TickeSucces Lionne! Vervelend dat je weer zo'n hoofdpijn hebt. @ dippertje bedankt voor de uitleg...wil graag alles weten Ja volgens mij heb ik toen ook kolf van Medela gehad en dat was niet zo pijnlijk als wanneer Thijs aan de borst lag....goed van je hoor hoe je het aanpakt! En als aanleggen niet gaat lukken..krijgt ie toch je borstvoeding door kolven. Je bent er denk ik alleen meer tijd aan kwijt..maar daar doe je dan niks aan. Jeej 9 kilo al dat gaat goed! @ bloem balen meid! Knuffel! Jammer dat het bij de rommelende dames nog niet heeft doorgezet...hopelijk is dat snel zo... Hier is het nu rustig...morgen is mijn uitgerekende datum! Mijn ticker klopt niet gelukkig
Goedemorgen. Sorry heb jullie weer een beetje verwaarloosd. maar het gaat zo hard. Heb net een paar pagina bij gelezen. Las iets over slecht slapen vanacht. Hier nog een. Heb alles eruit gegooid vanacht. @ roozjuh het gaat voor jou nu echt opschieten. spannend hoor. @ lionne succes in het ziekenhuis. @ dippertje lekker hoor dat de eerste 9kilo er al af is. Verder niet zo veel onthouden helaas.
Bijntje, dat heb je goed onthouden dat telefoontje ik kreeg tehoren welke tijd ik me moest melden. En das al lekker vroeg! Dus hoef niet hele dag in zenuwen te wachten, daar ben ik erg blij mee. Nou als ik dit zo zie had ik vannacht best mee kunnen kletsen hier was half 5 klaar wakker. Gelukkig na ruim een uur nog wel in slaap gevallen. Nu net beneden en hubby ligt nog op bed. Net mn kat een slinger gegeven. Ze kon de keuken inkomen (die we normaal goed afsluiten maar mn man dus niet goed heeft gedaan gister) en nu is mn keuken 1 grote ravage. Had nog stokbroodje van gister en dies versnipperd (ze lust t niet eens!) En zijn wat dingen van t aanrecht gevallen. Gelukkig niks stuk maar begin dat beest echt te haten nu. Altijd opzoek naar eten en sloopt daarbij alles
goede morgen allemaal, @ rommelende dames, klote zeg dat er vanuit jullie nog geen babynieuws is gekomen. Ik hoopte voor jullie zo dat jullie bevallen waren @ weer, inderdaad echt een snertweer zeg. Regen, regen en nog eens regen. Maar ik ga gewoon naar de jaarmarkt bij mij voor de deur hoor ahahah. lekker even de deur uit. @ planning, vandaag dus naar de jaarmarkt en er komt toch wat familie langs. maar niet veel gelukkig. @ Vannacht een paar keer wakker geworden met harde buiken en nu heb ik ongesteldsgevoel. Oei het begint wel spannend te worden. hahaha en we zijn ook zo aan ons kleintje toe, ondanks ik nog best (hooguit) 4 weken zo rond kan lopen hoor. Voel me verder nog goed, alleen ik merk wel dat ik steeds meer rust op een dag nodig heb hiihi. @ WAVE, joehoe hier een 38 weken wave !!!! Fijne dag ladies, Kuss
Hoi allemaal Ze is er! 2 juni om 17.35 is Nienke geboren, 3330gram en 51cm. Ze is echt zo mooi! Met ons is alles goed. We mogen morgen naar huis. Dit ivm veel bloedverlies (meer dan een liter) en ivm het infectiegevaar vd gebrokenvliezen. Het resultaat is geweldig maar wat een drama bevalling! Begonnen om 09:30 met opwekkers en het schoot maar niet op en ow wat een pijn. Wel pijnstilling gehad in de pomp maar dat was de laatste uren ook niet voldoende meer. Ze waren nog net de OK niet gereed aan het maken voor een keizersnede toen ik opeens op 9cm bleek te zitten en toen ging het snel. 1 knip 3 hechtingen en een prachtig meisje die echt alles volgens het boekje doet. groetjes
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van meid. Het heeft even geduurd, maar eindelijk mogen jullie haar lekker vasthouden. Liefs
Om 17.35 is nienke geboren! 3330gr 51cm. Heftige lange bevalling. Alles is gezond.Trusten lin2011(linda) Babynieuws van Lin ! Van harte gefeliciteerd en rustig aan. 
Jeeeejjjjj!! Gefeliciteerd Lin! Leuke naam! Stond ook op ons lijstje Klinkt als een heftige bevalling, maar wat fijn dat ze er nu is! Doe rustig aan en geniet ervan samen!
O lin, eindelijk is ze daar dan! Gefeliciteerd! Vandaag nog lekker even laten verzorgen door de verpleegsters en dan morgen lekker naar huis. Geniet waar je kan maar geeft jezelf ook de tijd om de heftige bevallingstijd een plekje te geven want tjee die is wel heftig bij je geweest. Blij voor jullie dat ze er nu is! Leuke naam!
Dippertje, dat daniel niet goed aanhapt aan de borst komt me erg bekend voor. Doet/ deed mijn meisje ook niet. Ik kolf nu ook nog steeds maar ga het afbouwen, steeds wel/ niet genoeg melk en na flesje ook moeten kolven is beetje te druk. En heb ook nog een ander meisje wat aandacht wil, dus straks na 1 maand ga ik echt afbouwen en gaan we helemaal over op fv. Lionne, spannend hoor. Inderdaad goed dat je gebeld hebt want zijn wel tekenen van zwangerschapsvergiftiging En zeker dan beter 1 controle te veel als te weinig. Jammer hoor dat het bij de rommelende dames die graag willen niet doorzet. Ben benieuwd wanneer de babyboom zal zijn Plannen vandaag, eigenlijk geen. Lekker rommeldagje met die regen, even met zijn 4tjes binnen cocoonen
Lin van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Nienke! Mooie naam, lekker gewicht en mooie lengte, echt een prachtgrietje denk ik zo! Roos jij hartstikke veel succes morgen, wat een heerlijk idee om morgen je kindje te hebben! Ik had gister flinke zeurende steken in mijn onderbuik en wat harde buiken, en begon ineens vreselijk te trillen van de zenuwen, ik was niet eens bang dacht ik maar het kwam zo opzetten! Dus ik dacht ja! nu komt 'ie! Maar het heb weer niet doorgezet...baal hier wel een beetje van hoor, alles en iedereen staat voor de kleine man klaar, maar hij vind het nog veelte lekker bij mama Nu stop ik weer met zeuren Lekker zo'n luie zondag, ga denk ik lekker een filmpje kijken onder een dekentje met een kopje thee
Lin gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Hele leuke naam. Ben benieuwd naar je babyspam! @hier, ik heb net stugge stukken slijm verloren met afvegen, slijmprop waarschijnlijk? Misschien heeft dat gerommel vd VK toch voor iets meer ontsluiting gezorgd? Let's hope so.
Dippertje&Leonie, hier ging het aanhappen ook niet goed voor de bv Io met de lactatiekundige gebruik ik een tepelhoedje dat had ik bij m'n oudste ook de eerste periode en zal ik strax weer afbouwen. Sorry hoor weinig tijd, m'n grote gezin vraagd alle aandacht