Ik kom net aanzetten hoor, dus vergeef mij. Ik loop al 3 dagen met weeen en het zet niet door. Tijden verschillen enz. Ik heb nog ff te gaan, ben uitgerekend op de 13de...fijne dag... Not Vrijdag de 13de... Heb as vrijdag nog afspraak in diak zeist en dan de 12 in diak utrecht. Dit is mijn derde. Eerste spoedkeizesnede 2003, nummertje 2 sterre kindje 2006...en nu na wat nare berichten Als pap3b en HPV virus. en d4 weken terug...mevrouw u heeft diabetes..... Lekker op het einde hahaha. Dik aan dieet, en controleren aan de hand van prik en meter. Nu werd me verteld vorige week dat ik een keizersnede in me achter hoofd moest houden...NEEEEEE.... Me mesijes is ook via de gewone weg gekomen...snik.... Wanneer mag je de triage bellen? succes allemaal die net als ik nog ff mogen.
Ow eindelijk! Ik wist het al, maar ze wilde zelf een berichtje plaatsen! Super!! En ze is heeeel mooi! Hier niet echt gerommel meer, wel een hele drukke baby!
Roozjuh gefeliciteerd! geniet ervan boefje, dit staat op ons lijstje: De dingetjes die we zouden willen zijn: > - speelgoed voor boven de box (liefst geen Nijntje, woezel en pip of andere bekende figuren) - speelgoed voor aan de kinderwagen en de maxicosi. - slabbetjes, hydrofieldoeken etc. zijn uiteraard altijd welkom! - een wipstoeltje (in een neutrale kleur) - kleertjes groter dan maat 62, kleine maatjes hebben we al heel veel (voor de herfst en winter) - decoratie voor in het kamertje. De muren zijn lila en het thema is uiltjes. - financiële bijdrage voor een draagzak. (we willen de draagzak zelf kopen, omdat we deze moeten passen)
@ Roozjuh: gefeliciteerd!! nu lekker uitrusten en genieten!!!! @ Boefjesmama: hier hetzelfde probleem. Mijn moeder komt ook steeds vragen wat moet er nog in het kraampakket, tja als het een meisje wordt weet ik nog genoeg roze spullen te bedenken maar voor een jongen? zou het echt niet weten sorry! @ Jell: welkom en succes met de laatste loodjes! Klinkt wel heftig allemaal!
Roozjuh, Van harte gefeliciteerd!!!! Wat een schattige naam Charlie! Het zullen de hormonen zijn maar ik werd er zowaar emotioneel van! ageniet van je meisje en hopelijk blijft de pijn in je buik binnen de perken! Ben benieuwd naar je verhaal! @evenstart Dat ziet er heerlijk en gezond uit zeg! Maar ik zeg eerlijk dat zelfs de salade er niet zo uit ziet bij mij Kan er niets aan doen, ik heb het gewoon niet! @juffie De hormonen werken ook niet mee! Alles is toch net even gevoeliger! Maar ik ken het dat je voor iedereen probeert klaar te staan en dat andersom niet vanzelfsprekend is. Ik heb jaren terug al bedacht; wat ik doe doe ik graag en ik verwacht er niets voor terug. Maar soms valt het dan stiekem toch tegen dat er ook echt niets terug komt! Het vervelende is dat het bij anderen ook vanzelfsprekend is geworden. Mijn zus wordt 2 weken na mijn uitgerekende datum geopereerd en zei vorige week nog 'je komt me dan toch wel naar mij toe om te helpen hè?' Ze heeft mij nog geen moment geholpen! Ik heb haar maar even verteld dat ze daar niet op hoeft te rekenen! Sorry, moet uitkijken dat ik geen oude zeur wordt met mijn verhaaltjes en ergernissen!! Het is niet de bedoeling hier alleen te klagen! Dus nu wat leuks: Ze hebben leuke dingen met goede korting bij kixx online en ik heb net mieniemie.nl ontdekt. Ook erg leuk shoppen met korting!
@Roozjuh van harte gefeliciteerd met je dochter Charlie, leuk hoor ik wordt ook vaak zo genoemd, ik vind het een enige en pittige naam, ben ook benieuwd naar je verhaal ^^ Idd volle maan, laat het allemaal maar komen! @bloempje bedankt idd het is een beetje naadje dat ik over tijd ben maar je doet er niets aan! @Eef je zeurt helemaal niet hoor! Ergernissen zijn er nu eenmaal en soms wil je dat even lekker delen, en dat kan hier! Daar hebben we elkaar voor toch? Ik vind het juist wel even leuk al die vrouwen bij elkaar ff lekker mopperen en snacken haha @Juffie je kan ook lekker je mond houden en die bos zelf houden whahaha! Nee maar wel goed dat je er een beetje om kan lachen, maar je verdient het wel dus ik stuur je een digitaal bosje!
Jeetje! Baby dacht net: Kom laat ik recht op gaan staan.. Juist wanneer ik dacht dat zijn hoofd niet nog meer omhoog kon komen, ging hij nog 5 cm omhoog! Vond het gewoon eng!
Oe Kylie dat klinkt niet lekker. Al nieuws van je moeder? Roozjuh GEFELICITEERD!!! Wat een leuke stoere naam, nu lekker bijkomen en genieten van elkaar! Ah juffie dat is ook flauw zeg, gelukkig is je hubbie wel heel lief voor je zo te horen! Eef: Lekker alles hier van je afschrijven hoor, beter dan ermee in je hoofd rond te blijven lopen! Hier: me toch braaf ingehouden met eten, bak muesli met yoghurt en een nectarine (beetje verslaving momenteel) Net wasjes gedraaid, bed verschoond en linten opgehangen in de slaapkamer met knijpertjes voor de kaarten straks. Je kan het maar klaar hebben hè
Wat een stelletje smuldozen zijn jullie zeg allemaal berichten over vreetwerk voorbij zien komen Zit ik hier braaf aan mn appeltje en handje druiven de nodige vitamientjes en zorgen dat de kilo's verdwijnen haha
Haha, die van mij dacht ook ineens 'ik rek mij even uit!' Niet comfortabel meer hè?! Mijn ribben vinden het minder lekker! O, ja.. en bedankt dames! Het is idd best lekker om even te klagen!
Erg hè dippertje, moet me echt inhouden want er moeten straks nog heel veel kilo's af (die zaten er helaas voor de zwangerschap al aan) Hoe gaat t bij jullie lekker aan t genieten? Moest wel lachen om je verhaal van je tepelpiercings laatst, lijkt me raar gezicht dat de melk overal uitkomt haha!
Braaf hoor Dippertje ik eet veel voor de bv maar ben al 7 kg kwijt. Nog 5 te gaan maar rustig aan Roozjuh van harte met de geboorte van Charlie, stoere naam