juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier verder boef :)

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tegen mij werd gezegt door kraamzorg dat je de flesjes niet uit hoefde te koken als je bv wil geven. Als de bv niet lukt doen hun dat effe snel voor je.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    aller 1e keer altijd uitkoken vanwege fabriek troep dat erin kan zitten. daarna gooi ik ze gewoon de vaatwasser in

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou ik laat ze wel in de verpakking zitten. als de bv niet mocht lukken is het ook zo gedaan. :) ik klets nu bij alle twee topic 3 en 4... hihi

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Haha twee topics :p
    Probeer hier maar mee te kletsen, en daar mee te lezen.
    Als we dat allemaal doen komt het vanzelf goed :)

Zag dat Evenstar een hele mooie echo had daar!
    Wij mogen over 11 daagjes weer,VK wilde graag nog een groeiecho, vind ik niet erg hoor :)

Wat staat er bij jullie op de planning vandaag?

Het is hier koopzondag, dus eigenlijk wil ik even naar centrum toe, wat laatste dingetjes halen. Moet nog etiketten halen om de adressen te gaan schrijven. En denk dat ik gelijk maar zown molton haal bij de action.. Je weet maar nooit namelijk.

Trouwens, harde buiken blijven komen hier. Helemaal niet zo veel last van gehad in de vorige maanden. Soms ook wat zeurderig gevoel onderin mijn buik. Ik ga er vanuit dat het indalen is.. Gek idee eigenlijk :p

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Planning: helemaal niks. Man mag vandaag uitslapen dus denk dat ie uur of 13.00 wel keer zn bed uit komt rollen. Dan gaat ie voetbal en weet ik t wat allemaal kijken dus ehh mijn dag ziet er t zelfde uit als elke andere dag van de week. Gister klamboe voor ledikantje gekocht en wil m ophangen maar manlief heeft geen zin om haakje te halen bij gamma... bij hem moet altijd alles 'straks' en dan ligt t taakje er vervolgens nog weken

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @roosjuh, dreigen met zelf doen helpt hier altijd erg goed ;)

Zag trouwens dat de Mei-mama's al een deel 5 hebben, dus misschien dat we helemaal niet in de dit topic zullen bevallen! Iedereen gaat/is nu ook met verlof, dus dan zal er sneller een topic vol zijn.. We zullen zien :p

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahaha nee dat werkt hier niet helaas. dan zegt ie: doeje voorzichtig. en gaat verder met voetbal kijken :p

zo deel 5 alweer bij mei mama's jeetje. nou dat redden wij denk ik idd ook nog wel. hebben nog minimaal een maand te kletsen voor de 1e gup komt :)

9. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Zag een prachtige foto 3d langs komen! Mooi Evenstar!

Hier:
    Vandaag 34 weken wafe!!!! Weer een mijlpaal bereikt, toch?
    Me ook eindelijk fitter voelen. Heb ongeveer 2 weken lang rond gelopen met verhoging. NU was die eindelijk onder de 37!

Planning vandaag: wasjes draaien en strijken, vanmiddag komen mn stiefzusjes langs, willen de babykamer zien.
    Vanavond naar vrienden toe, die hebben sinds kort een puppy!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mooie foto!

Vraagje: ik heb sinds veijdag al hoofdpijn. Ik heb de afgelopen dagen voor het slapen gaan twee paracetamol genomen,maar dat lost de hoofdpijn blijkbaar niet op.
    Wat kan het zijn en moet ik er nu iets mee, of afwachten tot dinsdag?

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Lionne. Hoofdpijn heb ik gelezen kan komen door de veranderde hormoon samenstelling.
    Kan ook met je bloeddruk te maken hebben.

@Roozjuh. Ow vervelend 'straks'. Ik heb dat hier ook vaak. Zit nu nog achter 2 adressen van vrienden van hem aan. Ik wil de etiketten voor de enveloppen printen zodat alles klaar ligt. (printen moet even bij mn schoonzusje)
    Zo wil ik ook dat ie zn administratie opruimt.. hahah nou dat ligt alleen maar hoger te worden die stapel. En dan doe ik de gezamelijke al he. Soms! hihi

O meiden met wave's jeeee:)

groetjes

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ik vergeet altijd de wave te doen :p

@adressen, hier hetzelfde plan. Net maar even bekeken wie we allemaal een kaartje gaan sturen. Kom toch op een stuk of 85 kaartjes.. Vind het nog best een hoop, maar wil al deze mensen graag een kaartje sturen.. Lin, waar heb jij je etiketten gekocht? Ik moet ze namelijk nog halen, enig idee waar ik ze (goedkoop) kan vinden?

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Zo lekker geslapen allemaal ? Ik wel heerlijk ahahh alleen ik werd vanorgen vroeg wakker door kramp in mijn kuit, auw... wat doet dat zeer zeg ahahh. Ik stond meteen langs het bed en vriendlief schrok zich rot ahahah ;)

@ 4de kletstopic :$ hahah het gaat goed zeg... Gezellig kletsdames allemaal in het juni topic...

@ 3d echo, wat een schatje zeg !!!!

@planning vandaag, ehm... niet veel eigenlijk ahahah ik denk dat ik weer wat ga rommelen vandaag :) En vanavond bij schoonmoeder eten.

@ flesjes uitkoken, ik doe dat ook nog niet want ik hoop gewoon dat borstvoeding geven lukt. Mcht dit niet lukken is het inderdaad zo uitgekookt.

@ mannen, ja bij mijn vriend helpt dat ook altijd als ik zeg van ow dan doe ik het zelf wel even ahahha. Dat doe ik vaak met een wasmand die mee naar zolder moet want dat wil hij dan doen in een reclame ofzo maar ik heb nooit zin om daar op te wachten en als ik dan zeg dat ik het zelf wel doe staat hij meteen op :p

@ 33 weken wave hier !!!! Joepie ons meisje is weer een weekje verder. Ik ben blij met elke week die voorbij is omdat ze dan weer een week gegreoid is ahhaha. Ik heb weer een buikfoto in het juni topic geplaatst ;)

Kuss

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh haai, zijn we hier aan het kletsen :D

Wij hebben net het huis schoongemaakt (elke zondag... heel fijn dat het altijd schoon is, maar bleh).

Vanmiddag gaan we een nieuwe tweedehands box ophalen via MP maar hier dus om de hoek :D De oude box is ZO beschadigd dat we hem niet meer in de kamer willen haha (was eigenlijk een miskoop, maar toen had mijn man er al zo'n eind voor gereden dat hij hem toch heeft gekocht :x). Het is een mooie donkerbruine/koloniale kleur (net als een paar andere meubels in ons nieuwe huis). Ben benieuwd!

Doet het trappen bij jullie trouwens ook pijn? Ik had dat bij mijn dochter niet, deze baby is echt nog veel drukker, trapt me wakker 's nachts, en ik heb beurze plekken in mijn buik :$

15. helma85

helma85 Niet meer actief

hoe zou het met Anne zijn?

16. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Las in het oude topic iets over dingen nu nog niet klaar hebben.
    Qua kamertje ed.
    Maar je kindje mag toch niet direct mee naar huis als het nu komt heb je nog een paar dagen om het te regelen.

CN: ze hoeft niet te groeien natuurlijk, gaan we wel van uit natuurlijk

Wij zitten nu bij mijn schoonouders. S.vader is van de week met de ambu naar zkhuis gebracht iets met zn hart maar konden niks vinden dus weer thuis. Woe weer fietsen ed. Laatst al onderzocht door gespoeld oid.
    Dus een rustig dagje vandaar.

17. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    #37 butterflies, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    zo het is rustig vandaag met geklets vergeleken met de andere dagen van de week of ligt dat aan mij?

ik gok ook zo dat we ook nog wel aan deel 5 toekomen haha maar ja wie weet bevallen enkele van ons ook wel in mei... hier geen idee onze dochter was 4 weken te vroeg had ook een juni kindje moeten zijn haha maar ja deze moet maar blijven zitten tot na haar verjaardag is anders ook zowat he als ik een week voor haar verjaardag of net ervoor beval... ach ja afwachten maar ;)

hier woensdag de liggingsecho dus ben wel benieuwd naar die kleine man hopelijk mag ik een glimp opvangen van hem want hij laat zich de laatste echo's niet echt meer zien haha ja zijn rug ;)

vandaag al vrij nuttig geweest al zeg ik het zelf, was opgevouwen, bed afgehaald en opgemaakt van de meid, wasje aan en gestofzuigt.... nu ff relaxen ;) en dan ga ik straks lekker voetbal kijken :) hopelijk komt mijn moeder ook die moest naar de ha post hopelijk houden ze haar dus niet (heeft 2 jaar geleden een tia gehad sindsdien blijft het steeds een beetje rommelig met haar gezondheid ze kon nu weer niet praten bijna en had een slapende wang mond en tong )
    verder zelf behoorlijk last van mijn buik en zit de kleine een beetje behoorlijk in de weg! dus gemakkelijk zitten is er niet bij
    oh ja als mijn moeder komt halen we de wieg van zolder en de rest dus kan ik dat ook allemaal weer wassen en doen... en wat rommeltjes mee geven voor de vrijmarkt ;)

nou wel weer genoeg gekletst dacht ik zo ;) ik stuur echt veel te lange berichten haha

oh ja ik vergeet de helft lol

mannen ja die van mij is ook niet zo snel als ik het gedaan wil hebben dan kan ik het beter zelf doen ;) of ik moet het echt wel 100 keer vragen en dan nog doe ik het vaak uiteindelijk maar zelf! of vraag mijn schoonmoeder of vader om hulp haha

flesjes: ach kan idd ook wel even snel als de borstvoeding niet wil lukken zo gebeurd wij hebben ook zon magnetronsterrilisator ofzo...

naam vergeten sterkte met je vader/ schoonvader (alles vergeten pfff notepad openen was toch handiger geweest maar dacht ik onthoud het wel ff haha... niet dus :s

volgens mij vergeet ik nog iets...maar ik weet het niet meer ik ga er weer ff vantussen, fijne zondag allemaal!

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @boef, wat vervelend van je svader! Gaat nu alles wat beter met hem?

@lionne, geen idee of hoofdpijn erbij hoort, hoop dat het snel overgaat voor je :)

Rainbow basics heeft vanaf vandaag actie met de korte broekjes en hempjes. Die gaan uit het assortiment ;)
    Hemdjes | Rainbowbasics.com

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @butterflies, in het weekend is het altijd wat rustiger.
    Dan zijn de mannen thuis :p

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Altijd lekker hier, de weekenden want dat kan ik het tenminste goed bijhouden haha!

Mannen: Hier een fijne vent. Hij wil ook net zo graag als mij dingen af hebben en is daarnaast nog secuurder dan mij ook. Geen klagen dus!\

Vandaag: Vannacht gewerkt. Net uit bed, kon niet meer slapen.
    Ga zo maar een stuk wandelen met de honden en dan rond vijven weer mijn bedje in om te kijken of ik nog een paar uurtjes kan slapen voor de volgende nacht.
    Heb de hele nacht zitten borduren aan dat geboorteding :D Nog een hoop werk maar wel lekker dat het in de baas zijn tijd kan en ik nog betaald krijg ook :D

Deel Deze Pagina