Haha dus ik had toch gelijk Erg ben jij en dan zeggen dat de stoel er niet zo snel kan zijn bladiebla.... Spannend roozjuh!!! Nou dat klinkt inderdaad als een crime..die kittens..klinkt niet echt gezellig...pfff wanneer gaan ze weg? En hoop gekletst...nou viel wel mee je was er niet Roozjuh... Ik wil maandag ook!!!
Ja dat zou wel fijn zijn idd. Die lopen al langer te "kwakkelen" met een bevalling die niet doorzet. hier nog steeds een rot gevoel maar verder niks. Hoop zo dat we woe middag halen.. heb om 9uur gesprek. Wil zo graag aangenomen worden. gaat wel druk worden dan de komende 2jaar maar tis voor een goed doel
ja kmoet toch wat zeggen he Dinsdag komt de vracht altijd binnen bij t werk van hubby, en dus de stoel dan ook
Het is je vergeven Roozjuh Boefjesmama ik duim voor je dat je gewoon op gesprek kunt woensdag en dat je aangenomen gaat worden! Ik vind de film op rtl 4 best leuk! Vriend is nog steeds in de tuin aan het werk..erg fijn het is heel mooi aan het worden. Dan hoop ik op mooi weer en dat we straks lekker buiten kunnen zitten met kraamvisite
Kijken hier rtl 5 iets met romeinen niet veel aan. Zit met een schuin ook mee te kijken. Thanx Juffie, ben zeer benieuwd hoe of wat en of het wat word. Is een hele andere richting dan Pabo. Maar wel een leuke nieuwe uitdaging.
Wat voor een functie is het dan boefjesmama? Ik wil eventueel zelf uit het onderwijs..ik geniet er niet meer van ben veel andermans kids aan het opvoeden en als ik thuiskom heb ik geen energie meer voor die van mezelf... Maar ja wel fijn vakanties met de kids straks en niet zo makkelijk om nu ander werk te vinden...
Joehoe ik had gelijk qua datum! Nu die van Kylie ook nog goed hebben Dan kunnen Lionne en ik samen toosten op 2x goed haha. Maar ff afwachten dus nog. (Qua Kylie twijfel ik wel of het goed is want volgens mij schreef Roozjuh deze week ergens naar Kylie dat dit hun laatste weekend was met zijn 2-en. Of was dat nou Kylie naar Roozjuh? hihi) Rommelende dames, pfff lijkt me wel vermoeiend hoor steeds krampen en vreemd gevoel maar ook weer twijfels of het de bevalling is die begint. Ben benieuwd hoe het met Lin is! Hopelijk heeft ze beeb al op buik en niet meer in buik. Dippertje, goed van even rust pakken. Heb je Daniel al wel aangelegd? Hoeveel drinkt hij nu dan dat je het net wel/ net niet haalt? Boefjesmama, ik duim ook echt voor je dat je sollicitatie nog gaat halen. Per wanneer zou nieuwe baan evt zijn?
Het gaat om maatschappelijk verzorgende ook wel verzorgende IG genoemd Heel uitgebreid volgens mij als ik zo google. Moet dan 2jaar en 4mnd na school. Eerst 4mnd 4dagen en dan 2jaar 1dag en 18uur werken erbij. Pittig met jong gezin maar wel een uitdaging. Vriendlief staat er gelukkig helemaal achter anders deed ik het niet. Ben nog steeds inval in het onderwijs en zie dat niet zitten met 2jonge kids. Ja vak. vallen dan weg maar je werkt niet de hele dag je werkt in delen dus dat scheelt. Of de ochtend vrij of de middag avond. Maar ja wel weekenden en feestdagen das minder
Leonie: is BBL dus begin nieuwe schooljaar. Ergens begin sept is dat ofzo weet data niet voor MBO onderwijs. Basis is 3sept ofzo.
Juffie, ik wil ook het onderwijs uit maar ja wat is het goede moment he? Net voordat ik wist dat ik dit keer zwanger was kreeg ik een mooie baan aangeboden als manager in de kinderopvang maar toen kwam ik er achter dat ik zwanger was dus heb het niet gedaan. En gezien de huidige ontwikkelingen in de kinderopvang denk ik ook maar een gelukje hihi.
Ja, hij is best aardig toch? Nu ff pauze, zp checken en hapjes /drankjes aanvullen! Heerlijk zo'n avondje bed! Roozjuh, wat spannend! Het komt nu écht dichtbij!!! Ik ga snel weer naar tv/ bed! Fijne avond nog en weltrusten voor straks!
Leonie: had ook inval in kinderopvang van jan tot mei dit jaar ook niet verlengd ivm zwangerschap. Ze zeiden ivm bezuinigen maar ja was ook als laatste gekomen. Maar goed misschien was ik er dan idd later dit jaar wel uit gegooid gaat daar ook niet goed. Nu dus zorg proberen hebben ze erg te kort hoor ik om mij heen.
Leonie: dat was dat kylie weekend weg ging met vrienden en dat dit laatste weekendje weg is met haar man zonder een kind. Want gok niet dat ze volgende week weer op vakantie gaan kwa datum heb ik niks verklapt ook geen hints of iets in de buurt. Ik lees alles eerst 3x voor ik op Verzenden druk zodat ik zeker weet dat ik me niet verlul hihi. Enuhh ja nu komt t wel heel dichtbij idd! heerlijk!!
@ eef trustuh!! Lekker een bedavondje! @ boefjesmama dat klinkt wel best pittig, maar ook wel leuk een uitdaging! Mooi verzorgende...ik kijk ook regelmatig naar verzorgende beroepen zoals verpleegkundige maatschappelijk werker...kraamverzorgende ook erg leuk, maar verdient ook erg slecht en natuurlijk onregelmatig.... Nou wens je heel veel succes! Knap dat je zoiets aandurft! @ leonie ja wanneer is een goed moment? Vind het wel moeilijk hoor...ik merk echt dat ik happier ben wanneer ik niet werk..dus ik twijfel ook echt of ik terug ga... in de kinderopvang gaat het nu ook niet goed inderdaad dat was dan destijds nog een geluk dan.. maar goed je krijgt nu ook iets heel moois! Waarom wil jij uit het onderwijs?
Juffie: is mbo 3 dus idd lager dan onderwijs. Geen idee of mijn huidige salaris meegenomen word of dat je vanuit hun cao gaat verdienen. Geloof dat weekenden en feestdagen wel weer beter verdienen. Maar had nou ook geen vast salaris en weinig werk dus minder kan het nooit worden denk ik dan maar weer. Alles beter dan de onzekerheid waar ik nu in werkte iedere keer wachten op telefoon, gastouder bellen, school terug bellen. En aan het werk.
Inderdaad boefjesmama dat lijkt me ook heel zwaar...is niks als je kids hebt..en je komt nu ook niet snel aan een vast contract meer in het onderwijs.. Ik heb een vast contract en vast inkomen vandaar dat ik dat nog even ga vasthouden.. Maar ik vind ook dat je werkplezier erg belangrijk is..dan maar wat minder verdienen als het kan dus ik kijk ook regelmatig naar mbo opleidingen. Heel veel succes!
Idd een vast contract krijg je voorlopig niet meer is allemaal voor een schooljaar als je al geluk hebt. hoor steeds meer om me heen dat er invallers afhaken en wat anders gaan doen. Idd dan maar Mbo met vast contract dan hbo en geen zekerheid.
Dames ga afsluiten en richting mijn bedje. Trusten allemaal en roozjuh sterkte meid maandag mocht ik je niet meer spreken hier. Plaats je het zelf of doe je een sms?