@ Eef goed dat je dat even benadrukt... ik moet morgen ook weer bloeddruk meten en urine inleveren.. Mijn urine had ook wat eiwit, maar niet heel veel. Maar die klachtjes heb ik nog wel die jij aangeeft.. eerst even morgen afwachten maar wel goed om te weten van die 24 uurs urine bedankt!
In eerste instantie was bij mij de depressie gewoon gelijk, alle dagen hetzelfde maar naar mate ik de maanden verder kwam viel mij op dat de depressie erger werd als ik ongesteld moest worden. Vervolgens ben ik PMP van efamol gaan gebruiken. Dit houdt de hormoon blans stabieler en dit leek wel iets te helpen. Misschien ook iets voor jou/jullie?
Ow dat ken ik nog niet...zal eens kijken wat dat is.. Ik had dat trouwens ook dat het erger werd wanneer ik ongesteld moest worden..na een aantal maanden pas inderdaad. Ben benieuwd deze keer aangezien ik spiraaltje wil laten zetten ook...
Jeetje kga ff mn bedje in en kan meteen uur bijlezen hier zeggen ze dat IK veel klets haha. Zag nieuwe mama: welkom!! Succes met lezen en reageren hier zijn net kippen, tokken hele dag door hihi Lin: je bent wel zeker van je zaak he vriendin van me beweerd t ook zeker te weten morge. Jullie komen er allemaal vanzelf achter! Ego: net lekker dutje gedaan. O wat was dat heerlijk!! En toen stond er opeens iemand voor mn neus hier.. Nee was niet D, maar mn man! Is hij eerder naar huis gekomen zodat ik nog ffies lekker kan blijven liggen. Wat een schat! Dus mannen beneden en mama nog ffies lekker op bed! Ehh lin meid maak het niet zo spannend! Spring anders op en neer zodat die vliezen keertje goed breken succes meid! Komende week gaan er veel kindjes komen heb ik het idee.
O iemand zei knoop bij man (Joyce?) Ja als je er echt zeker van bent dat jullie beide geen kids meer willen, why not? Ik krijg tijdens mn ks ook een knip straks en dan is t voor mij ook over met kids. Blij toe want 2 is echt genoeg voor mij/ons
Deze had ik destijds nog helemaal niet laten zien..onze 3d echo met 32 weken van ons mannetje! Ben zo benieuwd of hij erop lijkt!
@juffie Het is een soort omega die zorgt voor een betere balans. En ik dacht er echt baad bij te hebben. Gewoon te krijgen in de betere drogist en kruidenier. Kost geloof ik wel 17,- per potje! Ik heb het op voorraad liggen net als de sintjanskruid trouwens. Niet uit pessimistisch gevoel maar zodra ik de eerste tekenen van depressie of angst voel dan zit ik weer aan de sintjanskruid! (natuurlijk antidepressiva op plantenbasis) Hoe je er nu al mee bezig kan zijn hè? ik heb er serieus een heel goed gevoel over deze keer maar 1 x meegemaakt blijft er toch een angst voor herhaling. ps ach...wat lief!!! (de foto!)
haha Roozjuh de allerbeste kip van allemaal tok tok! Zo moet jij ook een keer flink bijlezen haha wat lief van je man!
Haha ja gok dat ik 1 van de grootste kippen ben hier ssst O verkeerde info van site, geef ff via pb door. Zit nu op mobiel te lezen dus kan het nu niet veranderen en anders vergeet ik het. Mooi echo!!! Wauw ben jaloers! Hoer is de 3D echo dus niet gelukt, madam had er geen zin in
Eef is helemaal niet gek hoor dat je er al mee bezig bent..Je wilt gewoon geen herhaling, want het is echt erg als je dat mee moet maken. Heel goed dat je je voorbereid en het gaat deze keer sowieso beter, je weet wat het is en wat je eraan kunt doen. Wij gaan gewoon beiden deze keer een mooie kraamtijd hebben! Sint-Janskruid heb ik ook goede dingen over gehoord inderdaad en zal eens kijken naar dat Omegaspulletje.. Vitamine B6 en visolie schijnen ook te helpen..haha gewoon dosis pillen nemen..nou ja altijd nog beter dan gelijk aan de antidepressiva wat mijn huisarts wilde.. ga liever voor de natuurlijke manier.
Zo, gereageerd, nu ff kletsen! @roozjuh Spannend hè morgen! @linn Hoop zo voor je dat het eindelijk door zet! Ik duim voor je! @hier Net naar het toilet geweest en schrok! Allemaal roze/bruine afscheiding.. Ik heb momenteel ook een kuurtje voor een schimpie (twijfelde namelijk of ik tegen een schimmeltje aan zat en wilde geen risico lopen op spruw) Zal het daar door kunnen komen? Het zijn van die paaseieren. Nou ja, in ieder geval voel ik verder niets hoor. Dus volgens mij kan het niets spannends zijn!! Morgen al weer 37 weken! De dag dat mijn zoontje geboren werd. Het word nu toch wel spannend!
Goeiemiddag dames!!! Jeetje wat een geklets zeg!! Kan t nou al nie meer bijhouden...' Wel met lezen hoor maar niet met reageren.. (sorry!!) Net bij de VK geweest.. meneertje is ingedaald.. (yeahh.. goed gedaan sap ) Zometeen lekker bij de Mc Donalds eten en daarna nog een cursusje tot 22.00 uur... Pfff had ik maar gezegd dat ik niet ging.. achja zie ik m'n collega's ook weer even..
Dankjulliewel! Hij was echt goed te zien ook door veel vruchtwater..hij lag lekker vrij.. We zagen al haartjes en hij heeft mijn wipneusje en mond haha. Roozjuh haha ssst tok tok.. Ja dat las ik toen ja..eigenwijs dametje Roozjuh! Heeft ze dat van mama? ik zal even PB en...
Eef dat ei ding is wit, heb m ook gehad 3jaar terug. Maar ik had geen roze afscheiding. Enuhh ook jij bent al zo zeker van morge! Haha leuk dit Iemand had t over aambeieen... Nou speaking of the devil, komt er hier ook 1 opzetten grr
Geheel mee eens!! Ik heb hier ook nog meer liggen hoor Omega visolie (een natuurlijk en gezuiverde) + efamol (pmp) + sint janskruid ( liefst hyperiplant uit de apotheek gezien de werkzame bestanddelen daarvan stabiel zijn) + magnesium tabletten (orthica) Allemaal op aanraden van natuurarts. Ik gebruik wel alles op natuurbasis (=erg duur) en niets synthetisch want die lijken bij mij niet te werken! Ik ga helemaal er van uit dat het nu veel beter gaat en ik gun het jou ook ontzettend!!
Haha jullie zijn volhouders he maar ik hou langer vol! Maar bedoelde ermee dat lin en peek beide op knappen staan en er net nieuwe mama komt melden die morge 'uitgeteld' is, dus kan (hoop ik voor haar) ook niet lang meer duren. En ja, ook ik zal ergens voor de 8e bevallen dus das ook binnen een week ik blijf scherp lady's haha ik verlul me niet zo snel
@Roozjuh. En toch denk ik morgen aangezien je man eerder thuis komt zodat jij nog even energie kan op doen hihi grappig dit. Ik ga zo even springen! Aanbeien. natte maandverbanden/dikke inlegkruisjes invriezen en ertegen houden dan slinken ze. (heb er hier ook 1) had m van t weekend al nou ze kijken nergens van op hoor! Wel een kleintje trouwens. Zal wel mega worden met persen, tis niet anders. Ik ga even extra kleding inpakken want ga er maar niet vanuit dat ik in 1 dag weer thuis ben... doei
Haha grappig dit Roozjuh... ok dan verlul je je niet zo snel..maar eigenlijk wil je het wel vertellen haha. Ok dan zeg ik maandag! Mijn uitgerekende datum! Ik was dat trouwens met die aambeien..leuk joh..grrr. Lin Bedankt voor de tip..lijkt me wel vervelend zo'n koud ding tegen je anoes haha...maar goed als het helpt! Wellicht toch even proberen dan maar...Neej ze kijken nergens van op denk ik..zal er op dat moment ook vast niet aan denken.. Succes met inpakken! @ eef bedankt das lief! gaat goed komen!