Oh, nu ik Charlie zo zie, kan ik niet wachten.. kom maar! Dan maar een stuitbevalling (morgen denk ik er weer anders over haha)..
Toch niet in bad geweest, maar net de badkamer schoongemaakt..had ik ineens behoefte aan...pfff raar hoor die hormonen...nu natuurlijk kapot.. Maar krijg zo beenmassage van vriend! Ben verder Pearl Harbor aan het kijken met schuin oog... Kijken wat we morgen maar weer gaan doen... morgen afspraak pas om 21.00 uur bij VK. Ik ga vragen of Vk morgen wil strippen...ja mij dan he Vorige keer was ze dat van plan pas bij 41 wkn, maar ben morgen 40 +1 en ben er zo aan toe...hopen dat ze dat doet en dat het helpt!
Oh jij hebt al een foto gezien Kylie? Ben ik dan een van de weinigen die nog vrij relaxd is qua buik en gevoel en die het nog wel een weekje uithoud of 2??
Juffie hier strippen ze ook niet voor de 41 wkn. Ha het eerder in de zw. ook al gevraagd maar je moet eerst voorbij de 41 zijn willen ze gaan "helpen" Dus we wachten rustig af
Boefjesmama ik weet niet...zijn er vast meer die het nog wel even volhouden.. Ik ben vandaag op uitgerekende datum en heb al paar weken regelmatig voorweeen dus van mij mag het wel onderhand.. Maar lijkt me fijn als je nog even lekker van je dikke buik kunt genieten.
Ow echt dat wist ik niet...gyn in zhuis zei dat ze vanaf week 40 dat kunnen doen...maar denk dat mijn VK ook wil wachten...nou ja ik vraag het morgen wel...
ja dan word het een ander verhaal idd. Denk dat ik tegen die 40 wkn grens ook wel anders ga denken. Maar zoals ik me vandaag voel mag het nog wel even blijven zitten. Maar zaterdag had ik ook zoiets van haal het er nou maar uit ben er nu wel klaar mee. Wisseld hier erg hoe ik me voel zeg maar.
Ja snap ik..hoe je erover denkt heeft natuurlijk alles te maken met hoe je je voelt. Nou lekker toch als je goede dagen hebt, geniet er maar lekker van! En je hebt eerst je gesprek nog dus das ook heel belangrijk! Meiden ik ga slapen...eerst even die beenmassage opeisen tot morgen!
Idd eerst gesprek net iemand gesproken die al is aangenomen dus ff gesprek van haar doorgenomen. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Het is ook maar 2 jaar studie 1dag school en 16uur stage dus valt ook nog weer mee.
Terug van VK en geen verandering, nog steeds maar 1cm. Afspraak gemaakt voor volgende week met 40+5 Hoop natuurlijk dat ik die afspraak niet ga halen.
hoi dames, @ eten, Wij hebben lekker kip madras op en het was weer lekker. Mijn vriend was op tijd thuis dus we konden lekker samen eten en dat vind ik altijd erg gezellig want dat is door de weeks bijna nooit. @ tv kijken, hier ook gtst en in love with sterretje gekeken. Gtst is spannend zeg ahahah. En bij in love with sterretje dacht ik al wel dat mandy zou winnen. Ik vond alles goed, als die domme daisy maar niet zou winnen want dat von ik zo een kattenkop ahahha. @ volhouden, Ik houd het ook nog wel een aantal weekjes uit zo hoor. Al moet ik wel zeggen dat ik het nu erg spannend vind worden en dat we het wel erg leuk zouden vinden als we onze dochter kunnen bewonderen. Maar ja ik ga er stiekem wel een beetje vanuit dat het misschien nog 3,5 week duurd dus dan valt het zeker niet tegen ahahah. Zo nu ga ik nog lekker een beetje rustig aan doen ahahah. Fijne avond nog dames, kuss
ik kom even buurten. visite is weg, ben weer verschoond en nu is mn buuf aan de beurt dus ik slinger ff mn verhaaltje hier neer. Vanmorgen 9uur moest ik me melden in zkh. Werd aan ctg gelegd en zou om 11uur richting OK gaan. Om 9.45 kwam de zuster binnen dat we nu al naar OK mochten. Ze waren er al helemaal klaar voor. Nou toppie. wat een vaart er opeens in als je denkt nog een uur te moeten wachten. maar dat was wel heel fijn, kan je niet gaan zitten stressen. Op naar OK. Mn man werd meegenomen zodat ie kon omkleden en ik kreeg de ruggenprik. Deze ging 1x mis (vorige bevalling 5x mis) en toen gingen ze beginnen. Alles is gefilmd voor ons dus dat ga ik van de week even rustig terug kijken. De kleine meid is helemaal goed gekeurd en konden we naar de kamer. Niks op aan te merken ging allemaal zo goed. Nu op de kamer met mn kleine meissie. Heb een buuf die dacht een dochter te krijgen maar tis een jongen Dus dat was een lichtelijke shock. Helaas heeft ze belachelijk veel visite gehad hele dag door, heb dus nog geen moment rust gehad. Maar dat komt na dit verhaal typen wel weer Met ons gaat het goed. Vooral met Charlie. Die slaapt echt heel veel en drinkt goed. Nu hopen op een mooie nachtrust. Hier nog even een fototje van mn kleine meissie. Kom van de week nog wel ff meer spammen Trusten dames!!!!
dames, ik heb nu al meerdere keran vanavond een harde buik gehad Nu word het toch al wel spannend hoor ahahah terwijl het misschien nog een aantal weekjes duurd. Ik ga zo toch alvast mijn nagels even bij lakken hiihihi. Voor het geval dat Kuss
oja en ze lag in volkomen stuitligging (heet dat zo?) dus een natuurlijke bevalling was onmogelijk geweest. Heb ook meteen mn sterilisatie gehad dus dat is ook weer klaar Ik vloei trouwens wel nog veel. net 1x. en dat gaan ze nu ff in de gaten houden. over 20min nieuwe check
Roozjuh, gefeliciteerd met Charlie! Stoer en lief! Hoop dat de pijn meevalt en je snel hersteld. Geniet, veel jaloerse dames hier. Alles bijgelezen maar heb de of niet overal op te reageren. Sorry! Eef en Juffie: jullie maken mijn avond. Zat hier hardop op de bank te lachen. Geweldig hoeveel humor jullie hebben terwijl het niet altijd even leuk is. Super dank! Ladybabs, meis wat een rollercoaster. Stuit, hoofd, stuit, hoofd en nu weer stuit. Snap heel goed dat je baalt. Je kan je op deze manier nergens op voorbereiden. Dikke knuffel! Klagen: fijn dat het hier kan en het lucht zoooo ontzettend op. Hoop dat iedereen die wil bevallen snel zal bevallen. Ik ben nu zo voorbereid op die geplande ks dat ik nu liever wacht tot dat zover is. Nog geen paar dagen geleden was het een groot tranendal toen het toch de ks werd. Niets wispelturiger dan een zwangere vrouw , nou deze zwangere vrouw dan
Mooi meissie Roozjuh, lekker genieten hopen dat je buuf het morgen rustig houd met visite. Dames ik ga slapen. Morgen M. van 9 tot 12 na gastouder ga ik me ff voorbereiden op gesprek van woe. En rest van de dag niks doen hopen op een beetje droog weer kunnen we nog ff na buiten. Trusten allemaal en nog geen volle maan babies gespot hier?? Zullen we morgen wel horen.
Thanks meiden doet me goed Morgen om 10 uur in het zh zijn en dan weten we meer .. Mijn buik is ook net een achtbaan ..