Kreeg net nog even de mededeling dat Mark pas na het eten terug komt helemaal niet erg Lig nu lekker op bed met laptop en Ipad (voor wordfeut -> nog spelers hier?? ) Kan ik lekker ff ontspannen en zpen @ Roozjuh: kun je je pa niet een keer vragen om D een dag op te halen? @ Ladybabs: mijn ouders doen hier in huis al zoveel..... mijn vader heeft Mark zijn nieuwe kamer geschilderd en opgeknapt, hij is nu met het babyledikantje bezig. Maar als ik het vraag doen ze het wel hoor heb hele lieve ouders! @ Danielle: spannend meid! hoop dat het door gaat zetten nu! @ Chanevonbane: welkom! succes met de laatste loodjes!
ja heel spannend!!! Ik had echt gedacht dat hij eerder zou komen maar ja, ja dat denk ik ook, ik kan echt niet wachten om hem eindelijk te zien en te knuffelen en te zoenen leuk hoor al die mama's bij elkaar!
roozjuh. ik heb gelijk he! t is morgen leonie. knuf meid helemaal niet gek hoor t is ook zn overdondering gweest. ja klopt ik ben ongeduldig aan t worden. heb net weer wat weeen gehad blijft nu zeuren.. durf niet meer te denken dat t wat is. iemand ervaring met de bambino kinderstoel?
Alles bijgelezen, maar wat is er weer veel gekletst zeg. Koffie op het werk was wel gezellig, al waren veel collega's erg druk.. Uitslag van de urinekweek is nog steeds niet binnen, moet begin volgende week weer bellen, dan zijn we al bijna 2 weken verder. Verder vanmorgen gebeld over de kinkhoest, moest daar vanmiddag weer over terug bellen.. Kreeg te horen dat de huisarts dit had gezegd: Als ik koorst krijg of een gierende hoest moet ik bellen, en de schade van het roken is vele malen groter dan de kinkhoest, dus het zal wel los lopen. Natuurlijk snap ik dat het roken vreselijk slecht is!! Maar ik voel me nu gewoon niet meer fijn bij deze huisarts, krijg elke keer een preek, totdat ik zit te janken.. Ik probeer zo min mogelijk te roken, als ik zou kunnen stoppen zou ik het doen! Maar op dit moment kan ik gewoon niet, heb van de stoppogingen zoveel stress gehad, dat ik nu ook gewoonweg niet meer durf,.. Ik prijs me gelukkig dat de kleine het nu goed doet, de placenta nog prima werkt, want dat had ook niet hoeven gebeuren. Maar ik ben zó bang voor straks als hij geboren wordt.. Maar ik kan nu niet meer terug..
@ Lin: de eetstoel bedoel je? Heb ik hier staan voor Mark, vind het voor hem nu nog steeds wel wat groot dus heb er bij de Prenatal zo'n verkleiner in gekocht maar hij voldoet hier prima! ze moeten wel goed kunnen zitten voordat je hem kunt gebruiken.
@enneih. Ja die bedoel ik. Vind de trip trap zo onwijs duur namelijk. Mn pa vroeg wat we wilden als cadeautje dus vond die stoel wel erg leuk. Mn schoonouders hebben hem ook voor mn neefje staan maar was even benieuwd wat jullie ervaring is. @hier. Nou wederom vruchtwater verlies. Kleine beetjes dus ik vertrouw het voor geen meter. Net de verloskundige gebeld want heb wel zo nu en dan wat activiteit maar erg weinig... Verloskundige komt vanavond even het hartje checken en is dr morgenochtend niks gebeurd dan wederom opname om 08:00 uur. Moest ik wel rekening houden met een lang traject en een mogelijke keizersnede wanneer er nog steeds onvoldoende rijping is... Maar ik denk dat dat vlies gewoon helemaal niet dicht gegaan is. Ik neem mn laptop mee naar het zh en als ik niet kan berichten zal ik mirri smse. Maar kan dus wel een paar dagen duren de inleiding...
@Stoel:Wij willen graag inderdaad de triptrap of iets soortgelijks.. Ik vraag als kraamkado's prenatalbonnen en zo, dus dan heb je hem zo bij elkaar. @Lin: Jeetje,..ik hoop dat er nu eindelijk wat gebeurd.. Maar waarom komt ze vanavond pas>
Ja, echt raar allemaal. Maar de verloskundige vind het infectie gevaar nu wel te groot worden dus ze gaat er wel vanuit dat er nu doorgezet gaat worden... Geloof nergens meer wat van! We nemen alles maar weer mee en hopelijk met de kleine meid naar huis. Bereid me maar voor op een drama dan kan het altijd meevallen. We gaan dit keer niemand inlichten aangezien ze er alleen maar slecht van slapen en zenuwachtig van worden. Er is 1 vriendin die ik kan vragen om de katten te doen, mocht mn vriend niet weg kunnen maar het afgelopen weekend kon die ook heen en weer dus ga ervanuit dat t nu ook lukt. Hopelijk is mn baarmoedermond inmiddels wel rijp want dan kan inleiden wel wat sneller gaan is dit weer niet zo... ja dan wordt het nog wat. Nou maar even rustig aan doen, mn slaap pakken en goed eten. Wel fijn dat ik hier even kan ventileren want wil dus niet dat onze omgeving alles weet. Worden we zenuwachtig van in het ziekenhuis
Om het toch nog de kans te geven om vanzelf opgang te komen. aangezien ik vanmiddag wel wat weeen had. (zette niet door steeds t zelfde liedje)
Door het infectie gevaar kan ze zo en zo nu geen ontsluiting checken. Dus gaat alleen om het hartje. Maar ik voel de kleine gewoon bewegen hoor. Dus ja stelt niet veel voor.
@ Lin jeetje spannend weer meid! Succes met alles!Zit nog niet echt mee allemaal...ik hou het in de gaten hier ben benieuwd! @ Einneh wat lief en lekker dat je even tijd voor jezelf hebt!! Is wel belangrijk nu... @ Roozjuh de link werkt nu wel Thanks! Zag dat bij mij nog staat meisje, maar dat had ik verkeerd het wordt een jongetje hihi. En ik heb 1 juni voorspeld, maar dat ga ik denk ik niet redden haha @ Chanevonbane welkom! Ja is spannend nu he..iedereen is beetje ongeduldig.. @ Kylie flauw van die dokter..je weet zelf ook wel dat het niet goed is..en je kunt nu ook niet meer terug..zal vast allemaal goed zijn straks! @ kinderstoel wij hebben huismerk van Prental zo'n meegroeiding ook..wel handig Thijs zit er nu in en straks de beeb! Ik ben weer fris en fruitig na mijn badje..kwam er alleen bijna niet uit haha.. Had ik anders op vriendlief moeten wachten in mijn uppie in bad haha..takelwagen bestellen.. Ik baal..ik heb aambeien grrr...niet heel veel last van..maar schaam me wel..lig ik daar straks in vol ornaat..en die dingen zwellen natuurlijk op met persen help!! Heb al Curanol zalf en tabletten, maar ze zitten er nog.. iemand tips?
@ Einneh - Heerlijk joh! Eventjes rust. Geniet ze! @ Juffie - Dank je voor je lieve berichtje. Eigenlijk bedoelde ik dat ik het na de bevalling spannend vind om weer sex te hebben en dan helemaal met condoom, omdat dat natuurlijk wat stroever is Maar zowiso heb ik ook van de 3e dag blues gehoord en vind het ook wel spannend of ik daar veel last van zal krijgen. Tijdens mijn zwangerschap heb ik me mentaal zo goed gevoeld en hoop dat dat niet verdwijnt! Tjonge echt vervelend dat je last hebt van aambeien. Ik had een mini kleintje (ik vroeg tijdens het harsen of ze ff kon kijken, want vond het zelfs te gênant om aan mijn man te vragen).En dat kleintje was al vervelend, dus laat staan "echte"; ik leef met je mee! Eigenlijk jammer hè dat zulke dingen niet openlijk worden besproken onder meiden. terwijl het zo vaak voorkomt en super vervelend is! Gelukkig dat het hier met elkaar wel kan. @ Lin - jammer dat de vk niet zo vaak kan checken, maar het bewegen van de kleine is wel een fijne bevestiging! Ik hoop dat hij weinig slaapjes zal doen en je vaak eventjes "hallo" komt zeggen. @ Kylie - die triptrapps zijn leuk! Wij hebben voorlopig nog even geen stoel. Ons huis is te klein. Maar we hebben een kinderwagen op de hoogte van onze eettafel dus dat gebruiken we als tussenoplossing.
Zo meiden heb ff snel bijgelezen, Lionne en Lin ben benieuwd wat er gaat gebeuren! Moet nu snel weer naar beneden, mijn moeder is zo hard aan het werk, alles wordt weer heerlijk fris, echt fijn!
@Lin, heel veel succes meis, hoop echt voor je dat je nu snel mama wordt @Juffie, oh heerlijk een bad! Hebben wij niet en gaat hier helaas ook niet passen Ja zo'n zitbadje haha @Stoel, mijn vriend vind de tripp trapp niks. Hij wil geen houten stoel Ik vind hem daarentegen wel heel mooi Wij hebben nu een van TopMark met zitverkleiner, ligstand en in hoogte verstelbare zitting. @Anticonceptie, hier gewoon weer pil. Al wil vriendlief er een knoop in laten leggen, maar ik vind dat nog iets te definitief.
Stoel: we gaan m het eerste half jaar toch niet gebruiken Anticonceptie: condooms..was een verademing om met de pil te stoppen, voelde me zoveel beter.. Nu naar de fysio.
@ Arnoe ow haha dan heb ik het verkeerd begrepen..ach ja weet je dat ook weer Ja seks kan ik me voorstellen..wij deden het destijds na 7 weken weer..maar heel voorzichtig en je moet daar zelf echt aan toe zijn.. Ik vond met condoom juist fijner. Ik had dat destijds wel nodig..langzaamaan ging het beter. Komt goed! En ja die 3 dagen blues inderdaad en kraamtranen heeft iedereen volgens mij wel..hoort erbij! Die aambeien zijn echt vervelend inderdaad..ik durf ook niet echt iemand ernaar te laten kijken..stom eigenlijk he? Maar ja ze zijn nu niet supergroot en ik neem aan dat de kraamverzorgster wel wat gewend is. Heeft zij het genoegen om ernaar te kijken haha Nee als het echt erg is na bevalling dan ga ik wel naar huisarts ofzo.. @Joyce ja superfijn een bad! haha een zitbadje kan je ook proberen inderdaad!
Lionne, ik wilde idd. even aanvullen wat boefjesmama hier boven schreef. Ik had ook eiwitten in de urine met mijn zw.vergiftiging maar dat vonden ze niet doorslaggevend. Toen heb ik idd 24 uurs urine verzameld en toen ben ik met spoed opgenomen!!! Ik had overigens ook alleen vage klachten. Niet helemaal lekker, ongemakkelijk gevoel in mijn lichaam en hoofd. Dus verstandig dat je gaat en stel voor 24 uurs urine op te vangen! Sterkte meid! Komt vast goed!
Valt me op dat er meer meiden zijn die blij waren dat ze stopten met de pil net als ik...stom eigenlijk..ik had eigenlijk eerst helemaal niet door dat ik met de pil me heel anders voelde.. Ben blij dat ik het nu wel weet!