@ boefjesmama fijn dat alles goed was! @ Dippertje haha ja ik zal het allemaal wel lezen na mijn eigen bevalling Fijn dat je man en kraamhulp veel doen, heb je een fijne kraamhulp? Ik hoop ik ook..de vorige had ik geen klik mee en moest ik echt vragen om dingen te doen... Gek he dat ie eerst in je buik zat en nu eruit ..geniet ervan! Echt een mooi ventje op de foto!
Mmmm ik zit lekker aan de aardbeitjes met slagroom! Wilde poetsen, maar kreeg steeds steken in kruis dus ben maar gestopt..
juffie lekker aardbeitjes met slagroom! ik had hier ananas gepakt maar D is fruit verslaafd en heeft dus mijn hele bakje op zitten schrokken. gaat erin als water, niet normaal meer. kind is bezeten van fruit, niks is veilig in zijn buurt. kreeg wel heel lief 1 hapje van mn eigen fruit bakje gelukkig heb ik nog een halve watermeloen voor vanavond
Haha lief van hem dat je een hapje mocht van je eigen bakje! Wij hebben ook samen zitten smullen...thijs is ook erg gek op fruit..alleen maar fijn! Oei watermeloen heb ik ook zin in! Das lang geleden!
@ Roozjuh: Mark is ook een fruitbeest, we zitten hier nu met zn 3tjes aan de honingmeloen. Hij heeft een eigen bakje maar eet van de onze mee Harde buiken blijven komen en gaan, ongeveer een 4 a 5 per uur, de ene wel pijnlijk de andere niet, dus schiet niet op, zal wel weer ophouden strax.....
Einneh jammer dat het niet doorzet...is niet zo leuk harde buiken voor niks... Maar ik zie dat je ook nog niet zo heel ver bent...vind je het niet fijner als je kleintje nog even blijft zitten? Sorry wellicht heb ik iets gemist of niet gelezen...
@ Juffie: Ja ik wil juist graag dat de kleine nog even blijft zitten maar als het zo gaat dan mag het ook wel weer komen, hoop niet dat ik nog 4 weken zo rondloop eigenlijk... , ik ben zo moe en met een kleine van 21 maand wordt het er niet makkelijker op....
Juffie27, ja is leuke vrouw. Heeft de badkamer helemaal staan poetsen. Ze mag zelfs nog paar dagen 6 uurtjes per dag komen van me Wilde in het begin helemaal geen kraamhulp maar nu ik verder geen lichamelijke controles heb vind ik het wel lekker. Verloskundige is vandaag ook langsgeweest om buik te bekijken, wond zag er netjes uit. Ga nu ff lekker dr phil kijken, net gekolft Daantje banaantje (thnx to manlief :') ) heeft gegeten en ligt weer lekker te tukken. Ff mama tijd Weer vergeten te rustne vanmiddag maar aangezien ik de meeste tijd op de bank zit heb ik het niet zo door... ff meer op letten hopen dat Daan vannacht ietsje rustiger is.
Dankje meiden! Heb een super mooi horloge van fossil gekregen en 2 mooie tekeningen van de kids gekregen
Sry flink ego. Begin hekel te krijgen aan nesteldrang. Hubby heeft me aangestoken met zn fijne idee om de kamer hier om te gooien. Heb speelhoek en eettafel omgewisseld en had t beter niet kunnen doen. Ja staat beter maar mn lichaam vind het niet zo leuk. Ben gesloopt! Wel lekker hard Adele aan staan, dat maakt het al iets beter D is in zn speelhoek aant spelen, gok dat ie t wel fijn vind daar op de nieuwe plek. Is ook alles netjes aant opruimen. Kwam net naar me toe en gaat voor me staan met zn hoofd schudden zovan 'mama dit moet je toch helemaal niet meer doen, laat papa maar werken' zo schattig, alsof ie weet dat het zwaar is dat zwanger zijn
heej dames, @ hihi leuk, al die reacties over mensen die naar je kijken. Ja inderdaad gewoon raar terug kijken dat doe ik meestal ook ahahahaha. @ buik aanraken, ik kan dat heel goed hebben van de mensen die ik ken maar inderdaad ook niet zo van een wildvreemde ahahah. @ trouwen, ja wij hebben voor ons een keus moeten maken ofeerst sparen om te trouwen of eerst kindjes. En we vonden kindjes het belangrijkste dus trouwen komt nog wel... @lin en peek( volgens mij) ik hoop dat jullie nou eindelijk een beetje sel jullie kindje vast mogen houden want het blijft maar duren he? @eten, wat eten jullie? wij spagetti want heb niet zoveel zin om te koken ihhihii. @ middag dutje, oef wat voel ik me nu duf zeg. Ik heb 1,5 uur geslapen afzo en ben mega duf nu En nu nog zien vol te houden tot vanaaf want ik MOET goede tijden, slecte tijden zien ahhahah. zal wel spannend worden want ik volgens mij de laatste aflevering tot de zomerstop hahahah Kuss
Kijk dat ventje word goed opgevoed. Hij ziet nu al in dat zwanger zijn niet niks is en dat je respect moet hebben voor zwangere vrouwen. Wat heeft D altijd een leuke opmerkingen zeg ihihihi.
Wat vervelend ik hoop dat je het een beetje volhoudt tot het einde, of dat je inderdaad maar lekker gauw bevalt! Al die harde buiken bah! Rustig aan meis
@ Einneh ok ja dat snap ik..rondlopen met veel pijn is ook niks inderdaad. En je bent ook al bijna 37 weken zag ik dus geen probleem als het komt. Nou ik hoop voor je dat de kleine dan snel komt of nog even blijft zitten zonder pijn! Met zo'n kleintje er nog rondlopend is het ook moeilijk om te rusten...ik kon laatst ook paar nachten niet goed slapen door voorweeen toen zei mijn VK dat ik evt slaappil kon krijgen voor thuis of nachtopname in zhuis met slaappil...heb ik niet gedaan maar als het langer had geduurd wellicht wel..is ook niks om helemaal kapot nog aan een bevalling te beginnen. Sterkte meid! @ Dippertje ow wat fijn! Hoop ik ook dat ik dat krijg! Fijn dat de wond er goed uitzag! Probeer toch wel goed uit te rusten he...ik deed dat destijds ook niet en voelde pas achteraf de klap.. sorry bezorgde mama haha @ Ladybabs fijn dat je leuke cadeautjes hebt gekregen! Pffff ik heb ineens weer poetsdrang, maar heb teveel gedaan en nu rugpijn...voel me nog steeds onrustig..liefst liet ik wat schoonmaaksters komen voor hele huis...
tjha ze laten me gewoon lopen heb ook gevraagd of ze men vliezen niet gewoon kunnen doorprikken maar helaas willen ze (nu nog) niet
Chanevonbane ja dat hoop ik dan maar! Zou fijn zijn! Thijs kwam met 41 wkn dus daar ga ik maar vanuit...kan het alleen meevallen hoop ik! @ peek echt niet fijn...snap niet dat ze niet gewoon willen prikken dan...veel sterkte!
ja ik snap het ook niet , ben der onderhand wel heel klaar mee !! gisteren en vandaag ondanks de pijn heeeel veeel gewandeld en hooop zo dat het dat laatste zetje is .....