@ San haha ik zou gewoon ruiken hoor! Is toch voor een goed doel. Ik vind dat ook niet zo raar trouwens..of ben ik gewoon een viespeuk dan haha. Het is toch van jezelf als ik nou van een ander moest ruiken is het wat anders @ Roozjuh snap helemaal wat je bedoelt...echt vervelend die steken..bij mij duren ze ook een poosje en kan dan echt gewoon eigenlijk niet staan of lopen.. VK zegt dat het het hoofdje is wat erop drukt, maar dacht dat ik daar geen last meer van zou hebben nu hij ingedaald is.. Ben bang dat hij gewoon niet past..gezien de geschatte grootte en dat hij steeds niet echt helemaal vast ligt. Hij zit alleen randje ingedaald.. of maak ik mezelf weer gek? Zal wel Ooh GTST wel nog gewoon dan? Leek mij echt een seizoensafsluiting..
Natuurlijk moet je ruiken! Dan weet ik altijd meteen wat het is! Ben daar niet moeilijk in hoor...het is van mezelf En je hoeft het niet met je neus aan te raken
Nee, jullie zijn geen viespeuken! Ik ben gewoon een zeikmiep! en sinds ik zwanger ben is het nog erger Tot nu toe nog niets. Als het vruchtwater zou zijn is het constant toch?
San gewoon ruiken, is wel belangrijk om te weten of het vruchtwater is want dan moet je vk bellen. En ook zij gaat eraan ruiken, daarom moet je het in een zakje doen als je denkt dat t echt vruchtwater is. Juffie: hier dus totaal niet ingedaald. Maar heb t al 2weken (misschien zelfs langer) en ze ligt hier elke keer anders...
haha een zeikmiep Gewoon die neus erin drukken Ja die steken zijn erg vervelend, heb ik bij vorige zw maar paar keer gehad.. @ Roozjuh gek is dat dan he? Ik snap ook niet zo goed hoe dat dan kan..ik heb het vooral bij lopen en staan... Oei oei mijn vriend zit hier lekker toastjes met paturain en daarop gerookte zalm te eten...ik wil ook!!!! Dat kan nu toch onderhand wel? Of toch maar niet doen.. het is voorverpakte zalm..
die steken in kruis kan ook door je bekken komen bedenk ik nu..heb weleens gelezen bij bekkenpijn dat je ook pijn in kruis kunt hebben...maar denk toch dat het het hoofdje is bij mij...zo voelt het...doe dan ook gelijk mijn benen wijd..ach ja nog even volhouden!
Nou de zalm heeft ie al op...dus hoef geen keuze meer te maken Trustuh allemaal..ik ga lekker slapen en een massage vragen! Tot morgen!
Nou die steken zijn bij mij iets hoger dan bij mn doos. Tis meer bij mn schaambot+onderbuik. Trusten dames! Morgen lekker weinig doen. Vers stokbroodje halen voor broodje gezond en efteling kaartjes van appie halen. Verschillende wasjes draaien en dan met voeten omhoog op de bank. Moet ff bedenken wat er op t menu staat voor morge
Hi meiden! Hier steek ik ook overal mijn neus in als het nodig is hoor! Vind niet veel vreemd of vies of raar! Dat is het voordeel als je in de zorg werkt denk ik (zoveel viezigheid dat je niets meer vies vindt!) In het zh bij ons is het gebruikelijk om met week 37, 39 en 40 een afspraak te hebben. Ik vond het ook heel raar. Zeker gezien mijn zoontje met week 37 geboren is. Ik vind 1x per week nu een must! Hier is het slijmverlies even gestopt. Weg, foetsjie, pleitos.. Nou, de baby komt wanneer ie zin heeft, we zien het wel! Net nog even flink ruzie gemaakt met mijn moeder. Pffff....vermoeiend, heel vermoeiend. Zij voelt zich niet gewaardeerd en ik gaf alleen te kennen dat ze niet, net als vorige keer, in de kraamweek 4 hele dagen op visite moet zitten. Nou, ik ben er klaar mee. Baal wel van de stress die het mij oplevert! Nu ga ik snel mijn bed in. Mijn man heeft dit wknd weer weekend diensten dus morgen gewoon weer een drukke dag. Heb hem wel net zover gekregen dat ie even mijn rug gaat masseren. Snel!!! Voordat ie zich bedenkt! Slaap lekker allemaal!
Welterusten iedereen! Ik ben voorlopig nog wel effe wakker Mooie film aan het kijken Kleine is erg beweeglijk op 't moment! Morgen in de planning: Opruimen, boodschapje doen, wasje draaien, maar alles op het gemakkie...
Eef balen dat je moeder zoveel stress geeft! Die van mij woont ver weg en ik zou juist willen dat ze wat vaker om me heen is
Hier zijn mn ouders dinsdag woensdag en donderdag op visite geweest vandaag hebben ze dagje overgeslagen en morgen komen ze weer op visite. Nu moet ik zeggen dat mn ouders geen bemoeials zijn en ze gewoon 2 uurtjes langskomen en dan weer gaan.Mn moeder weet zelf ook dat het vermoeiend is dus daar letten ze juist heel erg op Ik vind het leuk het is kleinkind nummer 5 (eigenlijk 6 want Isabella hoort er ook bij) en ze vinden het nog net zo leuk als bij de eerste
Hoi meiden, Bijgelezen maar alleen het laatste onthouden. Eef80, balen dat je elke keer weer dezelfde strijd moet voeren. Zou zo fijn voor je zijn als ze gewoon je mening zou accepteren en het laten zijn zoals jij het aangeeft. Het gaat uiteindelijk om jou en jouw gezin! Sterkte! @ hier: toch geluncht met vriendin. Was erg gezellig dus ben blij dat ik niet heb afgebeld. Hoe lang zal het duren voordat ik dat weer kan... Verder weer toegegeven aan nesteldrang. Weer een zak in de Humanabak, heerlijk! En kan weer niet slapen :x
Hier nog 1 wakker maar dat is vaste prik Nog een leuke film aan het kijken en dan nog effe de honden uitlaten voor ik mijn bedje induik... Zijn er toevallig meiden aan het bevallen? Kom dan effe tussen het puffen door hier updaten!
Anne, was dus toch gezellig bij de lunch? Nog je bed in geweest! *oef, ff kramp weg puffen* Ja ben ik weer. Bah word gek van die krampen, al duren ze maar echt een paar sec. Vreselijk irritant! Heb t vooral savonds. Hubby wil morge met auto naar werk gaan want hijs bang dat de baby morge komt. Door die krampen. Maargoed die heb ik al 2weken dus maak me nergens druk om Trusten! Oja, vergeten jullie niet om zeiltje uit kraampakket in de auto te leggen?! Is handig als je vliezen gebroken zijn en je nog naar zkh moet
@Roozjuh, ja was erg leuk. Kreeg er helemaal energie van dus daarna niet meer geslapen maar juist nog veel gedaan in huis. Mijn kasten zijn echt super netjes nu. Leuk voor als de kraam zo beddengoed opruimt