juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    puf puf ik heb weer kleine weeen...in rug en buik..maar ja zal wel weer niks zijn..was straks wel helemaal ontspannen in bad..dus wie weet heeft het geholpen...

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend hier meiden! Er zullen inderdaad deze week wel wat kindjes geboren gaan worden want het wordt nu wel onze tijd :D

Lin veel sterkte en succes! Ik hoop dat het nu eens door gaat zetten voor je!

Anticonceptie: Niks ;)
    We hebben over onze eerste 5 jaar gedaan en na behandelingen zwanger geworden dus als er snel een tweede zou volgen vind ik het prima al geloof ik daar niet zo in..
    Bovendien denkt mijn vriend wel even nodig te hebben voordat hij weer aan de s.x durft :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend!! :) Kom maar op met die babytjes!!

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    :D Joekie ik doe mijn best haha....

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net weer doorgemeten in het ziekenhuis. Bloeddruk was nu 135/85. Dat was netjes zeiden ze.

Baby was iets rustiger dan gisteren.

Morgen weer, maar dan voor een echo.

De arts legde goed uit, dus ik ben ook ies geruster.

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Juffie: heel veel succes, zet hem op! Wat een mooi ventje!
    @Lin: Ja, haha dat hartje luisteren..Toen ik de baby nog niet zo goed voelde, vond ik dat zó spannend! Maar nu hij me nog net niet alle hoeken van de kamer laat zien en de vlk dan zegt dat hij het goed doet, denk ik altijd: Duh!
    @Baby's: ik denk ook dat het de komende weken hard gaat, kan haast niet anders :)
    @Roozjuh: Haha, ze zijn allemaal zo zeker! :D Ik wil het ook uitschreeuwen (niet die van jou, maar die van mij).
    @Sappie86: Fijn dat hij ingedaald is! Eet smakelijk!
    @Aambeien: ben er gelukkig alweer een tijdje van af, even afkloppen.
    @3dayblues: wat moet ik me daarbij voorstellen?

Hier vanmiddag lekker hormonaal geweest, lekker gejankt met Danny aan de telefoon..Pff, maar het is er weer uit.
    Eindelijk zijn de voedingsbh's, voedingsshirts en zwangerschapsjoggingbroeken binnen, voor in het ziekenhuis..Alleen de bh's moeten terug, zijn natuurlijk weer te klein.
    Was bij de fysio geweest, zodra ik herstelt ben van de ks gaan we voorzichtig aan weer beginnen met bewegen.
    Hij kreeg een melding dat ik geen vergoeding meer had voor behandelingen, schrok ff. Thuis meteen de verzekering gebeld en het klopt gelukkig niet. De reden waarvoor ik daar verzekert ben is vanwege de onbeperkt fysio.
    Hij vroeg aan mijn zusjes, die waren mee, of ze later ook fysiotherapeut wilden worden. In koor: Nee, want dan moeten we mensen aanraken :D

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier ook terug van de VK. Alles prima :)

Heel eigenwijs heen gefietst ipv bus.. Nou dat heb ik geweten..
    Mijn rug is echt killing. Lig nu met kruik tegen aan op bed. Kreeg mijn schoenen niet eens uit van de pijn. Flink gejankt want dit is heel frustrerend!

Verder nog over inleiden gehad, hier vanaf 41 weken.

Sorry voor ego berichtje, heb wel alles gelezen.
    Maar zit op mobiel en dan vind ik het zoveel typen xD

8. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Nou ik hoop ook dat er veel baby'tjes komen deze week!!! waaronder die van mij :p dames allemaal alvast heel veel succes gewenst ik zit lekker aan de verse ananas, hopen dat sprookjes bestaan ;)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Spannend Juffie, je zit natuurlijk ook al heel dicht tegen UD aan!

@ aambeien, geen last van. Wel van verstopping, maar lang niet zo erg als bij mijn eerste. Mijn hemel, wat een bakstenen. Ik eet als lunch altijd een forse rauwkostsalade, en dan wat roggebrood. En ik drink alleen maar water zowat. Dat helpt.

@ gerommel, is vandaag weg op wat sporadische harde buiken na. Wel weer veel meer last van mijn maag, helaas. Dat indalen heeft eventjes voor verlichting gezorgd, maar ik verwacht een grote baby blijkbaar, ze zit weer tot het plafond. Mijn middenrif en maag zijn de pineut :D

@ Lionne, fijn dat je bloeddruk weer goed is.

@ eten, heb voor iedereen pasta gemaakt met een saus van spinazie, brocolli en creme fraiche, met pijnboompitjes en cashewnoten on the side, en kaaaaaas. Ik zelf: droge ciabatta. Zucht.

10. Kylie1986

@Chanevonbane: Vergeet het hart niet!
    @Evenstar: :(

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Thanks Kylie...ja op de echo lijkt het wel een mooi ventje..maar ben natuurlijk ook helemaal niet objectief hihi..
    De weeen zijn alweer gestopt..ach ja had ik ook wel verwacht..weet nog wel hoe de echte weeen voelen en dat was dit niet helaas..
    Fijn dat je fysio nog wel vergoed wordt! En grappig van je zusjes haha.
    Even janken helpt altijd..soms moet het er gewoon lekker even uit! Lucht op! 3 dagen blues...meestal na paar dagen 3 of 4 ofzo na de bevalling dan kun je heel emotioneel zijn en alleen maar janken haha. Maar de een heeft daar meer last van dan de ander hoor!

@ Lionne fijn dat de bloeddruk beter was! En fijn dat je morgen een echo hebt, kun je je kleine weer zien!

@ Bijntje jeetje ik kon echt niet meer fietsen, knap dat je het nog doet. Maar helaas voel je dat nu ook..das vervelend. Heel veel beterschap

Net lekkere macaroni op..zag net voorstukje van Hotter than my daughter van vanavond..jeetje deze is echt erg!! whaha
    Mijn kleine boef kwam net thuis en toen zei ie: Heeft de dokter nog niet de baby eruit gehaald in het ziekenhuis..haha hij vindt het te lang duren nu haha...

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ow ja ananashart ja haha ik geloof er niet zo in, maar als je het toch in huis heb zou ik ook ananas eten haha.
    Ik heb bitter lemon in huis zal ik zo nemen hihi

@ Evenstar jazeker spannend..maandag uitgerekend! Maar goed onze eerste kwam een week later dus ik ga nergens vanuit...
    wat vervelend verstopping..beterschap!

13. Kylie1986

Meh, krampjes..

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    krampjes willen we niet...we willen echte pijn!! haha nou ja liever niet natuurlijk maar wel de goede pijn! Sorry ben een beetje irritant nu..normaal val ik kinderen in klas lastig en dat doe ik al tijdje niet meer nu..:D

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo vk is geweest. Beeb is ok. Maar even over morgen gehad.
    Moet echt duidelijk maken dat we niet weer zonder baby weggaan. Anders moeten we haar laten bellen.
    Hopelijk treffen we een vk en gyn die door willen pakken, des noods een keizersnede. Zo zit ze er dus in maar ben wel overgeleverd aan het zh morgen. Pff lastig vooruitzicht hopelijk steken hun er het zelfde in na 6 dagen gebroken vliezen. Water laten zien en is inderdaad weer vruchtwater.
    Ze verwacht niets hier vannacht.

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O hier ook al annanas en bitterlemon op maar dat helpt niks!

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    nee geloof ook niet dat het helpt..alleen klaarkomen kan een duwtje extra geven dacht ik..haha maar dan moet ik het zelf doen denk ik..vriendlief is afgehaakt sinds twee weken..ik ook wel eigenlijk :D

Lin ik hoop dat ze in het z'huis meewerken..dat zal toch onderhand wel en je kunt ook aangeven wat je verloskundige heeft gezegd.,,
    Ik duim voor je morgen! Succes en sterkte!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @juffie nou have fun dan. (zou t echt helpen?)

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha dankje Lin!
    Nou dat weet ik niet..ik denk alleen als je al op punt staat om toch al te bevallen...
    Bij klaarkomen trekt je baarmoeder samen...en dat kan net dat laatste duwtje zijn heb ik gelezen..
    Maar goed helpt denk ik niet als je lichaam er nog niet klaar voor is...
    Moet er nu eigenlijk ook niet aan denken...:D

20. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk

Deel Deze Pagina