juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Haha +1!

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dames ga afsluiten en na de vk.
    Heb om 14:20 afspraak. Mams gaat mee is deze zw nog niet mee geweest.

Fijne middag nog.

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ kijkende mensen, Pfff... daar word ik soms ook ziek van zeg. Ik ben ook een jonge mama want word zondag pas 24 maar soms zie je mensen echt met afgunst/ of jaloers naar me kijken.
    Maar ja mijn vriend en ik zijn ook bewust zwanger geworden en zijn dolgelukkig dus ik laat die mensen maar gewoon raar kijken ahahah:D

zo ik lig weer lekker op de bank tv te kijken hihiihi. Heerlijk zo...;)

4. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    ja en weetje wat ook heerlijk is, lekker raar terug kijken!

Laatst was er een man, en die loopt naar me toe, en raakt mijn buik gewoon aan :$

Ik zeg: meneer dit is aanranding hoor :x
    Hij wist niet hoe gauw hij weg moest komen whahaha
    daar heb ik echt schijt aan hoor, het zijn toch wel weer de hormonen en aangezien iedereen het daarop gooit maak ik er soms eens lekker misbruik van! :D

Of een man met een dikke buik, die zegt tegen hee dikke buik met aai over die van mij!
    ja zeg ik jij ook en doe hetzelfde terug! :D

heerlijk heerlijk!
    Ik zit ook lekker op de bank te gamen :)

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben weer thuis, met dezelfde medicatie. Ze gaan niks doen. Volgende week gewoon confroleafspraak bij de gyn.

Getrouwd: wij zijn 4-6-8 getrouwd en sindsdien een beetje aan het oefenen geweest. Wij trouwden omdat ik al 27 was en manlief 30. (we zijn elkaar wat later tegen gekomen dan normaal)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mannen die zwanger zouden kunnen worden.. o my lord nee dan vergaat de wereld echt serieus! zie t al helemaal voor me, mijn man met deze klachten die ik nu heb. die zou vanaf dag 1 ziek melden en 9maanden lang zn bed niet uitkomen want meneer voelt zich o zo ziek. dan zou ik 100x op een dag heen en weer kunnen lopen voor glaasje drinken, broodje, ditje en datjes. nee o dat gaat niet goed komen hoor :p

7. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hahaha te grappig

8. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    inderdaad laat dat hele zwanger zijn en bevallen maar aan ons over, anders sterft de mens uit :D:p

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    @ jong mama , ik ben zelf 21 en dochtertje is nu 15 maand , ben getrouwd op men 19de en die blikken ken ik ook hoor , laat het over me heen komen gaat de mensen geen bal aan

@ baby geboren , gefeliciteerd

@verjaardag , gefeliciteerd jarige !!

@ ego , enorm veel last en pijn maar helaas nog steeds geen baby :( aan ctg geweest was wel weeactiviteit te zien maar niet sterk genoeg , onstluiting zit nu op een goede 3 cm , vliezen staan nu nog onder meer spanning , dus tja hopen dat het eindelijk eens gaat doorzetten word er onderhand heeel erg radeloos van , oja en 38 weken wave !!!!!!

10. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    @kijkende mensen, vreselijk!
    @buik aanraken, ik vind dat niet erg alleen t moeten geen wildvreemden zijn!

Net terug van verloskundige, alles goed onze kleine man lag heel diep in mn bekken:D ze zei nog 'zal niet lekker aanvoelen zeker? Met fietsen enzo' nou dat klopt inderdaad s ik fiets is t net alsof ik op mn kind zit, Haha!

bloeddruk was iets lager en ze vond me er nog niet uitzien dat ik snel zou gaan bevallen;) volgende week weer afspraak wie weet?

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Grappig is wel herkenbaar over zieke mannen...hier nog zo eentje! Maar gelukkig is hij bijna nooit ziek!

@ Einneh hoe is het nu met het gerommel? Succes! Hopen dat het doorzet...

Ik heb dat ook al zo vaak gehad afgelopen weken..zelfs van een minuut..maar bleven onregelmatig helaas..VK zei dat dat soms weken kan duren bij een tweede..maar schijnt niet voor niks te zijn dan kan het straks wellicht opschieten, omdat je al wat centimeters hebt! Dus als ik nu gerommel heb dan verwacht ik daar maar niet teveel van zolang het nog onregelmatig is...

Ik was ook 24 toen Thijs kwam en niet getrouwd..nu nog niet trouwens. En sommige mensen reageerden ook raar. Mijn vriend is bijna 7 jaar ouder dus kon prima en we hebben een mooie koopwoning echt een gezinshuis...maar toch vonden de buren het nodig om aan mijn vriend te vragen of het gepland was..stom zeg! Ik zei je had moeten zeggen...nee eigenlijk niet maar we waren zo geil en lekker dat het was! Haha had ik de gezichten weleens willen zien!
    Wij willen nog wel trouwen...

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Peek balen joh dat het niet doorzet...je bent echt wel klaar ermee onderhand lijkt me. Ik hoop voor jou dat het snel doorzet en je je kleintje vast kunt houden!

@ Girly fijn dat alles goed was! Haha fietsen op je baby..voelt niet fijn!

Ik was net aan het poetsen met 1 hand in mijn kruis..krijg zo'n pijn daar als ik sta of te druk ben...kan dan geen stap zetten..net alsof het hoofd eruit wil auwie!

13. Blays

Blays Niet meer actief

Boefjesmama, succes bij de vk :)

Ik ga ff lekker de stad in, cadeautje halen voor een vriendinnetje want die is jarig :)

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @ladybabs. Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Roozjuh. O ik had het mis.. ben benieuwd wanneer dan wel. Wat lief dat hij die stoel gaat halen! Lekker met de baby chillen straks!

@Dippertje. Ja heftig verhaal goed dat je herstel lekker loopt.

@juffie. O fijn dat je controle nu goed was

@ eef. spannend! Kan het beginnetje zijn toch.

@chanvb. Helpt ook niks die ananas he. Zou wel raar zijn zo de uitgerekende datum

@Bloem. O dat is inderdaad ook grappige datum. Hihi

@Joyce. Haha niet mogen bevallen op datum’s? Waarom niet dan? O ik zie dat die vraag al beantwoord is. De baby komt gewoon op zijn verjaardag!

@Kylie. Ik hoop dat het toch een leuk weekendje zal zijn. Wat een lief cadeautje.

@Danielle. Euk het die albums maken. Geeft toch weer een goed gevoel. Maar valt nog mee bij jou de achterstand ik heb echt foto’s van 10 jaar geleden zitten inplakken. Hahah.
    Het ruimt weer lekker op.

@Enneih. Ook lekker aan het rommelen. Even goed uitrusten nu het nog kan.

@Danielle. Je kan maar van het ergste uitgaan met 42 weken. Valt het misschien wel mee tochJ

@Boefjesmama. O mannen die ziek zijn! Praat me dr niet van. Sterkte daar

@Lione. O dus je moet wachten.. pff vervelend zeg

@Peek. Pff heftige tijd. Wave ook voor jou en echt de laatste loodjes hoop ik!

@Girly. Ook weer apk gekeurd lees ik. O rot gevoel is dat he in je bekken!

@Hier.
    Vanmorgen wederom gel gehad was iets verbetering daarnet maar te weinig dus krijg binnen nu en een uur een ballon. Wachten wat er gebeurd kan heel goed morgenochtend worden daarmee…
    Morgenochtend wordt er gekeken op hoe het dan weer zit.
    Hangt even af van mij en vd baby wat het plan wordt maar mocht het niet lukken/werken dan is het keizersnee. Mogelijk proberen ze morgen dan nog wel e.a.
    Zitten overigens geen vliezen meer onder. Ze kon de haartjes vd baby voelen….
    Daarbij hebben ze ontdekte dat mn urine en andere kweek niet schoonwaren dus een bacterie dus voordat ze doorpakken krijg ik infuus met antibiotica. Dit gaat nog een hele lange dag worden en ik stel me nu in op morgen bevallen op 2/6/12J
    Hier wel flinke weeën en nog steeds pijn. Maar kan het beter hebben omdat ik nu beter geslapen heb dan zondag.
    Groetjes

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Peek
    Kunnen ze je vliezen niet doorprikken dan?

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @Lin fijn dat je beter geslapen hebt...jeetje dat duurt dan wellicht nog wel even. Ik hoop voor je dat je kleintje snel komt en dat je morgen geen KS hoeft..
    En infectie das balen goed dat ze het gezien hebben en dat je nu antobiotica krijgt. Heel veel sterkte meid en morgen heb je vast je kleintje lekker in je armen!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin & peek: gaat goed bij jullie. echt tijd dat jullie gaan bevallen hoor!!

18. boefjesmama

Hier weer terug ff snel want M. is wakker. En ligt nog boven te roepen om mama.

Bloeddruk goed kindje ligt vast en startklaar.
    vrijdag weer heen 9:50 (roozjuh wil jij het erop zetten)
    Dan gewoon bijna 39 wkn!!.

Zal na boven.

Oh Peek en Lin heel veel sterkte hopen dat jullie morgen avond mama zijn.

19. boefjesmama

Oh en wij mogen de Silly billy slabben testen!!!
    Ben benieuwd. wel 2,50 verzendkosten vind ik best veel maar goed.

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @juffie geen probleem hoor! :D had ik er ook bij gezet, heb zelf ook niet die bevallingsverhalen gelezen haha ja later pas :p niet daarvoor :p

@roozjuh van een filmpje kan je hele mooie printscreens maken!
    @bloempje 83, ja het is net alsof je een eigen bedrijfje runt in ene :p
    @kylie dank je wel :D nog effies dan heb jij je mannetje ook in je armen ipv in je buik. EN dat is toch een stuk leuker hoor.
    @danielle, ja het is nu al raar om te ebdenken dat hij paar dagen geledne nog in mn buik zat :p
    @boefjesmama ik lig op die OK tafel ook emt een glimlach :) was zo blij dat het klaar was
    @leonie, die weeen waren zo een drama dat die buikwond nog steeds een verademing is. Verder zit ik veel op mn kont hoor, manlief en kraamhulp doen alles
    Het enige wat ik echt vervelend vind ik dat als ik eenmaal lig in bed ik net zo hulpeloos ben als een schildpadje op zn rug. Ik kan zelf niet uit mn bed komen.
    En indd ergens was ze daar en ze word ook genoemd in het kaartje :)
    @ladybabs gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina