juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Roosjuh, toch weer wakker? :)

Mijn vriend heeft zo'n stoelhoes van een kennis meegenomen die monteurs gebruiken om je auto netjes te houden :)
    Echt een mannending om daaraan te denken haha!

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo ff in love with sterretje kijken (ja slechte tv ik weet het :p maar even hersenloos genieten :p )

Daantje heeft ons vannacht lekker wat rust gegunt, ik werd wakker omdat hij lag te smakken in zn wiegje dus eten gegeven en nog even op pink laten sabbelen en daarna is hij weer rustig verder gaan slapen. Nu liggen ze samen nog te pitten :p en ik heb nog n uurtje mij-tijd voor het kolven en alles weer begint :D

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen!

@dippertje: fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen.

Planning vandaag: om 10.00 uur naar de jaarmarkt in het dorp. Daarna gaat manlief vliegen en iok ga dan bankhangen. Gisteren achter de laptop geprobeert, maar dat lukt niet. Buik zit te veel in de weg op een eetkamerstoel :(

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne: je moet juist rusten :p niet aan de schoonmaak haha.

Joekie: wel heel slim! Maar idd echt wat voor mannen :p

Dippertje: oo lekker een goeie nachtrust, dat scheelt een hoop!
    Enuhh ja dat is idd hersenloos-tv kijken. Zit geen grammetje IQ in dat programma haha

Lionne: ik zit ook niet lekker meer op de eetkamerstoel :(

Planning: laatse boodschappies halen voor weekend. Om 11uur komt nog 1 van de itten-baasjes langs. 1e was staat al te draaien, 2e gaat er zo in en heb er nog 2 te gaan denk ik. Hondenkleed ook meteen wassen. Oja en hond zelf moet morgen ook onder de douche maar dat mag hubby doen :)

Avondeten: broccolischotel met kaassaus

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Goede morgen,

Lekker geslapen alle aal?

Hier wel maar lag er pas om 1 uur in en om half 7 werd er een vd kids wakker gaap!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Vruchtwater. Bij mij rook het niet zoet. Als je twijfelt dan op je hand blazen en als er dan wat lekt opvangen in een potje. Zo kun je beter zien en ruiken want ik rook alleen mn inlegkruisje (papierlucht). Terwijl het wel vruchtwater was.
    Vruchtwater is wat dikker dan normaal water kan ook roze zijn (bij mij wit en helder en kleine vlokjes erin)

@hier. Ballon is eruit gevallen, heb nu 3cm ontsluiting bmmond is nog een beetje stug ze zijn aan het overleggen of ze me nu ad weeen opwekker infuus doen. Vannacht wel geslapen zonder medicijnen. Werd wel wakker van de infuus wissel 2 keer id 4 uur maar goed.
    Mn vriend heb ik gisteren avond naar huis gestuurd, dr was niet voldoende ontsluiting en dr zou vannacht toch niks gebeuren. Heeft ie in ieder geval een paar uur goed kunnen slapen. Want zal wel een zware dag worden.
    De verloskundige van de nachtdienst gaat dus overleggen met de gyn en ze verwachte wel dat ik vandaag zou bevallen... spannend.
    Alleen 1 vriendin weet dat ik hier ben ja en jullie dan.
    Mn ouders en souders waren zo geschrokken en zenuwachtig vorige week dat ik ze liever bel met babynieuws. En ik wil ook niet dat ze toch eigenwijs langskomen, steeds bellen. Veel te onrustig en teveel afleiding.

Zou het dan toch gaan gebeuren vandaag...

Fijn weekend meiden!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lin ik hoop het zo voor je!! Mag nu eindelijk wel eens doorzetten. Tijd dat jij gaat bevallen meid!

Slapen: ga goed geslapen. Word alleen steeds wakker van de pijn in mn bekken en als ik naar wc moet. 7uur stond D alweer voor mn neus, meteen maar wasje in de machine gedaan

8. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    gtst was de 4500 aflevering vandaar speciaal geloof ik! Verder hier steken in mn zij/rug gehad gisteravond toen ik onder de douche stond en vannacht toen ik naar de wc was. Ging niet vanzelf weg totdat ik ging liggen met iets warms er tegen aan. Pff deed echt zeer! Weet niet zo goed wat t was?

@lin succes vandaag, hoop t voor jullie?

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lin - woon je dan niet met je vriend? Ik heb het vast gemist :) Lees nu al een paar keer iets dat hij ergens anders woont? Hoop dat je snel mag bevallen. Spannend!! :)

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Evenstar Lin ligt in het z'huis vandaar dat ze haar vriend naar huis kan sturen...

Lin jeetje spannend meid!! Hopelijk zet het vandaag flink door..zo ja dan wens ik je een voorspoedige bevalling en dat je maar snel je kleintje in je handen mag hebben!

Haha mijn bent heeft ook gedacht aan om zeiltje op de stoel te leggen...echt een mannending..

Ik heb weer goed geslapen en laatste tijd veel minder gerommel in mijn buik...op zich wel fijn, maar ben bang dat hij dus wellicht ook wel gewoon met 41 weken komt net als Thijs..nou ja zullen zien!

Wij gaan zo plantjes halen bij de Intratuin..hopen dat ik geen steken in mijn kruis krijg daar...dat staat zo raar :D
    Fijne dag allemaal!

11. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Spannend Lin2011 hoop dat je vandaag je beebje in je armen kan houden :D :D

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hema dit weekend 15% korting op alles.

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Vraagje dames.

Aangezien ik nu "medisch" ben, moet ik dus naar het ziekenhuis en niet de vk bellen, als ik weeen heb. Maar moet ik dan het zh bellen of die kant meteen opgaan. En welke afdeling moet ik dan bellen? Poli gyn of kraamafdeling?
    (donderdag gaan we weer naar het ziekenhuis, en dan zal ik het vragen, maar stel dat er voor die tijd wat gebeurd)

Manlief is mijn ouders nu aan het bellen. Hij heeft geen zin om naar de jaarmarkt te gaan en probeert mijn ouders te strikken om met mij mee te gaan. Dan hoeft hij niet mee :)

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Zo hier is de dag ook weer begonnen. Ik heb redelijk geslapen, in ieder geval niet wakker geweest van de harde buiken en krampen dus dat scheelt.
    Mark stond vanmorgen om 8 uur al onder de douche, arme kereltje had al 2 dagen niet gepoept en vanmorgen dus wel even...... maar dus ook buiten de pamper, ben ik blij dat hij nog een slaapzak aan heeft :cool::D. Dus die was al vroeg weer schoon.

Ik zal nog ff wat eten en dan gaan we ff shoppen voor Mark zijn kamer, acessoires, gordijnen en dat spul en nog wat andere dingen halen. Hiena boodschappen doen en naar de braderie hier in het dorp en dan gaan we rust houden want vanmiddag nog een verjaardag van mijn zusje..... bah druk ;)

Ik zal als we terugkomen even reageren voor nu eerst een dikke knuf!!!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne goeie vraag... Denk gyn poli dat je dan moet bellen. Nummer zal wel ergens op papieren staan en anders algemeen nummer van zkh bellen en vragen naar de afdeling en dat de bevalling begonnen is

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik heb het nummer van de poli gyn, maar die zijn alleen kantoortijden open toch?

17. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

@gtst, Ik dacht dat het gisteren avond de laatste aflevering was ja :( Is dat dan niet zo? Ik hoop van niet ahahahah want ik vond het kei spannend ihihih.

@ slapen, Hie weer lekker geslapen maar weer 2 keer wakker geworden omdat ik dacht dat mijn vliezen waren gebroken ahahha 1 keer werd ik wakker en voelde steekjes in mijn kruis/ buik maar ik moest gewoon kei nodig plassen hiihhi. En de 2de keer was ik nat van onder maar dat kwam weer door de hitte, bah bah... ahahh

@ autozeiltje, die ligt hier al zeker 2 weken op mijn auto stoel. Voor het geval dat. Ik vind het met dat warme weer wel een broeierig matje maar ja het zou sonde voor de stoelen zijn ;)

@planning, ehm.... ik ga een appeltaart maken voor morgen, ik ga de camera's weer opladen, en vluchtkoffer nakijken want is er gisteren niet meer van gekomen :)

Fijne dag dames !!!
    Kuss

@ lin, ik hoop echt dat het vandaag dan de grote dag is voor jullie dat jullie eindelijk jullie schatje vast kunnen houden :p Succes !!!

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!

Lionne,
    Geen idee, ik heb mijn vk in het ziekenhuis zitten. Dus zou het ook echt niet weten..

Lin,
    Succes meid, hoop dat je kleintje vandaag er eindelijk uit wil komen :)

GTST,
    Vond het altijd vreselijk, maar sinds ik zwanger ben toch gaan kijken ochtends. Dacht dat het seizoensfinale was? dus heb gister wel avonds zitten kijken. Vond het wel een leuke Mega-Toby actie van Mike (zelfde acteur ;) )

Slapen,
    Gister bed hier eindelijk op klossen gezet. Dus was vannacht wel even gek toen ik naar de WC ging. Verder eigenlijk prima geslapen, nadeel is dat ik dan wakker word en GELIJK naar de WC moet :p

Hier,
    Veel harde buiken. Echt om de 10 minuten ofzo. Maar doen geen zeer of iets. Dus ik weet het niet.. Begin er nu wel zat van te worden hoor, laat kleintje maar komen! :D

Planning,
    Niet overdreven veel, genieten van een rustig weekend. Zal komende tijd ook niet veel voorkomen denk ik.

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Even ego sorry: Ik wil dus vandaag met mijn vent even naar de intratuin..want tuin ziet er niet uit en ik wil er ook gewoon graag even uit..zit hele dagen binnen...
    Maar na douchen zat ik al te janken, kreeg mijn sokken en schoenen niet aan. En ik krijg nog steeds als ik even sta of loop die ###steken in mijn kruis en buik..en dan kan ik niks meer...pffff ben er zooo klaar mee kan wel brullen..
    En dan mensen die zeggen geniet er nog even van...goed bedoeld maar ja kan er weinig mee.
    Nu ga ik wellicht toch maar dan in rolstoel en dan kleine mannetje naar oppas..wil niet weer thuiszitten..
    Sorry klaag modus uit...

20. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Ja ze heb wel gelijk hoor, even ruiken, als het wat zoeter ruikt is het vruchtwater.
    Maar ik heb het nu ook de laatste dagen hoor dan moet ik naar de wc en dan drukt het beneden en dan loopt het eigenlijk al :)
    dus kan ook gewoon een plas zijn

Deel Deze Pagina