Ik heb effe gekeken maar wat een schatjes zeg! Als je dat dan toch ziet dan wil ik ook terstond bevallen haha!
@bloempje ik heb vlakke tepels... dus hoe moet je dan een maat schatten heb hier echt de ballen verstand van hahaha Heb paar jaar tepelpiercings gehad toen waren ze dr wel uit zeg maar. Maar die heb ik er uit gehaald paar maanden terug (melk spuit alsnog ook door gaten uit hoor haha heel bizar)
WWRRRRAAAAAA!! Die kl*te kat!!! Ik hoorde de kat ineens mauwen in een kamer dus even weg van mijn avondmaaltijd want hij mag daar helemaal niet komen! Alles was netjes, wiegje gewassen, gestreken, opgemaakt en helemaal in het plastic tegen de stof en haren. Maar nu is die kl*te kat naar binnen gesniekt en heeft in zijn nagels uitgeslagen in het wiegje en heeft alle plastic er af gekrabt, halen in mijn wiegje, in mijn lakens gaatjes en mij dekentje (nieuw) ziet er niet meer uit!!! En alles onder de haren!!!! Ook mijn beddengoed voor de kraamweek die ik helemaal had onthaard en in plastic gestopt in mijn kast. Heeft ie de kast open gekregen en vervolgens ook hier huisgehouden. Terwijl ik de schade bekijk zit het k*t beest ook nog eens op mijn eettafel aan mijn eten te likken.... Ik kan dat kreng echt wel vermoorden!!!! :x
Oproep: Met spoed gezocht: goed huis voor hele lieve kater met karakter. 8 jaar oud, bere gezond en kan nog járen mee... U krijgt 100,- toe...
Haha denk dat het loten word wie m mag! Maar wat erg van al je spullen, Pff ben blij dat mijn kat een lieverdje is (ook met karakter hoor) succes dan maar
Hihi Eef ik weet hoe je je voelt! ... Jeetje wat balen vaak als je de spullen een keertje wast valt het mee met de gaatjes. Ik hoop het voor je! De dag voor de bevalling zat ik op de wc, ik dacht wat zie ik op de trap ... Ik loop naar boven heeft die klote kat een merel op onze slaap kamer helemaal verschreddert ... Overal veren overal bloed... Op de muren de kast ut bed Toen kon ik dat beest ook door de raam gooien
Ik weet niet of WennekeJ in dit topic ook actief is, maar zij heeft in het buikentopic geplaatst dat ze gisteren is bevallen van dochter Eleny middels een keizersnee. Ze zal later posten hoe alles gegaan is. Gefeliciteerd!
Nog een stoute kat erbij? No thanks :x Die van ons komen uberhaupt niet boven, maar de box is natuurlijk een zeer aantrekkelijk slaapplekje. Ik had een zeil op maat geknipt voor over het boxkleed, ballonnen erop... elke ochtend is het een puinhoop met kattenharen, een geknapte ballon en een heleboel kattenharen op het kleed. En dat zeiltje heeft overal haaltjes en gaten. Grrrr. :x Het is vooral ons jongste katermannetje, die hebben we pas sinds oktober. De oudere doet dit niet zo. Ik erger me echt wild aan ze vaak, maar ik herken dat ook wel van het eind van de vorige zwangerschap. Toen zat ik me ook vaak te ergeren aan onze oude poes (die nu dood is). Gek is dat, ben echt dol op mijn katten. Maar zeg nu al dat ze hun kop moeten houden als ze bedelen om eten
Helemaal niemand??? Hoe kan dat nou?? Ik heb besloten er niet alleen 100,- maar ook eeuwige dankbaarheid, een krabpaal en 2 grote zakken voer er bij te leveren Nee, ik meen het wel serieus als ik zeg dat het echt een lieve kat is maar dat hij niet geschikt is voor mijn huis. Het is altijd een binnenkat geweest maar hij heefteigenlijk veel meer ruimte nodig en is daarom niet te houden in huis. Hij sloopt alles als ik niet met hem speel, hij op het balkon kan etc. En nu ik minder tijd/energie heb is ie dus stront vervelend. Het zou eerder echt een kat zijn voor een buitenhuis/boerderij Maar vind maar eens zo'n plek! Ik herken wel wat je zegt want ik heb naast deze kat ook nog 2 andere katten. Allemaal verwaarloosd, heel zielig van iemand anders overgenomen of uit het asiel. Die andere twee zijn 20 en 14 en daar heb ik totaal geen last van. Natuurlijk wel eens een kotsje of haaltje maar niet zo'n frustratie uitingen als die ander. Ik ben normaal ook echt dol op mijn katten maar nu kan ik die haren niet uitstaan! Daarom scheer ik ze met mooi weer kaal, vinden ze heerlijk! Maar dit slaat echt alles. Ik ben echt woest!
Sorry dames, heb wel bijgelezen maar ik ben te moe om op alles te reageren... ben te moe... het blijft hier rommelen, afgelopen nacht erg slecht geslapen. Heb veel harde (soms pijnlijke) buiken en veel "krampen" in de onderbuik, rug en/of benen. Er zit geen enkele regelmaat in maar ik wordt er ontzettend moe van en heb dan ook totaal geen puf... sorry! Zodra ik me weer wat beter voel zal ik weer komen reageren, voor nu iedereen een dikke knuf!! @ Lin: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! geniet er van! @ Roozjuh: succes morgen! vanavond nog maar even lekker genieten!
Zo, heb niet alles terug gelezen, heb me beperkt tot 10 pagina's @Bloempje: balen dat je nog maar 1 cm hebt @DatumRoozjuh: Wist het allang Ik ga mijn datum toch echt proberen geheim te houden, hoewel het supermoeilijk is @Dippertje: Goed dat je blijft kolven. Dat is mijn bedoeling ook, mocht de BV niet lekker gaan. @Juffie: spannend! @Lin: Kreeg van Roozjuh al een berichtje vandaag! Gefeliciteerd met Nienke!! @Vollemaan: geloof ik ook wel in. Heb zelf toen ik zwanger wilde worden ook een maansteen gedragen. Na de 2 miskramen, 4 rondes zonder succes, 1 ronde de maansteen gedragen en meteen weer raak. Bij mijn schoonzusje hetzelfde. @Vrij: Danny gaat de dagen dat ik in het ziekenhuis lig niet werken en daarna neemt hij verspreid zijn vakantie op, dus minder dagen in de week werken. Pff, kom niet eens door de 10 pagina's heen, sorry meiden
O, jongens...ik ben net ineens helemaal overstuur en misselijk..... Ik zap even langs het journaal en zonder dat ik weet waar het over gaat kijk ik naar een vlokkerig beeld waarbij een kleine jongetje van 3 jaar vastgeboden ligt met zijn gezicht onherkenbaar gemaakt en hierbij wordt de tekst opgelezen door de nieuwslezer 'de armpjes zijn vastgebonden voordat het jongetje bruut wordt afgeslacht'..... Waarom gebeurt zo iets????? en waarom in godsnaam kijken wij hier met zijn allen naar???? en waarom ik godsnaam is niet iedereen hier net zo overstuur van als ik??? Ik kan gewoon niet stoppen met janken!
Ik herken dit trouwens wel van vorige zwangerschap en jaar na bevalling. Alles komt zo binnen dat ik geen journaal meer kan kijken zonder hélemaal overstuur te zijn. Zeker als het over kinderen gaat! En het gaat nooit helemaal over! Had iedereen het maar!
Eef heb je toevallig mijn kat op bezoek gehad? Hier heeft mijn kat dus mn keuken aangepakt. Alles van t aanrecht af, brood aan zitten vreten terwijl ze weet dat ze t niet lust. Zakjes snoep aangevallen, en weet ik t wat allemaal nog meer. Ze ligt al hele dag in de box terwijl ze dat al die weken niet heeft gedaan. Ik heb serieus besloten dat zij een nieuw baasje zal krijgen binnenkort want ik kan dit er gewoon niet bij hebben. Nadat kittens naar nieuwe baasjes zijn, ga ik voor haar ook een nieuw plekje zoeken Ego: heerlijk gegeten! Hebben nog veel over dus hubby heeft morgen wat te eten. Nu ff douchen en dan nog 1 filmpie kijken en dan slapen. Op naar morgen!!!
Eef: wat erg!!! oooh begrijp het helemaal...wat zul jij balen. Roozjuh: heel, heeeel veel succes morgen!!! Hier onrustig en zenuwachtig?.. gatsie heul naar gevoel. Ff lekker tv kijken en dan naar bed.. miss vannacht? heb ook al wat dunne ontlasting?...