juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    oh ja en wat voor weer is het dan Kylie? hoeveel graden/ :D
    Ik zit nog niet in bad..eerst maar GTST kijken..

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Evenstar,
    Klinkt lekker allemaal! Ik trek het lange staan in de keuken niet zo goee.
    Maar koken is idd een mooie tijddoder.

Babs,
    Balen zeg! Hoop voor je dat je eigenwijsje wil mee werken met draaipoging..

Hier.nu echt goed zat van. Voel me best wel PMS en daar bovenop kom ik er net achter dat mijn "beste vriendin" zaterdag een mega feest geeft waarvoor ze iedereen uitnodigd. En ik wist er niks vanaf. Moet nu via via achterkomen..
    Voel me echt shit. Verdrietig en boos tegelijkertijd :(

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hij is er weer uit :) hij besefte dat ie toch niet door zou slapen tot 5.30 (dan moet ie op).

Hijnvind het erg leuk en best rustig (en dat in de zorg ;) )

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Bijntje ow das niet leuk nee als je er dan via via achterkomt...

@ Lionne fijn dat hij weer op is..is toch gezelliger! Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag! Fijn dat hij het werk leuk vond..en inderdaad rustig in de zorg? Dat hoor je niet vaak :D

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bijntje, ik zou ook NOT amuses zijn hoor!!! Pffff vrienden ...

@ roozjuh gefeliciteerd met Charlie wat een leuke naam!

Ik voel me zo verdrietig! Van alles schiet er door mijn hoofd ...

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Lionne, mijn man moet ook vaak zo vroeg op soms nog vroeger wij gaan meestal samen rond 2100 Nasr bed

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik hoop dat ie binnenkort een drukke dag meemaakt :) dan weet ie dat het niet steeds zo relaxed is.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat ie er weer uit is Lionne :) en dat het werk hem bevalt!

Lady babs, dikke knuf voor jou! :(

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Lionne, wat jammer op je trouwdag! Maar wel gefeliciteerd!

Evenstar, waar haal je de energie vandaag????? Bananenbrood maken :( Ik vind brood halen in de supermarkt momenteel al teveel!

Ladybabs, snap echt dat je verdrietig bent!! Je hebt er geen bal aan maar een tante van mij had het zelfde verhaal, de baby draaide steeds en op het allerlaatste moment is het weer goed gaan liggen. Maar snap dat jij nu niets hebt aan dit verhaal :)

Bijntje, was dat die vriendin die zich zelf ook niet uitgenodigd voelde bij jullie verjaardag? Misschien wraak dan? En ik zou gewoon even bellen. Voor het zelfde geld probeert ze juist niet in verlegenheid te brengen omdat ze weet dat jeop je eindje loopt!

Avondmaaltijd,,, Tja... Mijn man heeft late diensten dus ik wilde wel iets voor hem maken. Ik had voor de kleine jongen nog een smakelijke maaltijd in de vriezer en voor mijn man had ik brood met pindakaas en gekookte groente uit de vriezer... :D Natuurlijk smerige combi maar ik serveerde het met een glimlach. Dapper begon hij maar zei na een paar happen ' de volgende keer kook ik wel zelf hoor schatje!' :D
    Ik had zelf geen trek maar ga zo ook maar even brood met pindakaas eten. Maar laat die groente ook maar zitten :p

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mijn vriend is niet thuis... Ik denk dat ik de frituur maar effe aan ga zetten :) Heb net alleen een komkommer op.. Thats it..

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Nee, op alleen een komkommer kan je niet leven! Daar moeten idd minimaal frietjes bij! Eet smakelijk!

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ladybabs knuffel voor jou!!!
    Snap dat je erg van slag bent..ik hoop echt voor je dat de kleine gaa draaien nog..

@ Eef whahaha brood met pindakaas en groenten uit de diepvries bleh! haha volgende keer kook ik zelf wel! Tactische man heb jij!

Zo ik ben lekker GTST aan het kijken...deed ik normaal nooit maar is nu wel spannend.. en bleh mijn eten komt omhoog...

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik moet toegeven dat het maken van de pizza me echt gekilled heeft nu, moet dochter nog even naar bed doen en dan ga ik voor de rest van de avond met de beentjes omhoog :D

Waarom is er geen leuke tv meer? :x

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wat goed van je dat je dat onthouden hebt!
    Maar nee haha dit is een andere vriendin. Mijn sociale leven is momenteel echt een grote ellende :S
    De reden waarom ik geen uitnodiging kreeg voor het feest van zaterdag is dat er veel gerookt word enzo. Nu zou ik waarschijnlijk zowieso niet gaan, maar uitnodiging was wel fijn geweest.

Voel me sowieso niet happy momenteel,
    Maar lees dat ik niet de enige ben.. knuffel voor jullie allemaal.
    (zeker na dit ego bericht :( )

Nu verstand op nul en finale "in love met sterretje" kijken.

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Getver..liever die tv uit dan die troep kijken! Er komt tegenwoordig ook echt niets leuks meer hè?!

@bijntje Vervelend! Ik zou wel ff laten weten dat ik het niet leuk vind!

Toch apart idd hè?! Ik onthoud (bijna) alles hier van het forum maar een boodschapje doen voor 2 artikelen lukt niet! Kom steeds met wat anders thuis...

Ik ga zo lekker op tijd pitten! Slapen, echt het toppunt van mijn dagen momenteel! Hoop dat het na de bevalling goed gaat komen :D

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Juffie: ga ik niet zeggen :)
    @Bijntje: zou ik ook depri van worden :(
    @Lionne: zeg het maar niet tegen hem, maar dat is vaak de indruk van 'groentjes' :D Komt omdat ie alle bijeenkomstigheden nog niet ziet :)
    @Maaltijden: moet nog ff wat fixen voor de dagen dat ik in het zkh lig, heb nu 2 van die iglomaaltijden, en anders moet ie de andere dagen maar brood of soep eten.

Ga zo denk ik alvast 4 a 5 setjes kleding klaarleggen voor de kleine voor in het ziekenhuis, vertrouw Danny daar niet zo in haha :)

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Tv: ik kijk sowieso weinig tv de laatste tijd..Kijk een hoop programma's via uitzendig gemist en zo.. Babyboom alle 2 de seizoenen gekeken en net alle afleveringen van Dit is mijn lijf :)

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hier ook in love with sterretje aan het kijken. Manlief wil vanavond op tijd naar bed, ik ga gezellig met hem mee. :) lekker om 22.00 uur al onder de wol :)

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Leuk lijstje maar zijn allemaal al dingen die wij dus al hebben.

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Roozjuh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Charlie!

Deel Deze Pagina