Hihi, heb hier schoon beddengoed klaar liggen..Ben in staat om Danny eruit te schoppen en het bed te verschonen.. Zusjes moet ik dan ook wakker maken, want de kussenslopen liggen daar in de kast. Ik hoop dat ik morgen nog zo fit ben Ok, nu echt slapen!
Dat probleem heb ik nou ook, om 3 uur nachts :S Geen idee waarom, maar ik ben klaar wakker en heb zin om vanalles te doen en dat is echt niet handig.. Heb ook nu even geen last van mijn rug en wil eigenlijk nog wat wasjes draaien (te veel nieuwe kleding gekregen) maar daar zal vriendlief nu echt niet blij mee zijn haha. Hopen dat het zo blijft tot morgen ochtend haha. KDV, Mijn kleintje blijft ook lekker thuis. Wilde altijd al een thuisblijfmama worden en met die prijzen van tegenwoordig zouden wij ook niet heel veel overhouden als ik wel zo werken. Misschien in de toekomst maar eens kijken of ik iets als GO kan gaan doen. Maar dan wil ik eerst op begaande grond wonen
Goedemorgen. Wij gaan ook voor een bondolino. Wij wonen op een appartement zonder lift en de GO ook en met wagenbak sjouwen zoe ik niet zitten
Annemama: nee ben geen GO. Ik doe t gewoon lekker om anderen te helpen en omdat ik t zelf erg leuk vind. Die opvangen van tegenwoordig zijn allemaal zo belachelijk duur dat velen gedwongen zijn om thuis te blijven bij hun kids en dat vind ik gewoon heel erg. Hier bij mn buuf gaat het dus gewoon onder de tafel 'vrienden dienstje' Ik verdien wat bij en zij kan met gerust hart gaan werken en kids zijn in goeie handen En idd kylie jouw guppy!!! heb daar wel zin in hoor om op hem te passen lijkt me zo leuk, ook omdat ik t nu vanaf t prille begin allemaal meemaak hoe je zwangerschap is enzo. Toch weer anders dan dat je wild vreemd kind bij je thuis heb Maar dat was maar voor paar kleine uurtjes toch? Ach we zien wel komt allemaal vanzelf op zn pootjes terecht Ego: lang wakker geweest zoals velen hier zie ik. Uiteindelijk goed geslapen maar mn heup is wel verrot nu. Planning: niks doen Avondeten: makkelijk, spaghetti. Geen zin om moeite te gaan doen Voor de mama's die al kindje hebben: woezel en pip dag in duinrell op 9september. Misschien iets voor jullie(kids)? Kwil er ook heen maar dag erna gaan we op vakantie naar Landal. Dus is denk ik teveel van t goeie.
Voor leonie en andere geïnteresseerden .a. We zijn tot morgen nog in het ziekenhuis dus de volledige update komt nog. Daniel is veel misselijk en drinkt niet zo goed verder is hij met 38 weken 2 dagen (door dat ene uurtje haha) en woog hij 4190 gram maat 50 past hij niet.. Ze hadden hem dus goed geschat qua gewicht. Later als ik thuis ben met een laptop zal ik ff hele verhaal typen en foto plaatsen. Dat lukt me niet via telefoon
Dip oo das minder dat hij niet zo goed drinkt Hopen dat hij het snel oppakt. Flinke knul heb je wel ben heel benieuwd! Hoe is het verder met jou? Ben nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal. Rust maar lekker uit eerst en geniet van je kleine man
morguh allemaal! Even update: Gisteravond bij VK was mijn bloeddruk wat hoog voor mijn doen..moest het in de gaten houden en vrijdag weer langskomen.. Maar nu ben ik sinds vannacht hartstikke beroerd..misselijk..harde buiken..tintelende vingers.. dus ik moet zo al langs komen en evt daarna naar z'huis... pfff voel me echt belabberd.. zal jullie informeren als ik meer weet... heb ook wel voorweeen, maar die lijken maar iets erger te worden.. Vind het allemaal ineens wel eng..maar komt vast goed! Zal het laten weten als ik meer weet.. fijne dag allemaal!
Dippertje, doe maar lekker rustig aan meid, we horen het wel als je weer thuis bent. Fijn dat je een gezonde knul op de wereld hebt gezet.Nu hopen dat hij snel goed gaat drinken.
Morgen meiden! Wat een nacht.. Pff heb echt enorm liggen piekerern.. Roosjuh. Heb jij die doek ooit nog gekregen? Ik slaap er nu mee in bed. Dan heb ik straks iets wat lekker naar mij ruikt Weet nog dat mijn nichtje nie kon slapen zonder iets van mijn zus.. En daar lag dus altijd een tshirt bij de wieg xD iemand anders die zoiets doet? Baat het niet dan schaad het ook nuet dacht ik. We zien wel of het nodig is..
Oei juffie dat klinkt niet goed meid,als je baby maar niet in je vruchtwater gepoept heeft dat je die verschijnselen krijgt. Succes vandaag! @hier nog geen nieuws van opa, hoop dat het vochtinfuus hem goed heeft gedaan. De nacht is rustig verlopen, de halve strippoging heeft dus niets geholpen, wel balen! Ik ben ook zo bang dat de baby vrijdag komt op mijn schoonvaders verjaardag. Dat zou ik echt niet leuk vinden!
@Bijntje, bij de eerste heb ik maandenlang met het muziekknuffeltje in bed geslapen en die zette ik elke avond voor het slapen gaan even aan bij mijn buik zodat hij het muziekje kon horen. Bij deze zwangerschap heb ik dat eigenlijk niet gedaan.
In vruchtwater gepoept? Nou dat hoop ik niet zeg...heb geen vruchtwater verloren nog dus dat kan ik ook niet zien.. bah bah vind het best eng terwijl ik al een keer bevallen ben..maar dat ging heel anders.. We zullen wel zien.. ben gewoon kotsmisselijk.. nou we gaan nu Doei doei!
Bijntje ja doek heb ik vorige week eindelijk ontvangen. Domme DHL herkende m postcode icm adres niet. Heb m 1x uit t zakje gehad en ligt nu in de box op mn zkh-tas. Weet niet niet wat ik ermee wil gaan doen haha. Tis zo'n groot ding wel leuk en slim idee om ermee te slapen. Heb je m al gewassen? Krimpt hij? Kylie heb jij die doek al gewassen? Ik nog niet, moet ik vandaag maar is gaan doen. Benieuwd of ie krimpt en of ie netjes blijft Bloem: lijkt mij ook niks, kind geboren op verjaardag van een ander. Wilde mn moeder ook graag, dies ergens komende tijd ook jarig. Juffie succes meid, klinkt niet fijn. Doe maar lekker rustig aan.
Bloem dat had ik bij D ook gedaan, muziek knuffeltje. En ook nu niet gedaan al ligt hij wel naast mn kussen met de reden dat ik m wil gebruiken maar ben vaak zo moe dat ik t vergeet haha.
Juffie, Succes meid Bloem, Hoop voor je dat het nu lekker gaat door zetten. Dubbele verjaardagen vin ik ook niks. Roosjuh, Krimpen..Hmm niet op gelet eigenlijk. Hij is wel nog zachter geworden! zal strakjes maar even wat opschrijven voor het review alvast Ik vind het nu al ideaal haha!
Goedemorgen dames! Zo wij zijn weer aangekleed! Mark zit mooi te spelen met zijn toet toet auto's en garage dus even tijd. Iedereen lekker geslapen? ik wel weer een keer voor de verandering