juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jell55

Jell55 Lid

29 mrt 2012
    7
    0
    0
    kids
    Utrecht
    Sta nu braaf te wachten in de auto, met vuilniszak onder me bips.... Immers weet je het nooit. Me dochterlief uit school halen. Regent goed hier... ECht Hollands avondvierdaagse weer....

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    pfff krijg honger van al die berichtjes... :( (hmm ik heb nog een doos pim's koekjes liggen...:))
    Net even boodschappen gedaan in de zeikende regen... blegh..
    ik was aan t wachten tot t droog werd maar duurde te lang dus toch maar gereden..

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    De baby was hier net wel erg onrustig. Nog geen weeen helaas :( wel even een kort dutje gedaan.

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hier begint de avondvierdaagse ook. Woon je in Utrecht stad?

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Roozjuh en familie: gefeliciteerd!!! idd leuks en stoere naam!! @peek: hoe is het nu? @juffie: sterkte... tis geen makkie he die laatste loodjes... @Kylie: aaah ja soms is het idd gewoon eng he! hier ook depri op het moment. Merk hier op dit forum dat ik niet de enige ben, wil ook alleen maar eten. Lekkere dingen wel te verstaan.. :) Ben ook ff niet zo optimistisch. Zoon is ookthuis nu, en heb er gewoon geen zin in. :( Ook hier tv aan. *schaam*. Kijk uit naar het moment dat vriend thuis komt. Jk wil ff niet meer... wil alleen maar slapen, alles is toch schoon en was is weggewerkt. ;) Sorry voor klaagzang....

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ga vanaaf frikandel speciaal eten, hielp bij heel veel vrouwen hier in het dorp. :)

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik ga hier ook maar eens aansturen op een frikandel speciaal :) (ik vrees dat het gewoon spaghetti wordt )

8. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Pffff ik krijg zo'n trek door al die berichten!
    Mn mannetje lekker overgehaald om chinees te gaan halen zodirekt jeeeeej :D

Dames al wat gemerkt van de volle maan?
    Hier rommelt het nog ^^

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @cecilia ik was net 14 kilo afgevallen voor ik zwanger raakte en 22 kilo aangekomen tijdens zwangerschap. Zucht... en ik was al veel te zwaar (vandaar dat ik ook al bezig was haha en ik was er helaas nog lang niet) Ik wil er minstens 26 kilo af. Dan heb ik nog overgewicht hoor maar dan ben ik een stuk minder ongezond.

@mirri, ik eet in de ochtend 2 bruine boterhammen met kaas of kipfilet of...... (dat ga ik niet noemen met al de zwangere vrouwen nog hier :p )en een kommetje magere yoghurt, tussen de middag eet ik ook 2 bruine boterhammen met hartig en dan in de middag 2 dingen fruit. Avond eten gewoon normaal wat de pot schaft en een niet te vol bord. Tussendoor een handje cashewnoten (ongezouten want hou nog vocht vast) want die zijn zoooo lekker, helaas ook slecht voor je gewicht :p maarja er zitten gezonde vetten in.
    Verder drink ik voornamelijk water en groene thee met af en toe glaasje light fris.

Ben nu 10 kilo kwijt. En ben blij als ik straks naar buiten mag en ik stukjes wandelen kan gaan opbouwen. Dan hoop ik die andere 10 ook nog binnen de komende 3 maanden kwijt te raken.
    Dus geen echt dieet maar gewoon weer gezond eten. Ook ivm datmn suiker af en toe een beetje raar deed toen ik nog zwanger was.

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Danielle ja die welbekende laatste loodjes inderdaad...wegen toch echt het zwaarst.

@ CVB haha zelf de bos bloemen houden...breng me niet in de verleiding :D Nee is echt een mooie dure bos, zal hem straks even wegbrengen. Bedankt voor je digitale bosje! :D
    Volle maan...het rommelt hier wel al hele dag..maar verder dan zeurderig gevoel kom ik nog niet...

@ Cecillia jazeker mijn vriend is erg lief voor me..hij zorgt goed voor me gelukkig!

@ Jell welkom! hihi de dertiende lekkere datum :D Klinkt wel heftig allemaal..hoop dat je geen keizersnee hoeft deze keer!

@ Eef ja die hormonen werken ook niet mee. En inderdaad soms weet je wel dat wat je geeft je niet terug krijgt, maar soms valt dat wel tegen. Lekker van je zus..goed dat je aangeeft dat ze daar niet op hoeft te rekenen.

Inmiddels ben ik niet meer zo zielig..is alsof iemand me gehoord heeft.. straks ging de bel stonden 2tantes (stelletje) voor de deur en kwamen even op visite..ze hebben ook gelijk een datum gegeven wanneer ze met Thijs naar de dierentuin gaan in juli!! Nou ja zeg breekt mijn klomp! :D En kreeg ook nog smsje van nichtje dat ze al een kraammand heeft klaarstaan en dat ik straks elke dag in mijn kraamweek een cadeautje mag openmaken... Heeft ze vorige keer ook gedaan, was erg leuko met o.a tijdschrift voor mijn vent, snoep voor de hond (die hadden we toen nog) , armbandje voor mij en natuurlijk van alles voor de baby! :D Dus ik ben benieuwd!
    Zo dat had ik echt even nodig..dus mijn dag is weer goed!
    Wat een gekke dag!

Lekker frikandel speciaal!! :D

11. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Haha zie je wel!
    toch ff goed van je afpraten en dan wordt je beloond!
    geniet er lekker van!
    Ik ook vaak wat zeurderig bijna elk uur, dus wie weet gaan we samen vannacht ploppen :D

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ja haha...echt gek..voel je je zo zielig even huilen en klagen en tadaaa!!! Nou ja mocht ook wel een keertje :D
    Ja dat zou mooi zijn samen ploppen! :D
    Het is een beetje zeurderig gevoel bij baarmoeder en trekt ook beetje naar rug..beetje menstruatieachtig..ook al hele dag..maar het is nog niet echt erger..maar normaal heb ik het alleen s'avonds of s'ochtends..
    Vorige bevalling begon ook een beetje zo, maar dat was maar een uurtje ofz0...
    Nou spannend hoor..wat voel jij?

13. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Ik heb van die samentrekkingen bij me rug, dan kan ik me alleen maar helemaal stijf houden, en ook samentrekkingen bij me baarmoeder, nog niet zo gevoeld zeg maar en dat zo'n beetje elk uur rond dezelfde tijd.
    Hij is ook erg beweeglijk beneden, en een druk bij m'n liezen en schaambotje :)

Soms echt wel ff gemeen, ik heb het normaal ook s'avonds of even s'nachts maar nu ook gehele dag :(
    Dus wie weet :D

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    *breekt even in gefeliciteerd met je kleine meisje , en voor de rest die al bevallen is natuurlijk ook gefeliciteerd breekt weer uit*

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Nou weer veel gekletst zeg ahhah

@ roozjuh, gefeliciteerd !!!ik ben erg benieuwd naar een foto van jullie kleine meid ahahha maar die zien we vaneigens wel verschijnen.

@ volle maan, ja hopen dat het waar is en dat er nu met volle maan veel mammie's bevallen !!!! :D

@ eten, ihihi ik zag inderdaad oook veel lekkers voorbj komen. Ik heb net ook iets te veel gesnoept, balen maar ja. En ik pak zo meteen nog een heerlijk chocoladekoekje want heb zin in meer ahhaa. Vanaaf eten we kip madras.

@ klagen, daar is dit topic ook voor hoor. leuke dingen maar ook minder leuke dingen bespreken we ahahh;)

@ slapen, oeh hier net ook lekker op de bank gelegen maar in totaal misschien nog geen uur geslapen want ben ondertussen 3 keer gebeld Pfff... hahahah

Kuss

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb er helemaal geen zin meer in :( baby ligt weer in een stuit!!!! Net nu ik dacht dat ik kon genieten
    Waarom heb ik deze zwangerschap zon pech :(
    Morgen 10 uur zh alles door bespreken! Als de beeb goed ligt inleiden ligt de baby in stuit een mini draaipiging en inleiden.
    En anders datum prikken ks

Ik kan er niets eens meer om huilen ...

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Roosjuh gefeliciteerd met jullie dochter! Nu aansterken en hopelijk snel saampjes naar huis!

Slapen, hier heerlijk! Wel elke twee uur wakker voor een plas en draaisessie maar slaap snel weer in en lig rustig tot 13 uur in bed haha!

Schoonouders: Hier fantastisch. Echt lieven mensen die erg meeleven en respect hebben voor onze manier van omgaan met bezoek. Wel fijn hoor..

Bevallen: Helaas...hier nog rustig dus volle maan zal aan mij voorbij gaan denk ik. Zal zien dat ik met 42 weken ingeleid moet gaan worden :(

Lekkere trek: Hier valt het mee :) Ben meer van de broodjes, melk enzo. Heb ook niets in huis dus dat is makkelijk :)

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    he bale meid! duim voor je dat de beeb alsnog gaat draaien! dit is niet leuk! dikke knuf!!

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Ladybabs, wat een teleurstelling voor je! :(
    Juffie, fijn die goede wending in de dag! :)
    CV, hoop voor je dat het doorzet!!

Hier even de kleine jongen van het KDV ophalen! Mijn lekkere kleine beer knuffelen! Moet helaas nog wel koken, bah! Misschien een avondje brood? :D

20. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    CVB dat klinkt wel goed hoor...hihi wie weet :D spannend! Dat herken ik wel dat je je dan stijf moet houden.. nou ja als we het beiden normaal alleen in avond of ochtend hebben en nu al hele dag...wie weet is het dan toch een begin en gaan we vannacht helemaal los! :D

@ Ladybabs aaah neee!! En je was zo blij dat de kleine goed lag..vind echt rot voor je! Gaan ze je morgen dan inleiden als het goed ligt? Of anders morgen draaipoging en als die gelukt is inleiden? En als dat niet lukt keizersnee plannen? Denk dat je dat bedoelt toch? Sorry ben niet zo scherp vandaag...maar dat is dan wel heel spannend morgen... knuffel!

Deel Deze Pagina