Chanevonbane jammer dat het niet geholpen heeft...lastig he dat wachten... ik had dat bij zorige zw ook, Thijs kwam toen precies een week later pfff.. en dan te bedenken dat er ook vrouwen zijn die gewoon 42 wkn zwanger zijn..is echt niet leuk.. Ik hoop voor je dat je kleine snel komt! En voor mezelf ook! Ik probeer maar een beetje afleiding te zoeken, maar kan helaas niet meer zoveel... Hoe meer afleiding hoe sneller de dagen gaan!
@ladybabs, gefeliciteerd! @dippertje, Daniel is een mooi mannetje hoor! En die eerste weken zijn echt ff wennen, je bent inderdaad alleen maar aan het voeden en verschonen, maar zodra er meer tijd tussen de voedingen gaat zitten wordt dat ook weer beter. @CvB, vandaag uitgerekend! Nou hopen dat hij vandaag ook komt zou leuk zijn! Ik vind 3-6-12 ook een leuke datum! Daar ga ik voor!
Oh en Eef, bij de eerste had ik op de dag vd bevalling ook ineens roze afscheiding, volgens mij wel een teken dat er wat gaande is.
Hihi ik ga dan voor 9-6-12, precies een half jaar voor mijn vriends verjaardag En is ook gelijk niet een van die vele dagen waarop ik niet mag bevallen van familie/vrienden
@Girly: 6-6-12 is ook mooi! @Dippertje: wat een verhaal! Maar wat een mooi knulletje! @Ladybabs: Jeej, wave! @Weekendje: ik ga wel,..maar verheug me er niet zo op als ik normaal met een weekendje zou doen.. Als het echt niets wordt, ben ik gauw genoeg thuis.. @Eef: succes bij de gyn! Nou, zusjes zijn weg. Kreeg nog een heel lief kadotje als bedankje, moest bijna huilen. Bekijk bijlage 249158 Danny smeert ff een boterham voor me en dan ga ik maar spullen pakken
Kylie; ik zou ook niet gaan... Vind het ronduit onbeschoft om een hoogzwangere op een stapelbedje te leggen, of nog erger met zijn 2-en (3-en) in een eenpersoonsbed. Zeker gezien je bekken. Ik zou fijn bedanken.
Butterflies, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Vince! Wat een mooi mannetje en mooie foto samen met zijn zus.
ik ging bij vorige bevalling uit van 42 weken. dan kan het nooit tegenvallen heb continu in gedachte gehouden dat ik tot 42weken zou lopen en meneertje werd met 40+2 geboren om 3uur snachts. leuk om te weten voor de dames die met vollemaan zijn uitgerekend: bij D braken mn vliezen op 7juli, en dat was toen vollemaan
Oooh 42 weken zwanger lijkt mij ook afschuwelijk. Net voor de 10e keer schoonmaakrondje gedaan. De 3 truijtes in de wasmand gestreken en bedden verschoond. Nu ga ik zo maar eens aan het fotoalbum van onze zoon beginnen van 1-2 jaar. Zwangerschapsfotoalbum heb ik gisteren gemaakt.
Leonie; wat ik je nog wou zeggen; je hebt NIET gefaald meis... jeetje moet je zien hoe sterk je bent geweest. Een hele dikke knuffel voor jou. Hopelijk kan je het allemaal een plaatsje geven, want het is me nogal wat... Dikke knuf!
Ja dat lijkt me echt naar..tot 42 weken...nou hopen dat dat ons allemaal bespaard blijft! @ Roozjuh oh dat klinkt hoopvol hihi...heb ik weleens vaker gehoord over volle maan! Moet ik dan buiten gaan zitten mediteren hihi @ Danielle bedankt! Ik was ook erg blij, maar merkte het ook al want ik voelde me beter dan van de week. @ Kylie mooi beeldje, nou ik hoop voor je dat het dan mee gaat vallen het weekendje. Succes! @ Eef dat kan een begin zijn, maar ga er niet teveel vanuit.. slijmverlies of verlies van slijmprop kan teken zijn, maar het kan ook nog gewoon bijv 2 weken duren heb ik gelezen..maar hoop voor je dat het wel een goed teken is!
o w8 ik mag ook wave doen!!! 38weken woehoeee oe en heb net wat liefst tehoren gekregen van hubby. ik wil al 4jaar een relax lounche stoel, zo 1 die kan wiegen en lekker met voetensteun enzo. en nu wilt hubby de woonkamer gaan veranderen zodat die stoel past en als ik thuis kom na bevalling staat de stoel in de woonkamer voor me klaar maar eerst zien en dan geloven haha want wacht al 4jaar op die stoel
Kylie dat kan ik me voorstellen..las straks ook iets over dat het ook fijn is een geplande KS...je hebt toch een soort van controlegevoel.. Heb ik niet..is echt zo afwachten maar... maar goed ben wel blij hoor met mijn situatie.