan heb je alles? Als ik alles in huis heb dan valt er weer een hele last van mijn schouders af denk ik ahhaha.

Nou ik ga zo weer afsluiten want moet zo weer gaan werken :) Maar het is gelukkig maar van 18:00 tot 22:00. En morgen lekker vrij, joepie ahahhah.

Fijne avond dames, en niet te veel kletsen he ahah want dan moet ik morgenvroeg weer zoveel terug lezen :cool:

Kuss

16. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja dan heb ik alles , ma echt alles , dan valt er ook een grote last van men schouders af hoor

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi meiden!

Wow de vk in het zh maakte nog een 3D echo :) helaas werkte de beeb niet zo goed mee :( maar toch mooi om te zien!
    Ik moet in het zh bevallen maar mag wel met mijn eigen vk dus ga dr morgen even bellen :) YES!
    De beeb was ongeveer in een week tijd 100 gram gegroeid maar nog steeds te klein ...
    De verpleegkundige die me aan de ctg legde heeft me ook veel uitgelegd! Wel fijn!

De vorige keren vertelde iedereen een ander verhaal wist totaal niet waar ik aan toe was nu wel gelukkig

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik heb negerzoenen neergezet op mn laatste dag. Was ook niet zn super afdeling en was opdeze manier goedkoop en snel klaar.
    Kom daar ook na mn verlof niet terug.

Ziek kindje, ah beterschap.

Nu nog je halve huis op zn kop. moet er niet aan denken.

Kaartje. komt goed hier:)

@Hier. Al heel de tijd pijn in rug en buik (onderin) ongipijn ook veel harde buiken en waterig slijm verlies.
    Wel wezen zwemmen en beetje geshopt (niks gekocht kont t niet vinden) ik waggel ook hoor.. boeiend! hihi

Morgen lekker rustig aan doen. Ik doe gewoon elke dag iets in huis. Dan is het niet zoveel en blijft t n beetje netjes.

@Peek. rustig aan meid!

Nu wel serieus genomen in het zh.. weet niet meer wie, maar gelukkig maar.

groetjes!

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Fijn Peek het zal zeker rust geven

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Werk ze C N

Deel Deze Pagina