juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Jee Dippertje wat een verhaal! Maar wat een resultaat, echt een heel mooi mannetje!

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dippertje, gefeliciteerd met die mooie kanjer!

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

@ zwangerschapspagina, haahah ik blijf inderdaad wel een betje meelezen oor maar ik kan het niet meer opbrengen om alles bij te houden. Maar ik blijf jullie wel op de hoogte houden en dingen die ik toenvallig wel lees reageer ik op hiihih.

@ ik zag hele mooie babyfoto's !!!! gefeliciteerd dames !!!! Wat een schattige baby's.

@ juni, ja nu word het echt spannend voor ons allemaal hiihih nu is het dan toch echt juni ;) Ik ga er toch vanuit dat ik 24 jaar ben als ik mama word haahh want ik word zondag 24 en ik denk niet dat ik voor de tijd lig te bevallen ;)

@ geslapen, alweer heerlijk geslapen alleen werd wakker met buikpijn :) Ik meteen een beetje bangmaar het was gewoon lucht in mijn buik ahahah.

@planning, ehm... ik ga niet veel doen vandaag. Bloementje halen, plastic wegbrengen, mijn vluchtkoffer nog een keer doorpluizen, beetje rommelen op de baby kamer ahahah en ik denk dat het dat was.

@ kruitvat actie, ik weet niet of dit ook bij de filialen bij jullie in de buut is maar 6 juni is het hier vip korting avond. Je krijgt 20% korting op alles (op een paar dingen na niet) Maa dus wel op luiers etc. Dus ik ga daar samen met mijn 3 zussen naar toe hahaha. Want ik had 1 kaartje gekregen en op 1 kaartje mag je met 2 personen gaan maar ik heb )een beetje brutaal) gisteren nog een kaartje gevraagd want dan kunnen we met zijn 4en gaan hahaha.

Kuss

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    :D

Ik doe ook rustig aan hoor, liefst zou ik van alles doen maar 'gelukkig' doet het dan pijn. Ik slik ook geen pijnstilling meer zodat het ook gewoon pijn doet als je te veel wilt.

Het afkolven is wel ff naar af en toe dna krijg je toch weer krampen in je buik. Maarja voordeel is dat je baarmoeder sneller krimpt geloof ik.

Ben trouwens pas 6,5 kilo kwijt LOL waarvan 4 kilo baby hahah :p ook niet helemaal eerlijk zit nog steeds hoop vocht in mn enkels kan er nog putten in drukken.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooi dippertje! wees maar flink trots op zo'n leukerd!
    heftige bevalling wel, uiteindelijk toch ks. ook hier was ruggenprik 5x mis gegaan en 6e keer pas raak (dat was prik voor ks al, niet voor de weeen)
    Vind je het goed dat ik de foto op forum zet? Dan staat 1e babyfoto op de site :D

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jee, heftig hoor dippertje! Maar wat een prachtig resultaat! ;)
    Geniet ervan :)

Ik ga nog effe proberen te tukken.. veel te vaak wakker vannacht, maar geen harde buiken meer hoor!

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ja hoor :D

Die twee anesthesisten waren wel leuk, die jongere gozer bleef bij mn hoofd zitten en alles in de gaten houden en uitleggen wat hij deed en wat de gyn deed en zo.
    En die andere was foto's aan het maken, maar ik heb dus echt foto's waarop de gyn bijna tot ze elleboog in mn buik staat te graven hahaha :p en je echt een groot gapend gat ziet.
    Was wel komisch!

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Butterflie gefeliciteerd met Vince

Dippertje wat een verhaal! Nu lekker genieten van Daniël :)

1 juni is niet leuk bevallen op mijn eigen verjaardag :(

Ik vin 06-06-12 ook een leuke datum

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Yes de 38 weken wave :) :)

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gefeliciteerd met je verjaardag ladybabs!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd lady babs! Een leuke dag gewenst!

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hahahh ik wil het liefste ook niet komende zondag bevallen want dat lijkt me voor ons kindje niet zo leuk als ze haar verjaardag moet delen met mij ahhaah.

Dus ze moet nog even blijven zittn, daarna maakt het me niet niet meer zoveel uit. Dan hebben we ook wel veel verjaardagen maar ja dat is toch anders dan ahahah

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Goedemorgen allemaal!

@Butterflies gefeliciteerd met je zoon! Stoere naam en wat een mooi ventje!
    @ Dippertje jij ook nogmaals gefeliciteerd..ook al zo'n mooi kindje! En heftig verhaal..heb niet alles gelezen sorry kan er nu niet zo goed tegen...zelfbescherming hihi
    @ Roozjuh balen joh rugpijn, fijn dat je man masseert. Die van mij masseert elke avond even mijn benen, erg fijn! Alleen altijd te kort! :D
    @ Danielle ik wil wel meepuffen op 4 juni met volle maan! Dat is ook mijn uitgerekende datum! :D We gaan ervoor!
    @ Kylie pfff gedoe hoor met dat weekendje..ik zou niet gaan..maar snap je schuldgevoel dan wel..Zou wellicht wel gaan, maar wel een normaal bed eisen..je krijgt straks nog genoeg gebroken nachten. Succes met je keuze!
    @ Joekie jammer dat de harde buiken niet doorzetten..probeer nog wat te rusten..

6-6-12 is mooie datum en 12-6-12 ook, maar dat duurt me te lang!

Vanochtend bij VK geweest..bloeddruk was nu wel goed en urine ook,dus ik blij!!! Ik moest er vroeg uit dus ga ook nog proberen te slapen zo.. Fijne dag allemaal!

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ladybabs gefeliciteerd met je verjaardag!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    8 dames al bevallen! We hebben 4 meisjes en 5 jongens erbij! :D Namen, datums en foto's staan op de Juni Site!!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ik ga meteen even kijke op de juni site dan ahhah:D

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ladybabs Ik wave met je mee! Hier 37 weken!

@butterflies Gefeliciteerd! Wat een lief manneke!

@lin Suc6 vandaag!!

@dippertje Je heb het zwaar gehad zeg! Goed uitrusten nu en wat een mooie lieve baby heb je!

@roozjuh Ik dacht écht dat het vandaag zou zijn!

@kylie Gewoon niet gaan hoor! En als je het echt heel lullig vindt verzin je een excuus. Je loopt op je eindje hoor! Je mag echt voor jezelf kiezen nu!

@hier gisteren heel de dag roze slijm verlies en vannacht rood/roze slijm. Nu weer roze afscheiding. Heb vanmiddag een afspraak staan bij de gyn dus gelijk even navragen wat dit kan zijn en of ze misschien even kan voelen of ik al bezig ben.

Jullie een fijne dag allemaal!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jarige: Happy Birthday!

dippertje: mooi he die foto's!! ik bekijk ze nog regelmatig van mn vorige bevalling. blijft mooi. hier een leuke foto van doen hij met alleen zn hoofd uit mn buik was, zo speciaal!
    Heb gehoord dat er hier gefilmd mag worden dus dat ga ik zeker laten doen! hopen dat assistent beetje met een camera overweg kan :p heb dan alleen geen foto's want deze camera is stuk en kan alleen filmpjes maken. fotocamera hebben we apart maarja, dan moet ik 2 apparaten uitleggen hoe t werkt :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef succes bij gyn vanmiddag. enuhh ja heel veel dachten vandaag :D

20. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Dames die bevallen zijn van harte gefeliciteerd met jullie zonen :)

De verse ananas heeft hier niets geholpen en het hart daarvan ook niet, inderdaad het is erg hard en taai om te eten, maar ja ik dacht misschien de moeite waard!

Mijn kleine man lijkt echt op zijn vader, lekker relaxed blijven hangen bij mama, ach vandaag is me uitgerekende datum, dus wie weet komt hij nog ff pieken :p

Er zit niets anders op dan wachten, wachten en nog eens wachten ;)

Deel Deze Pagina