Buik is hier al een stuk lager dan vorige week. Echt in gedaald naar mijn mening. Vandaag ook lichamelijk een goede dag, dus ben lekker aan het wassen en poetsen geslagen haha. Had er vannacht al zin in Nu ff neer ploffen en forum bij houden. Jullie gaan weer snel vandaag haha! Lionne, je zou kunnen vragen naar een schatting, hier keken ze er ook naar tijdens liggingsecho
Einneh: heb je er al aan geroken? Anders ff vk. bellen die kunnen zo een testje doen of het vruchtwater is. Lekker plat blijven liggen dus. Roozjuh: je hoeft niet op die Z8 site te kijken... Slabben: mijn motiviatie is al verstuurd. Zag twee mooie buikjes voorbij komen. Mijn buik zit idd ook al een stuk lager maar kleine is ook al volledig ingedaald. Liggingsecho: gewicht schatten ze hier. Als je het echt wilt weten moeten ze alles opmeten aan de kleine en dan moet hij/zij er wel goed voor liggen. M. opgehaald samen gegeten en meneer ligt nu lekker te slapen. Ben een beetje rusteloos maar kan niks doen alles wat ik wil doen is op de gang en douche en daar word M. wakker van. Huiskamer is al netjes en slaapkamer ook al.
@Lionne: succes met de kat Is nooit leuk... En succes bij de vlk! Ow, lees dat je naar het ziekenhuis moet..Sterkte! Ik had een 'liggingsecho' bij de gyn en daar is wel alles opgemeten en later heb ik gevraagd naar de schatting qua gewicht. @Buik: ik merk dat mijn buik ook lager hangt..Kleine ligt ook lekker m'n zijn kont in mijn bekken. Brutalen hebben de halve wereld, heb Z8 even gebeld dat ik er nog wat bij wilde bestellen, heb ik een code gekregen zodat ik geen verzendkosten betaal, dus de jumpsuit voor Roozjuh is besteld.. Zusjes blijven iig nog 2 nachtjes, iedereen vraagt of het wel gaat..Het gaat ook wel, maar zo de laatste weken ben je toch wel gesteld op je rust en je eigen ding doen. Heb de massage voor morgen afgezegd, koffie op het werk, massage en fysio is een beetje teveel van het goede..
ja heel lief van kylie enuhh is die massage juist niet ff goed? kan je heerlijk ontspannen. denk dat je idd niet meer teveel moet doen. 2 pubers in je nek is al zwaar genoeg. en anders dump je ze een dagje bij robin haha lionne succes! babs hoe ging t vandaag? heb je datum????
@Roozjuh: Robin werkt deze week dubbele diensten omdat mijn moeder ziek is (zij is oproeper).. En anders moet ik ze een uur alleen laten, kunnen ze wel, maar ik moet nog zoveel doen.. Ik heb ze nu aan een film zitten, kan ik op m'n gemakkie alles doen Net de proefdruk van het geboortekaartje binnen gehad, hij is leuk!!! In principe klopt alles, behalve het gewicht
en de tijd weet je nog niet lengte meten ze helaas niet meer. is danny t weekend niet vrij? kan hij op de twins letten en jij er ff tussenuit met vriendin ofzo. ga je de stad in of de bios, zwemmen. nu kan het nog meid, straks heb je je handen vol dennis moet zaterdag werken bluh. anders waren wij ook nog ff wat gaan doen want verveel me dood
Update: net bloed geprikt en urine ingeleverd. Lig met hartmeter voor de baby op een bed. Bloeddruk was net 140/100 . Straks nogmaals meten en een echo. Met de kat gaat het goed. Die slaapt nu lekker zijn roes uit.
140/100 Dat is echt hoog zeg! Sterkte!! Gelukkig gaat het goed met je poezenbeest. Je krijgt vandaag wel veel op je bord zeg
@lionne: wat een toestand..sterkte. @roozjuh: nee die zijn het weekend weer thuis en wij gaan een weekendje naar Wapserveen..
dames ik ben weer aan de site aant werken. moet er nog iets op wat nog niet doorgegeven is? Heb al paar 'nieuwe' mama's erop gezet bij Stel jezelf voor
Nee, alles van mij staat erop.. Stofzuigen schuif ik naar morgen, was opruimen/droger aanzetten/bed verschonen verschuif ik naar vanavond.. Nu eerst een dutje
dutje oo wat klinkt dat heerlijk! oe ijscoman komt voorbij scheuren!! grr net wanneer D in zn blote bibs rond waggelt anders had ik ff ijsje gehaald jummm
Lieve meiden Ik heb alles gelezen maar absoluut geen puf om te reageren, sorry! Ik zag mooie buiken voorbij komen en voor lionne sterkte! Dat zal niet lang duren voor ze het gaan halen! Hier een hele slechte nacht en kan vandaag bijna niet lopen door bekkenpijn. Toch naar de natuurarts geweest en andere verplichtingen. Pfff. man heeft avonddienst dus even koken en de kleine jongen op tijd naar bed. Sneu vind ik dat... Ik kan niet meer en hij moet vroeg naar bed. Terwijl hij er niets aan kan doen Morgen hopelijk een betere dag! Fijne avond allemaal!