juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hahaha dippertje kan ik me voorstellen. Geniet van je lekkere douche, niet te warm he.

Ik denk ineens dat ik aankomende dagen helemaal niet ga bevallen, voel geen enkel gerommel meer. Baal er zo van.

Heb geen fut meer om iets in huis te doen en wil ook niet meer op pad omdat ik meteen moet gaan liggen als de baby komt omdat ze niet ingedaald is. Ik hoop dat mijn moeder vandaag thuis is ga ik daar nog ff een bakkie doen.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Goeie keuze :)

Ik draag alleen met doeken, maar heb wel wat andere dragers geprobeerd (een beco en een keer een marsupi geleend). De Beco was niks voor ons. Ik heb naast doeken ook graag een goede Mei Tai (heb er nu eentje voor peuters). Ben benieuwd naar je ervaring met een bondolino. Ik heb een heel mooi doekje op reis gestuurd voor de baby - die had k al gekregen voor mijn dochter van mijn man ooit, maar hij was te verend voor haar als dreumes (dat liep niet lekker). Ik heb hem nu onder andere dragende mama's in G roningen laten reizen, zodat hij zacht is als de baby er is. Het is een Jade (die ik geverfd heb), van merk Ellevill.

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Zo ik heb wel lekker geslapen alleen bij elke draai word ik nog steeds wakker. Maar val dan gelukkig weer meteen in slaap ahahah.
    Ik werd gisteren een paar keer ineens misselijk en sávonds dacht ik dat ik moest overgeven maar toen kwam het zuur. Ik denk dat de kleine aan het duwen is tegen mijn maag ofzo met haar billentjes ahhaha

@ wat hebben jullie gisteren tot laat gekletst zeg :$ ahhaha Stellentje kletkousen.

@ dippertje, ik ben erg benieuwd naar je manneke. En nu hopen dat hij snel niet meer misselijk is enzo en gewoon lekker kan eten.

@ draagdoek, ik ga er geen kopen en nu zei gisteren mijn zus dat ze er 1 had liggen dus die mocht ik wel lenen als ik dat wilde. Nou denk ik nog van niet maar het scheelt wel dat ik er geen hoef te kopen.

@planning, zo even naar de markt voor fruit, daarna vlooienband bij de hond van oma aandoen want krijgt weer een nieuwe, daarna een paar boodschapjes doen en daarna even beneden poetsen en vanmiddag om 13:00 komt een vriendin van me. Gaan we lekker kletsen en daarna een filmpje kijken. Altijd leuk ahahhh.

Kuss

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik zou het ook niet leuk vidnen op de verjaardag van mijn broer te bevallen. Hij is 21 juni jarig, ik 25 juni uitgerekend.

Straks moet een van de katten naar de da. Zijn gebit wordt gereinigd en moet dus onder narcose. Ik vind het zo zielig :(

Daarna naar de vk. Ben benieuwd of de baby is ingedaald :)

Wij nemen bewust een draagzak en geen doek. Mijn man ziet een doek helemaal niet zitten. Hij is bang de knopen niet strak genoeg te kunnen doen en dat de baby dan valt. De bondolino ziet hij wel zitten, dus doen we die maar :)
    Over een week of twee gaan we hem ophalen.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier is het gerommel ook opeens een stuk minder :) Rare nacht gehad, met onrustige dromen, en weeeeer maagzuur :x. Ze is ingedaald maar weer gegroeid natuurlijk, dus zit mijn maag weer permanent in mijn strot en kan ik amper iets eten zonder in de fik te staan :(

Maar goed. Ik ben wel blij dat ze nog lekker binnen zit en mij vermaakt met harde schoppen (auw). Ik ben er mentaal echt nog niet klaar voor :) Doe het nu rustiger aan en de harde buiken komen nu meer rond de 10 minuten - 20 minuten, ipv bijna elke 1-3 minuten zoals gisteren :$

Ben benieuwd :)

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Morgen met de (nog niet bevallen) dames van de pufclub koffiedrinken :) Gezellig :)

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier echt een mega rustige buik.
    Hij reageert nog wel goed hoor, maar niks geen harde buiken of krampen ofzo. Denk niet dat ik de komende week beval ofzo.

Draagdoek,
    Hier nu dus eentje gekregen. Heel erg blij mee want vind ze toch wel duur hoor! Heb een Hoppediz. Ben al druk aan het oefenen met knopen, maar heb niet echt een pop ofzo haha dus heb er nu een knuffel in geknoopt xD

8. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Vraagje voor de Draagmama's:
    Wassen jullie de doek eerst? en gewoon in de wasmachine? Volgens het label kan hij tot 60 graden gewassen worden..

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Het hangt ook erg van Danny af..hoe en wat met zijn werk..
    Ja, heb de doek toevallig gisteren gewassen, heb hem niet eens hoeven strijken. Hier volgens mij niet gekrompen, en idd zachter geworden.
    @Dippertje: jammer dat hij nog misselijk is, hebben ze hem met de tang of vacuum moeten halen? Hoe voel jij je?
    @Juffie: succes bij de vlk
    @draagdoeken: ik hou niet van die doeken die je zelf nog moet wikkelen en knopen en zo, veel te eng.

Hier: korte en *** nacht gehad, weer veel pijn :( Had gedroomd dat mijn omi (moeder van m'n opa) nog leefde..
    Planning, m'n zusjes terugbrengen! Lieve maanden, maar 2 pubers van 11 jaar, pfff...

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goedenmorgen.
    Veel te kort geslapen, maar werd om 8:15 wakker gebeld door baby dump. Wat een tijd om te bellen zeg :(
    Vrijdag wordt de box geleverd.

Straks de bondolino ophalen. Leuk :)
    Rest van de dag buiten bezig denk ik. Nu nog redelijk weer.

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @bloem hihi ja heb dr ook last van voel wel wat maar geloof t niet meer.

@juf. succes bij de vk.

@dippertje. o balen dat ie nog niet zo lekker wil drinken. Komt vast goed. Wel een flinke kerel.

@evenstar. Vermoeiend die harde buiken en dat maagzuur. hier schopt ze ook vaker mn ribben inelkaar de laatste week vooral.

@kylie. ja leuke leeftijd hebben je zusjes. kom maar even tot rust!

@anna. Ja schakelen is even lastig maar ik onthoud maar dat dit voor de kleine het beste was.

@hier. mn collega, die was 11/6 uitgerekend is vannacht bevallen. Hier gaat alles goed. Wel steeds het idee dat er wat begint maar dan is het toch weer niet zo. vannacht werd ik ook wakker om 1.30 met een paar weeeen en toen weer over. vaag allemaal, geloof niet meer dat ze nog komt. Gisterenavond allemaal zooi verloren onder de douche het leek wel op een kwakkie... slijmprop was ik al kwijt dat was echt een geel met bruinbloed stug ding wat ik weg kon gooien maar dit was witte smeurie en nee t was geen kwakkie want dat is al te lang geleden.

12. Kylie1986

@slijmprop: m'n afscheiding is ineens heel slijmerig geworden, net als eggwhite bij een ovulatie..Kan dat een voorbode zijn van?
    @zusjes: Hmm..ze gaan nog niet terug, m'n moeder moet morgen wat ophalen bij het OLVG.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik weet niet kylie. bij mij was die echt geel zoals je een roggel hebt als je onwijs verkouden bent alleen dan echt groot iets van 4cm een echte stugge klodder. maar ik had dus gisteren ineens een berg witte zooi wat eruit kwam zetten lag echt op de douche vloer. wat dat nou was....

14. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dus 3wkn ervoor bevallen dat is dan 10 juni!!!!!Of 8 of 9 ofzo haha kon je het toch niet voor je houden.:D

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha! Jij bent helder! :)

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @kylie hij is met keizersnede gehaald

Waarschijnlijk mogen we morgen lekker naar huis.

Die vrienden van ons die zwanger zijn liggen inde suite naast ons haha hoe leuk is dat. Zij gaat vandaag waarschijnlijk bevallen

17. boefjesmama

Zou hem op 30 of 40 graden wassen en ermee slapen.
    Op gaan zitten en vingerhaken dan word hij lekker zacht.

18. boefjesmama

Zo een half uur nodig gehad om bij te lezen maar werkelijk weinig onthouden.

Kylie: hier ook iedere morgen een flinke kwak wit ei-achtig slijm als ik uit bed kom. Net of de zwaartekracht dan zijn werk gaat doen ofzo.

Draagdoek: heb op de 9mnd beurs een draagdoek.nl doek gekocht en heb een BB drager voor kleine stukjes.

Buik: hier ook een hele rustige buik op het getrappel na. Niks geen voortekenen van een bevalling maar dat kan zo veranderen natuurlijk. Ben er wel klaar voor dus laat maar komen.
    Wel blij dat het niet meer zo warm is.

Net CC gemaakt in de combi-magnetrom 180 graden 14min. Zijn goed gelukt aan de buitenkant alleen erg wit.
    Was zo'n doos van de C1000 waar alleen water bij moet. Die met die raceauto decoraties.

19. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

@gerommel, lastig hè al die vage of duidelijke pijntjes en dat er dan niks gebeurd, afwachten maar, het ene moment ben ik er klaar voor en het volgend moment denk ik help!

@draagdoek, mijn vriendin heeft zo een doek van 2 meter en vindt het geweldig, zelf hebben we zo een zak die je om kan klikken gekocht, staat zo lief bij hubbie

Ego, hier worden er dus nooit meter Ristorante pizza's gegeten, wat een ellende om zo ziek te zijn, vandaag gaat het gelukkig weer. Ach we zien het maar als een valse start. Maar ben blij weer wat te kunnen, zit dan ook even lekker in de tuin.

@ dames die zo actief zijn... Ik vind het zo knap maar denk dat de kleine ook zo hard moet gaan werken en lekker mag rusten nu hè :)

@ aankomen, hier heel de zwschap goed aangekomen maar nu val ik eerder af, hoop niet dat het kwaad kan , buik is ook niet mega gegroeid .. Bij jullie wel?

20. Kylie1986

@Dippertje: Duh, haha..nog niet echt wakker :)
    @Boefje: benieuwd hoe je cc smaken.

Ik moet er echt voor waken om de dagen voor de komst van de kleine niet vol te plannen met afspraken, pfff..Nu blijven mijn zusjes sowieso vanavond nog, donderdag eerst naar Hilversum om koffie te drinken op het werk, om half 2 heb ik een zwangerschapsmassage en om half 5 fysio. Vrijdag gaan we een weekendje weg. Maandag ziekenhuis, dinsdag krijg ik een gratis gezichtsbehandeling, woensdag ziekenhuis,...Pfff..

Deel Deze Pagina