juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ eef anders een soepje met brood? Lekker makkelijk...

2. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Even snel...

Roozjuh, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van, en hopelijk snel naar huis...

Liefs

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ladybabs wat BALEN!!! :(

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dat is balen, Ladybabs :(

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Ladybabs: wat balen! Ik zou bijna denken dat er een reden is waarvoor ze telkens draait.
    @opbeurende-tantes: Wat een mazzel en een leuk vooruitzicht!

Hier: M'n moeder heeft de uitslag gehad van het kastje van donderdag en vrijdag, te weinig geregistreerd om echt een plaatsbepaling te doen. Wat ze wel weten is dat het links zit. Nu gaan de cardiologen uit het OLVG en die van hier weer overleggen.
    Ik moet woensdag weer naar de gyn, ga haar vragen om goed naar het hartje van de kleine te kijken. Wat mijn moeder heeft is dus aangeboren, en misschien ook genetisch.
    Bij de anestesie dacht ze een ruis bij mij te horen, maar ze dacht dat het m'n ademhaling was. Weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet.

Verder hier errug lang geslapen, Danny is lekker aan het koken nu..

6. Hier een bakje macaroni ham/kaas uit de vriezer opgewarmd, had echt geen zin om te koken. Vanavond om 20:30 naar VK. Hoe ga ik me tot die tijd vermaken? Verveel me echt gruwelijk vandaag want heb nergens zin in.

7. Kylie1986

@Bloempje: slapen?
    Wij eten trouwens witte bonen in tom. saus, aardappels en een schouderkarbonade

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tsja...eten..
    Geen idee! Ik heb nog wat andijviestampot voor als vriendlief daar zin in heeft en voor mezelf heb ik vandaag geen zin om iets te maken...
    Kauw wel af en toe een rauw worteltje naar binnen voor een vitamientje :)
    Draait nu een was en ben nog wat adressen aan het schrijven.. Komen er steeds meer bij :(

Moet ook nog effe stofzuigen zo..

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb de hele middag al in de keuken gestaan :) Niet voor avondeten, maar heb een bananenbrood gebakken. Hmmm. Hij is vrij massief geworden :$ Niet vreemd als je weet wat er allemaal in zit: appel, dadels, rozijnen, abrikozen, walnoten en banaan :D Is meer een soort cake dan een brood. Morgen ga ik voor een echt brood. Volkoren karnemelkbrood, dat vereist geen gedoe met rijzen, en je hoeft het ook niet te kneden. Leuk voor een eerste keer. Heb geen broodbakmachine ofzo, alleen een oven. Met zulk slecht weer is koken echt een leuke manier om verlof door te brengen, ondanks dat ik zelf weinig kan eten nogsteeds.

Vanavond eten we zelfgemaakte pizza met lekker veel groente, gedroogde tomaatjes, en verse kruiden. Ik heb onwijs het zuur steeds weer, maar heb er ZO'N SCHIJT AAN NU :x ik ga gewoon lekker die pizza eten, dan maar wat extra antagel. Bleh. :D

10. Kylie1986

Hier ook sinds het weekend meer zuur, om naar van te worden..Terwijl mn buik lager hangt..

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Evenstar goed bezig hoor! De hele dag in de keuken! Pff!! Haha!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb pijn in mijn buik :(
    Niet als weeën volgens mij hoor. Heb de afgelopen week vaker een momentje van pijn in de buik gehad.
    Zit nu ook af en toe een harde buik tussen.
    Zal wel een beetje voorwerk zijn ofzo...

Ga de was maar eens ophangen..

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Evenstar zo dat klinkt goed allemaal!! Leuk om zo je tijd door te brengen alleen jammer als je het zelf niet echt kunt eten..
    Pfff ik heb echt geen puf meer om lang in de keuken te staan..
    wij hebben hier gewoon aardappeltjes rode kool en kabonaadje op..

@ Kylie zeker een leuk vooruitzicht! Ga voor mijn nichtje straks ook zo'n kraammand maken.. Mijn nichtje is soort zusje..heb zelf geen broers/zussen. Zij is nu pas 13 wkn zwanger.
    Goed dat je je gyn goed naar het hartje laat kijken, kan me voorstellen dat je dat goed gecheckt wilt hebben.

@ hier nog steeds krampjes...ga zo denk ik in bad kijken of het wegzakt of juist erger wordt en echte weeen worden..lekker mediteren in bad :D Zennnnnn

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    manlief is al naar bed :S
    Hij heeft vandaag zijn eerste werkdag gehad en is nu dus moe. Dat snap ik wel, maar het is ook onze trouwdag vandaag :(

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Lionne ow das dan wel jammer...op je trouwdag.. knuff!

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh, wat jammer!
    Hoe vond ie het op zijn werk? Hopelijk bevalt het goed ( al was het nog maar 1 dagje)

18. Kylie1986

@trouwdag: gefeliciteerd! De onze is de 10e

19. @Joekie, leuk pakje zeg!

20. Kylie1986

Leuk pakje!
    Had de bestelling van Z8 binnen, echt superleuk! Kreeg er een leuke konijnenknuffel bij en buttons.

Heb net het weer gecheckt op de bevaldatum :D

Deel Deze Pagina