Oh meiden wat zijn jullie erg! heb alles gelezen, maar niks onthouden hoor! Kan het ook niet zo goed bij houden met al die nieuwe meiden haha! Hier, Vandaag kwam mijn draagdoek binnen! zoooooo blij mee dus al druk aan het oefenen geslagen. Wil hem toch veel gaan gebruiken strakjes! Weltrusten allemaal! Ga poging doen om morgen bij te houden haha!
Ik ga woensdag mijn draagzak ophalen (bondolino) Vind het helemaal leuk Net opnieuw de box besteld. Hier hebben ze beloofd dat ie echt binnen twee werkdagen binnen is dus hopelijk komt ie vrijdag nog binnen!! Bij de andere firma konden we hem annuleren gelukkig. Nu wel hopen dat ze snel geld terug storten want die andere moest natuurlijk ook al betaald worden
Zo wat een gekletst zeg! Leuk alle nieuwe/oude mama's die weer meer komen kletsen. Dippertje, ben heel benieuwd hoe het met je gaat? En met de kleine (of grote ) mannetje. Roozjuh, oh wat balen zeg dat ze nu misschien toch willen gaan voor een vaginale bevalling. Maar wanneer moet je naar ziekenhuis komen als het toch eerder begint? Met heftige weeën of pas als ze om de zoveel minuten zijn of ? Kylie, fijn dat ze het ontdekt hebben bij je moeder en er nu dus een milde ingreep nodig is en geen zware. Ben benieuwd wanneer dat zal zijn. Knuffel voor de mama's die het na de eerste zo zwaar hebben gehad. Belachelijk als je zo slecht gehoord wordt :x Joekie, ik hoop voor je dat je zinnetje en speciale onderbroek gaan helpen mocht het nodig zijn om ergens sneaky weg te gaan als bevalling is begonnen. Hoop dat alleen dat je vliezen niet meteen helemaal breken want hoeveel vruchtwater ik ineens verloor daar kon geen broekje tegen op hihi. Goede controles bij vk/gyn, fijn!! Ik moet ook nog wel lachen om nog niet klaar zijn ervoor, ik kan uit ervaring zeggen daar heb je nou helemaal niets over te zeggen hihi Kindje komt wanneer hij of zij wil komen Babs, ik hoop dat beeb zich toch snel spontaan gaat draaien of anders maar met nog een versie ( en inderdaad daarna meteen inleiden). NIet fijn dat je zo tegen een ks opziet. Verder geen idee meer, sorry voor de rest!
@trouwe mama's sorry dat ik het nog drukker maak dan het al was. Kan mij goed voorstellen dat het moeilijk te volgen is.... Inderdaad Leonie je kindje houd er geen rekening mee wanneer jij er klaar voor bent. Het komt gewoon als het wil en kan. Nou ja, meestal dan. En dat is maar goed ook want de meeste mama's zijn er nooit helemaal klaar voor Er is altijd weer iets wat gepoetst, gewassen, gestreken, gekocht of gedaan moet worden. En als dat klaar is beginnen we weer van voor af aan
Leonie: ja daar was ze dus niet duidelijk in wanneer. Ik moet volgens mij naar ziekenhuis komen zodra weeen beginnen maar kwam niet wijs uit haar antwoord/reactie. Ze had ook een spoedgevalletje tussendoor (ze had OK dienst) dus was allemaal wat gehaast. Maar als het eerder begint en mn weeen beginnen bel ik meteen en sta ik bij ze op de stoep.
@annemama en andere nieuwe mama's ik vind het juist gezellig dat er nu meer meiden mee kletsen. En we hebben allemaal verlof, dus tijd genoeg toch? @hier, hoor net van mijn moeder dat mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Hoop dat het niets ernstigs is en hij snel weer naar huis mag.
Roozjuh, wat jammer dat daar ook nog onduidelijkheid over is... Kun je niet nog een afspraak met dr plannen? Of telefonisch contact ?
@ bondolino, in Arnhem zit een zaak waar je die kunt huren en dat wil ik graag proberen aangezien de kinderwagens ook niet mee de school in mogen en ik dan straks een peuter - dreumes - en baby bij heb lijkt me zo'n zak erg handy
Bloem dat is ff sjit! Hopen dat vocht-infuus genoeg is en hij snel naar huis mag (neem aan dat hij infuus krijgt met uitdroging) sterkte! Babs: ik ga er gewoon vanuit dat ik het tot de geplande datum ga redden (trying to be positive) en mochten weeen wel eerder beginnen dan sta ik bij de 2e wee al op de stoep bij ze noway dat ik uren ga zitten puffen en doen. Die hell heb ik al meegemaakt en ga ik niet nog een keer doen Tuurlijk zijn weeen pijnlijk maar als je al last van die spieren heb dan is het net een mep van een knuppel op een gebroken knie, dat is gewoon niet te doen. Kinderwagen school niet in: nee mag dat niet? O ja dan neem ik de beeb wel mee i de Baby Bjorn Draagzak. Heb wel van die wikkeldoeken gezien maar lijkt me zo'n gedoe met dat om je heen slaan en knopen en doen
@Ladybabs: lotgenoot hier die ook niet kan slapen. @Bloempje: wat vervelend! Hoop dat hij snel opknapt! Hoe gaat het met jou? Jij bent gestript toch vandaag? Of was dat een andere bloem? @nieuws: KDV wordt fors duurder. Wat een belachelijke maatregel zeg! Gaat al zo slecht in de Kinderopvang. Wil de regering ze allemaal failliet hebben ofzo. En dan over een paar jaar weer geld pompen in goede opvang omdat vrouwen zo hard nodig nodig zijn op de arbeidsmarkt. Zo stom!
Ja en btw gaat ook van 19 naar 21% We zijn al zo rijk! Ben blij dat mijn kids niet naar kdv gaan, zou t niet eens kunnen betalen. Lang leve oppas-dames! waar ik er zelf 1 van ben. Tot vorige week paste ik op 2kids van hiernaast maar die zijn na vakantie oud genoeg om zelf op eigen benen te staan dus ik ga opzoek naar ander oppas kindje icm mijn 2 eigen kids. Zo en nu ga ik weer proberen te slapen. Lukt me al 2uur niet
ik ga ook maar weer eens proberen bedje op te zoeken pfff lastig hoor met die stomme krampen en harde buiken ....... teruste dames
@Roozjuh: je nieuwe oppaskindje zit hier in mijn buik! Joehoe! @Bloempje: sterkte, hoop dat hij er snel weer bovenop is. Hoe voel je je?Al wat gerommel? Hier: niet moe en geen zin om te slapen,..net 2 afleveringen Babyboom van vorig jaar gekeken..Kon dat toen echt niet kijken, had 11 mei m'n curretage en even daarna begon het.. Het liefst zou ik nu een emmer sop of de stofzuiger pakken, maar daar zijn Danny en mijn zusjes niet blij mee denk ik.. Ga maar proberen te slapen, weltrusten ladies!
De Bondolino is ergonomisch goed verantwoord voor je kindje vanaf de geboorte af aan. De babybjorn schijnt helemaal niet zo goed te zijn voor de houding van je kleine. Heb ik me laten vertellen zowel hier op zp als bij een draagdoek consulente. Daarom toch maar gekozen voor de Bondolino ook al kost ie wat meer. (duur weekje incl de box )
Onze kids gaan zo allebei 2 dagen naar het KDV. We merken daar dat het al een stuk rustiger is en vorige week zijn er ook al een aantal gedwongen ontslagen bekend geworden. We zijn super blij en tevreden met het KDV en het is zo lullig te zien dat ze van alles proberen maar niets helpt omdat het gewoon voor heel veel mensen te duur wordt. Zo korte termijn! @Roozjuh: Fijn dat jij het zo goed geregeld hebt! Lijkt mij pittig hoor naast je eigen kids ook nog die van een ander. Heb veel bewondering voor mensen die een zorgend beroep hebben. Ben ik ongeschikt voor . Ben je een officiële GO? Daar wordt het ook steeds lastiger voor met al die regels en bureau's. Trusten, hoop dat je snel slaapt! Ga ook nog maar een poging wagen....
Ik ga me eens lekker douchen, bed opmaken want dat is nog niet gebeurt en daarna duik ik er lekker in! Trusten meiden!