@Ladybabs: Wat zegt je gevoel? Ze hebben bij een bijeenkomst tegen mij gezegd dat het nooit op is,..Maar goed, ik heb er geen ervaring mee. @Kinkhoest: Ben zelf ook al weken aan het hoesten, soms tot kotsent aan toe. Daarnaast ook veel slijm, lopen piepen.. Better safe then sorry, wil het niet aan de kleine meegeven. @Sappie86: welkom terug! Je bent niet de enige die dat gevoel heeft hoor! Ik heb de wetenschap dat ik niet tot 42 weken door blijf lopen, aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant gaat het zoooo snel @Roozjuh: balen van je moeder,..zo'n soort reactie had Robin ook.. Ik denk dat je nooit iedereen tevreden kan houden/krijgen.. @s ouders: hier ook hele lieve mensen. Heb vroeger vooral met mijn schoonmoeder wat gebotst..Danny en ik zijn totaal anders opgevoed. @Lionne: Lekker pyamadag! Hier vanmorgen naar Hilversum, koffie doen op het werk..Zusjes mee, haha. Verder vanmiddag om 16.30uur fysio en verder rommelen in huis.. Aankomend weekend gaan we weg, met een aantal vrienden..Betalen we e 250,- per stel voor, maar het gaat om de gezelligheid. Nu werd er van de week gevraagd of een broer van een van onze vrienden ook mee mochten, als gezin. Ze konden alleen het boodschappengeld betalen, verder niets. Na overleg vonden we dat goed, ze zitten in de sanering en zouden anders niet op vakantie kunnen en er zou immers genoeg ruimte zijn. Hoor ik gisteren ineens de indeling van de kamers.. Moeten Danny en ik samen met mijn stiefbroer en schoonzusje op één kamertje, waar 1 stapelbed en 1 tweepersoonsbed staat.. Er was dus niet genoeg ruimte.. Daar is niets overlegd, ze gingen er vanuit dat wij dat ok zouden vinden, omdat we goed met elkaar omgaan vaker met z'n 4en op vakantie gaan. Toen ontstond er een klein relletje dus.. Maar goed het is niet anders..
Kylie raar dat ze dat niet ff overleggen? Je gaat toch weekendje weg voor je plezier, gezelligheid en rust(privacy). Hopen dat je alsnog een heel leuk weekend heb en je lekker nog ff kan genieten van het kindloos zijn zonder zorgen
Morgen dames! Wat kletsten jullie veel avonds haha! Lionne, Mooi zo, even een pyjama dagje, lekker aan jezelf denken. Maak je maar niet te druk. Heb je mijn nummer al in de telefoon? haha jij staat al onder "buddy" Peek, Vraag me af hoe het met je is? Hoop dat alles goed gaat daar. Houd je rustig, en niet te druk maken hoor! Babs, In mijn ogen is elke druppel borstvoeding er eentje! Maar het is je eigen keuze inderdaad. Hoe ging het vorige keer verder? Verder geen problemen? Na een aantal dagen heb je ook "regeldagen" he? Dan kan het lijken alsof je bv op is, maar hoeft niet zo te zijn.. Anyways, laat je niet door iedereen adviseren maar doe waar je zelf zin in hebt, je wilt geen spijt krijgen. Schoonouders. Hier een schoonvader die niet in het leven van vriendlief is. Wel in die van zijn moeder, dus we zien hem af en toe (als hij zin heeft) maar sinds we hem vertelt hebben dat hij "opa" word, hebben we ook niks van hem gehoord. Weet ook niet of hij op kraamvisite komt.. weet ook niet of ik dat wil, vind het alleen zo jammer voor vriendlief. Die hoopte dat hij een beetje meer interesse zou tonen. Verder weet ik het niet zo goed meer. Ohja, Watermeloen! Oh daar heb ik ECHT heel veel zin in nu! haha. Planning, Vanmiddag naar de VK om 16:00 pas. Wil eigenlijk geen fietsen, het is kwartiertje, maar denk dat ik de bus pak..
Ja wij vonden het ook raar.. en voor dat geld! Hadden we ook een leuk hotelletje kunnen boeken.. Oh heerlijk! Regen!
Goedemorgen meiden! hier stond het Beau-alarm op 6.30, eigen schuld als je hem vroeg naar bed brengt @einneh Dat plassen in de nacht is vervelend hè? Ik moet soms 15x !! Ik heb nu iets 'uitgevonden' waardoor het beter gaat. De gehele dag drink ik veel en vanaf 19 uur laat ik alle drinken staan. Nu hoef ik 'nog maar' 2 x mijn bed uit. Misschien helpt het? @ladybabs Wat een goed nieuws gisteren! En de keuze fv/Bv vond ik hier ook zo moeilijk! Geen goed advies voor je te geven! Er heerst bij mij een beetje zo' n heimwee gevoel omheen. Ik wil geen gedoe met voeding dus eigenlijk denk ik fv maar het kan ook de laatste keer zijn dat ik de keuze maak en ik wil graag volop genieten van deze tijd dus dan ben ik weer geneigd tot bv. Maar voor mij definitief Fv ivm allergie door Bv heen vorige keer. Succes met je keuze maken! @lionne Heerlijk hoor, een pyjama dag! Rustig aan en ook sterkte voor de poes @dippertje Ben je inmiddels al thuis? @roozjuh Ik vind het onbegrijpelijk dat familie zo moeilijk gaat lopen doen vlak voor de bevalling! (ik ken het helaas!) Het is jullie keuze hoor! En heel vervelend als iemand zich daarmee gekwetst voelt maar echt hun probleem! @juffie Fijn dat de uitslagen goed waren gisteren! @annemama ik werd ook verdrietig van het idee dat ik mijn jongen moet missen omdat ik even in het zh moet blijven na bevalling en waarschijnlijk er na niet veel kan door b.i. Ik probeer het maar van mij af te zetten en heb een cadeau mandje gemaakt voor hem. Kleine presentjes die hij iedere dag 1 mag uitpakken. Misschien valt het hem daarna wel tegen als ik weer thuis ben en de cadeaumand leeg is! Volgens mij heb ik nu een groot gedeelte gehad. Het is hard werken hoor, om jullie geklets bij te houden! Hier waren de harde buiken gisteren over gegaan in een harde buik van een half uur lang en daarna was het over! Ik had ook niet anders verwacht hoor maar het voelde wel ineens echt! Vannacht weer zo'n pijn gehad aan bekken,pfff.. Weet soms niet hoe ik de dag door moet! Man weer avonddiensten tot 2 uur dus het ochtend en het avondritueel met Beau is voor mij. badje, aankleden,eten, vertier, koken eigenlijk allemaal te moe voor maar het moet! Lang leve de dvd speler! #nietschuldigvoelen nietschuldigvoelen nietschuldigvoelen# Nu tijd voor kopje koffie! Hele fijne dag! Rustig aan!
Kylie, dat is ook niet leuk! Daar zou ik ook de balen over in hebben! Ik neem aan dat zij ook aan hebben genomen dat jij niet in dat stapelbed gaat!
@ Kylie: he bah daar was ik ook absoluut niet blij mee geweest.... voor dat geld had je idd andere leuke dingen kunnen doen als het zo moet @ Eef: als ik eenmaal slaap hoef ik er meestal nog maar 1x uit (rond een uurtje of 3) dus dat valt mee maar als ik wakker lig echt erg dan, maakt niet uit hoeveel ik dan heb gedronken.... Mark was vanmorgen echt te vroeg wakker.... hij wil nu naar buiten maar het regent hier dus die staat nu bij de achterdeur te bleren strax maar ff een uurtje liggen hopen dat het dan beter is
zo ik ben ff de hond uitlaten en kan meteen 20 berichten bij lezen bijna niks onthouden vraag me ook af hoe t met Peek is!! Zou ze aant bevallen zijn?? Einneh kan je haar smsen? jij bent haar buddy Watermeloen: kom maar stukkie halen hoor dames heb genoeg! Hele meloen voor mezelf en D. Hubby lust t niet (dies anti gezond volgens mij) Kylie: jammer dat je weekendje al betaald is anders had je gewoon lekker ergens anders heen moeten gaan. Nationale Kinderen @ Vroeg Wakker Dag?!?!?! Ook hier was meneer om half 7 ook klaar wakker. Terug in bedje gedaan en om 7uur/7.30 gingen de mannen eruit.
Hier ook regen, Ben er eigenlijk wel blij mee! Huisje is eindelijk weer lekker koel. Voetjes iets minder dik en vingers die minder tintelen Kylie, Jammer dat het niet is overlegd. Hoop dat je toch lekker geniet van je weekendje weg!
heeft er iemand een portie energie voor mij? woonkamer is 1 grote ravage en heb echt geen puf D ruimt nog meer op dan ik! eigenlijk heel erg. regen: ja heerlijk! eindelijk afkoeling. behalve dat ik nat werd buiten en nu naar nattehond stink had al geen energie om wat te gaan doen in huis, moek zo nog gaan douche ook
@weekendje: Danny gaat boven en ik onder weekendje is nog niet betaald, moeten we terplekke doen..maar dan wordt het voor iedereen duurder en dat willen we ook niet..
@ buddy: we hadden nog geen gegevens uitgewisseld ik heb ff een priveberichtje gestuurd, zodra ik meer weet meld ik het
tja heel bot gezegt maar ze zadelen jou ook op met probleem dat je nu in een stapelbed moet als hoogzwangere en kamer moet gaan delen terwijl dat niet de bedoeling was. ik persoonlijk zou dan zeggen aju paraplu en bekijk t maar lekker. tis tenslotte je laatste weekendje kindloos. als ik jou schoenen aan had, had ik afgebeld en lekker met mn hubby wat anders gaan doen. klinkt lullig dat het voor hun dan duurder word maar tis ook jouw weekendje. hey maar thats me niet iedereen is zo'n bitch als ik haha
Zo, ik heb vanmorgen 14 pagina's bij moeten lezen! Pff teveel om op te reageren...Probeer het nu beter bij te houden. Wij zaten vanmorgen ook al om 7 uur beneden! Zoonlief vermaakt zich ook goed met tekenfilmpjes (schaam). Moet echt ff opstarten hoor 'sochtends. Straks gaan we lekker samen spelen of knutselen ofzo. Maar eerst ff de douche in zo. Vandaag de eerste dag sinds lange tijd dat het hier wat koeler is en de zon niet schijnt, vind het wel lekker!
39 weken wave voor mij! Al had ik gehoopt die niet te halen, waarschijnlijk toch rondom uitgerekende datum bevallen van een flinke dame. Hoop dat de schade beperkt blijft dit keer.
Morgen, @Kylie. Kunnen ze niet zorgen dat die mensen in het woongedeelte slapen? Luchtbedden mee etc? Vind het ook een beetje vreemd. @Bloem. Jee waven!! hier ook 39 weken vandaag. Ben het zo zat! Jij ook lees ik. Temperatuur. Ja wel even lekker he even niet meer zo opzwellen en lamvoelen. @ hier. Ben er klaar mee, mn tandvlees is ontstoken heb een irritante aambei en mn bekken doen zeer (klaag!) Heel de dag last van buikpijn en harde buiken maar heb steeds het idee dat het toch allemaal voor niks is. Volgens mij komt ze er nooit uit en ik wordt gek van iedereen die smst:"Hoe gaat het?". Normaal hoor ik ze ook niet. Zullen mn ouders ze wel vertelt hebben over afgelopen weekend, gaan ze me lastig vallen. hahah nou ik reageer gewoon niet. Helemaal geen zin in. En zonde van me tegoed. anders krijg ik elke dag van die berichten. (jullie al last van zenuwachtige bemoeials?) Plannen.. verveel me ook rot. Ga zo boodschappen halen en verder weet ik het niet.
Bemoeials, Scheelt dat ik een blog bij houd, meeste mensen lezen die. (vaak iets van 100 pageviews als ik een nieuwe post haha) Dus dat scheelt al een hoop smsjes enzo. Verder vind ik het nu nog niet heel vervelend, mocht ik overtijd gaan, dan wel waarschijnlijk. Lijkt me ook niet zo leuk dan. Net ook weer blog getypt trouwens, voor de nieuwsgierige naar mijn nieuwe draagdoek
Goedemorgen allemaal! Jeetje weer veel gekletst! Niet alles onthouden hoor sorry... @ ladybabs wat fijn dat de kleine nu goed ligt! Super! @ kylie jeetje daar zou ik best pissig om worden..je betaalt er best wel wat voor en om dan geen privacy te hebben en in een stapelbed te moeten...zou ik ook liever samen weggaan... kunnen diegene die niet kunnen betalen dan niet op luchtbed ofzo in woonkamer inderdaad?? Lastig hoor... @ eef balen van je bekkenpijn..sterkte! Gewoon die dvd speler laten draaien hoor! Wave voor Bijntje Lin en Bloem? Wave! @ Roozjuh en de nattehondengeur al kwijt? Haha Twijfel ook nog over bv of fv...bij Thijs lukte het niet veel pijn en ondanks kolven kwam er niet veel, maar we lagen ook de hele eerste week in z'huis hij op een andere afdeling ivm infectie... Gemakzucht zegt gewoon niet aan beginnen, maar tja heb dan toch soort schuldgevoel..zal het denk ik wel proberen..heb wel flesjes in huis... Hier weer eens goed geslapen erg fijn! En geen voorweeen ofzo voor de verandering!