juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Zo, weer alles braaf bijgelezen. Spannend Danielle, hoop dat het gaat doorzetten!

Roozjuh, als je dit nog leest. Heel veel succes! Hoop dat alles snel en voorspoedig gaat en je snel jullie meisje kan knuffelen.

@ katten: ben zelf niet van de huisdieren en al helemaal niet van de katten. Dit zou mijn ergste nachtmerrie zijn. Hoop dat je het weer hersteld krijgt. Sterkte!

@hier: vanmiddag ks datum aan schoonouders verteld. Ze reageerden wel ok. Heb aangegeven dat we het verder geheim willen houden voor IEDEREEN. Dus ook tante Marietje en Buurvrouw Jannie. Dat was na wat extra info ook ok. Maar dat wij hen gaan bellen als het is geboren en dan gaan aangeven wanneer ze mogen komen viel niet helemaal goed. Net alsof ik nu al weet hoe ik mij voel erna. Sterker nog weet niet eens wanneer ik mijn man en baby weer zie. Vorige keer heb ik nog uren alleen op de IC moeten liggen omdat de ruggenprik te hoog was opgetrokken en ik daardoor wegraakte. Maar hoe ik mij voel dat boeit niet als zij hun kleinkind maar zsm kunnen zien. GRRR!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Daniëlle wat spannend!!!! Heel veel sterkte en succes!!

Roosjuh, jij ook veel succes morgen! Lekker genieten van je kleine meid!

Annemama, bah wat een schoonouders :( Ik had ze mooi de datum niet verteld
    en eerste maar eens zelf genoten van de kleine!

Hier alles rustig. Net als altijd :)

3. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Wat zou het fijn zijn weer eens een nachtje lekker door te slapen... Maar dat zit er voorlopig niet in :p. Met baby is toch anders wakker zijn dan zonder :x.

Na veel wikken en wegen hebben we ze het uiteindelijk verteld omdat ze zich dan niet achtergesteld zouden moeten voelen tov mijn ouders die het al weten omdat ze onze dochter opvangen. Wil daar namelijk straks geen ruzie om. Maar als ik het tijdstip weet dan ga ik dat absoluut niet vertellen! Ze hadden trouwens niet nagedacht over dat we voor onze dochter opvang nodig hebben. O moet je dan in het ziekenhuis blijven. Ja, duh ks is een operatie daarna sturen ze je niet gelijk naar huis. Weet je nog mijn vorige ks mei 2010? Mijn man was toch vrij dan kon hij toch bij onze dochter zijn? Tuurlijk, handig met alles wat je moet doen en regelen een kind van 2 mee die slaapt 's middags, moet eten, spelen, zich kunnen uitleven en ' s avonds om 7 uur op bed ligt. Misschien wil hij zijn vrouw wel steunen en ook helpen met de verzorging van zijn 2e. Hadden ze allemaal niet over nagedacht. Zij hadden ook wel af en toe willen oppassen.

Zo mijn frustraties weer weggetypt. Sorry dames! Ga nog maar weer een slaappoging wagen....

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hoi meiden, begint gewoon belachelijk te worden nu... maar dus weer valse start. Hoe kan dit toch? Het was toch echt wel serieus en pijnlijk. Miss blokkeer ik het onbewust zelf wel?... morgen met vk eens over hebben. Nu nog pijnlijke buik en rug. Ik weet het ook niet meer....

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    annama: sc ouders begrijpen dat tich vaak allemaal minder he lijkt het?... wat een verhaal zeg. Hier wil jk ook eerst onze zoon bij zijn brusje dan pas de rest. Hopelijk respecteren mijn sch ouders dat ook. Zijn wat opdringerig jn dat opzicht... hopelijk mag het zo gaan hoe jij dat geaag wilt, je kunt het tenslotte nooit meer over doen....

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dank meiden!! :D ben alweer wakker. Toch wel lichtelijk nerveus aant worden :p hubby slaapt nog half maar de wekker gaat ook zo. Laatste dingen doen hier, tas ff nakijken, adressen voor kaartjes ff opschrijven.
    Werd gevraagd om de tijd: moet me 9uur melden en dan zou ik volgens de Planning 11uur op OK liggen maar kga t daar nog even navragen straks.

Tot vanmiddag/avond/morgen!!!!!!!!!

O jeetje spannend dit :D

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ach wat spannend meid!! mooie tijd ook. Heeeel veel succes nog eventjes...

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

roozjuh spannend , veeel succes

danielle balen zeg !

ego , heel de nacht wakker gelegen van de weeen , nu nog steeds weeen en roze slijm verlies , zou het eindelijk of is het weer niks ?????

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Roozjuh, geniet van vandaag :)

10. Jeetje Peek en Danielle, weer heel de nacht aan het rommelen geweest!

Manlief en ik zijn beide veel wakker geweest vannacht en gehoopt dat ze vannacht eens zou komen, maar helaas!

Vanavond weer VK afspraak.

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Roozjuh: veel succes vandaag! Nog even en dan heb je je meid in je armen, heerlijk vooruitzicht! :D

Hier een redelijke nacht gehad, voel me heel wat beter al heb ik van 1 tot 2 uur wel weer wakker gelegen met iets van weeen, zou naar beneden gaan omdat ze erger werden maar toch weer in slaap gevallen en goed geslapen nu. Voel het nu nog steeds wel maar meer als menstruatiekrampen zeg maar.... nou ja we zien wel. Mijn moeder komt zo te schoonmaken en mocht het helemaal niet gaan kan ik haar altijd met Mark wegsturen omdat ze niet hoeft te werken vandaag :D

12. Roozjuh, veel succes vandaag!

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wat zal ikdoen? Manlief is vandaag voor het eerst werken vandaag. Mijn moeder heeft aangeboden dat ik daar heen mocht komen. Ik wil wel, maar ik voel me ook een beetje bezwaard...

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Lekker thuisblijven en uitrusten, als je je vanmiddag beter voelt kun je altijd nog gaan toch?

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Roozjuh,succes meid!!!

En voor de rommelende dames hoop ik dat het werkt die volle maan. :D

Hier nog geen teken, al mag het van mij nu wel snel gaan, ik wil m zien en vasthouden. Hebben jullie nu het wat koeler is buiten ook nog dikke voeten en enkels? Dacht dat het door het warme weer was, maar fout gedacht dus...bovenop doen ze gewoon pijn...

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Mijn enkels zijn gelukkig weer dunner.
    Hoe is je bloeddruk?

17. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames !!!

Zo ik ben ookal weer wakker. Wel weer een paar keer wakker geworden en viel dat weer moeilijk in slaap.
    Ik had gisteren heel de dag een zeurderig gevoel in mijn buik en sávonds wat harde buiken. Ik vond het echt heel spannend ahhaha. Vanacht maakte mijn vriend me wakker want hij had eng gedroond over de baby dacht ik en toe vroeg hij of mijn vliezen toch al niet waren gebroken want hij wilde zo graag onze dochter zien :p Wat is het toch een schatje he ahhah

@ roozjuh, Succces !!!! en geniet van het mooie moment dat jullie jullie dochter vast kunnen gaan houden ;)

@ Lin, jeuj !!!! eindelijk hebben jullie je mooie kindje. Geniet ervan...

@ schoonouders, ppfff... wat kunnen die toch lastig zijn zeg !! Ik hoor hier veel stomme verhalen. Sommige s ouders denken gewoon echt dat ze nog wat te zeggen hebben ook over ons he... Nou mijn schoonmoeder is zo goed als omgedraaid nu naar de woordenwisseling die we een paar weken geleden hadden. Ik hbe haar toen duidelijk verteld dat mijn vriend en ik de ouders zijn en dat WIJ alles bepalen en we het op onze manier doen. Dit omdat zei echt gebeld wilde worden als ik weeen had, nou en dat doen we dus niet ahahha wij bellen pas als de kleine er is en we even met zijn 3tjes hebben genoten :) Ik heb haar eigenlijk een paar weken lang niks laten weten en ze stuurde ineens allemaal lieve smsjes en gisteren deed ze super lief dus ze heeft het wel begrepen hhaha

@ planning, Ik ga zo weer even naar oma om te poetsen (ik denk de laatste keer want nu begint het voor mij wel wat zwaarder te worden), vanmiddag op visitie bij mijn andere oma, proefdruk van geboortekaartjes ophalen, en dat was het eigenlijk ahhaha. En waarschijnlijk nog ergens tussendoor en middagdutje doen :)

Fijne dag dames,
    Kuss

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

Goede morgen ,

Hier ook een slechte nacht gehad! Maar dat kwam meer door de kids dan door mij Hihi.

Anne , wij hebben pas de ouders en de ouders van mijn man gebeld toen onze oudste zijn broer had gezien ... Begrip of geen begrip wij wilde het zo en zo gebeurd het ook.
    Nu weet ik niet hoe het loopt, aangezien onze kids naar mijn ouders gaan, en we geen contact hebben met man zijn ouders.

@ roozjuh heel veel succes

@ rommelende dames, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    San, hier net zo met de dikke voeten en enkels. :( Doet idd zeer bovenop!

20. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Morgen meiden!

@schoonouders: Fijn dat er meer meiden zijn die het herkennen. Of eigenlijk niet fijn. Zo zonde dat we daar nu mee bezig zijn...

Ladybabs, ik wil inderdaad ook het eerste dat onze dochter de baby ziet. En mijn ouders zorgen voor haar zolang wij in het ziekenhuis zijn dus die zijn daar dan bij. Ben trouwens wel echt super blij met mijn ouders. Die denken echt mee zonder zichzelf op te dringen en weten precies wat voor ons belangrijk is. Super! Wat erg dat het contact tussen de ouders van je man en jullie weg is. Ik snap dat dat soms onvermijdelijk is maar lijkt mij altijd moeilijk en helemaal op zulke momenten in je leven.

Chanelle Noah, fijn dat de gesprekken met je schoonmoeder wel geholpen hebben! Gaat inderdaad om jullie, jullie zijn net ouders geworden en dat gaat voor opa en oma ;) Volgens mij is de boodschap wel overgekomen. Nu gaat zo voor plek 2 :D

Deel Deze Pagina