juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    CN: zou kunnen, maar ik heb nog niks verloren dus geen ervaring helaas.

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Ik heb je ge-pb't hoor met een update...

jezus ik schrok me dood.. hahahah ik had effe niet in de gaten waar t over ging ;)

3. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Ik denk inderdaad een deel slijmprop hoor aan jouw tekst te zien..
    Zelf nog niet gehad, wel bij mijn eerste ovulatie na de pil..
    T is echt een soort haargel uit een potje (je weet wel van die goedkope
    gele derrie :p)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Vruchtbaar slijm..Zo vies! Maar wel een goede graadmeter..

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahah dank je wel dames !!!

Ja het leek erg op die foto jah. En vruchtbaar slijm kan ik er ook wel mee vergelijken ja. :D

Maar als ik een deel van de slijmprop ben verloren betekend dat nog niks toch? of komt dan waarschijnlijk de kleine al snel? ;)

Oe spannend ahahhaa

6. Kylie1986

Zegt niets, bij de een komt het snel, de ander moet nog weken wachten..

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Goedemiddag kletstantes!
    Pfff moest even 10 pagina's teruglezen...
    Ook hier heeft volle maan niks gedaan, baal ik wel van want had gister de hele dag kramjes en was onrustig.. Gister om 22.00 uur was ik de badkamer aan het poetsen haha.
    Maar voel me vandaag beter dan gister..niet zo'n baaldag en heb al veel gepoetst..

@ Peek ow spannend!! Eindelijk lijkt het dan zo ver te zijn! Fijn voor je meid! Ben benieuwd!
    @ Roozjuh jeetje balen zo'n nabloeding..heb ik ook gehad is erg pijnlijk als ze dan op je buik drukken en al helemaal na een keizersnee... sterkte meid! Fijn dat het minder is geworden het vloeien..
    @ Chanelle ja dat kan de slijmprop zijn, maar idd kan dan nog weken duren of gelijk beginnen..zegt helaas niet veel..
    @ dippertje zo 1 week alweer! Gaat snel..je bent goed bezig met het kolfen zo te lezen..respect hoor! En die hangbuik..ja daar kijk ik ook nog niet zo naar uit, maar dat gaat nog wel goed komen!
    @ danielle hoe was het bij de VK? Heeft ze gevoeld?
    @ juni mama's hoop dat ik er snel bij kan!! Maar ga dan wel beiden in de gaten houden..hier is het ook gezellig :D
    @ Evenstar succes bij de VK..goed dat ze het gaan checken..beter een keer teveel dan te weinig.
    @ Eef en je kat al kunnen verkopen op MP? balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad..knuff!
    @ CVB echt rot voor je dat die rugweeen niet hebben doorgezet..ik hoop dat je VK wil strippen.
    @ Kylie hihi ritalin voor een drukke baby :D Ze kunnen je nu soms echt pijn doen..maar wel goed dat de kleine lekker actief is.
    @ Bellamano fijn dat de VK volgende week actie gaat ondernemen!
    @ Bijntje gewoon trots zijn op je tijgerprintje hoor! Dat was wel het veilige huisje voor je kindje!
    @ Girly nee op schoolreisje hoogzwanger lijkt me ook niet zo;n goed idee :D Wel fijn dat je lekker dag voor jezelf hebt.
    @ Annemama haha niks te danken! Humor helpt om alles te relativeren en dit forum is daar erg fijn voor en natuurlijk ook om te klagen :D

Veel aan de diarree zag ik...hier geen last van. Epileren/scheren ik doe nog wel poging, maar lukt me niet echt meer.. volgens mij ziet het er aardig uit :D Doe het maar op de tast.

Vanavond naar de VK pas om 21.00 uur bleh...ik ga vragen of ze wil strippen maar dat zal wel niet...

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zegt niks CN.
    Kan nog weken duren.
    Sommigen verliezen heb tijdens de bevalling en dan merk/zie je er niks van.

Zijn er nog afspraken die op de site moeten of bevallingen die ik gemist heb??
    Heb hem nu nog open staan.

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zit weer aan de bitter-lemon niet dat het wat helpt maar ach...je kunt altijd proberen! :D

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik had het aantal dagen geleden ook. Met daarna roze, rood, bruin vochtverlies maar inmiddels nu 6 dagen terug en niets! Ben bang dat het weinig zegt. Maar het is idd je slijmprop of een gedeelte er van!
    De gyn zei hierop tegen mij ' kan vriezen kan dooien' Nou,,,daar heb je wat aan! :D

11. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Goedemiddag dames.
    Heb ook weer alles bij gelezen wat was het weer veel.

@Roozjuh Gefeliciteerd met jullie mooie dochter en wat een leuke stoere naam. Las alleen dat je last had van een nabloeding hoop dat het nu weer beter met je gaat.
    @Peek succes hoop dat hij er nu snel is.
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Las ook iets over slijm. Hier ook nog niks verloren.

Ego. Gister weer naar de verloskundige geweest in het ziekenhuis.
    Me bloeddruk was weer gestegen naar 130 over 90.
    Dus moest gelijk weer bloedprikken en urine laten nakijken.
    Dat was gelukkig allemaal goed.
    Ze heeft ook gevoeld of ik al ontsluiting had en ik had al 2 cm.
    Had ik echt niet verwacht.
    Morgen moet ik weer terug komen voor een CTG en dan gaan we gelijk een dag prikken om me inteleiden. Waarschijnlijk gaat dat nog voor het weekend gebeuren.

12. boefjesmama

Zo de meeste dames van de bevallijst gecheckt hou het nu even voor gezien.
    Waren toch stiekem een paar dames bevallen zonder te melden. Nu 12 bevallen dames tot waar ik had gecheckt

13. boefjesmama

Ga even liggen voordat M. weer wakker word.
    Fijne middag verder dames.

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden! Ik heb heel wat terug te lezen gehad! Ben blij dat ik niet tot vanavond gewacht heb met lezen! :p

@peek, Wat ontzettend fijn dat het nu eindelijk toch echt voor je gebeurt!! En wat ben je toch een type!!!! Lees op het forum 'heb nu 9 cm ontsluiting' hahahaha!!, Heb me rot gelachen! Dat je nog denkt aan posten met 9 cm ontsluiting!! Ik dacht toen alleen maar 'ER UIT EN NU!!!'
    Hopelijk ben je nu aan het bijkomen van de bevalling en aan het genieten van de baby! :)
    En wat ontzettend sneu vind ik het voor je dat je alleen was, Begreep ik dat nou goed?! Daar kan ik wel van huilen!! Dikke knuffel voor jou!

@juffie Ik heb laatst een manier uitgevonden om toch nog te kunnen scheren! Gehurkt boven een spiegel kan ik nog aardig netjes werken. In eerste instantie schrok ik van het uitzicht (blote opgezette blauwe poes, plukken haar , cellulite en een grote buik er boven) maar volgens mij ziet het er nu tiptop geschoren uit daar!
    En de poes (de echte) heb ik maar vergeven, hij mag blijven :p.. (niet dat ik keuze heb, niemand wil hem) Ik heb alleen wel besloten dat als hij nog een keer zo'n truc uithaalt, dat ie oud genoeg is om op zichzelf te gaan wonen. :D

@roozjuh Hoop dat het goed gaat met je!

Voor ieder die ik vergeten ben op te reagen, sorry! Ben een beetje gaar!

Ben ik trouwens de enige die denkt hier op het allerlaatst alleen over te blijven? Er rommelt momenteel niets, geen aanwijzingen, geen voortekenen, die volle maan haalde ook niets uit, en van die bitterlemmon wist ik het écht niet want ik heb dit twee maanden lang achter elkaar gedronken en ik was pas sinds een week of 3 overgestapt naar de icetea! Ik fiets, neem warme baden en helemaal niets!!
    Nou ja, komt waneer het komt!

Ik ga zo even een middagslaapje doen en daarna door de wasstraat! Ik word een originele viezerik! Haren moeten gewassen, nagels geknipt, wenkbrauwen geplukt, poes geschoren en de benen probeer ik ook mee te nemen. Ik ga iets teveel naar 'puur natuur'
    Ik heb heel serieus overwogen of het niet een idee was een oude trend weer in het leven te roepen. De jaren 80 haren look! Volle bosjes, dat vond men toen ook echt hot! En verdomde makkelijk zeg!

15. Kylie1986

@Poes alla jaren 80: Hier ook.. Ga maar weer aan de slag vanavond. Ik heb gelukkig heeeel weinig oksel en beenhaar (beenhaar is ook nog blond), dus dat maakt niet zoveel uit.. Ga dus vanavond de poes even onder handen nemen, las dat je vlak voor de ks niet mag scheren, dus hopelijk kan het dan nog tot ...

Waar was mijn pouletje nou? En wie had de datum goed van Roozjuh?

Hier: gauw de stofzuiger door de huiskamer heenhalen en dan nog wassen en tandenpoetsen (zou het bijna vergeten in de poetswoede, mezelf te poetsen)..Zometeen staan er iemand voor de deur voor een gezichtsbehandeling,..

Update urinekweek: Geen update, GGD heeft nog steeds niets verstuurd,..

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Ps nog even over die foto! dat snotje op die vinger..
    Volgens mij heeft iedereen een ander snotje :D
    De vorige keer was het bij mij taai slijm met allemaal bloed draadjes er in. Dus het was eigenlijk heel stug door die draadjes en erg bloederig. Terwijl ik laatst alleen maar roze slijm verloor wat veel soepeler was en volgens de gyn was dotook een deel van de slijmprop.

Volgens mij is slijm in alle vormen en kleuren een teken dat er iets bezig is. Maar hoe lang het daarna nog duurt??

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Jij mazzelaar! Hier maak ik op benen, poes en oksels goed wat ik op de kop tekort kom! ;)

18. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Ben bij de vk geweest, heb wel even gemeld dat ik wel klaar ben met wachten en gister dus rug weeen had maar niet zijn doorgezet.
    Ze willen me pas strippen als ik bloedverlies heb, of iets van roze slijm anders heeft het geen zin, en doet het alleen maar pijn.
    Volgende afspraak is bij de gynaecoloog volgende week die mag me dan wel strippen...
    Dus afwachten of de kleine man zelf doorzet, en anders als het strippen niet helpt, dan ingeleid worden!

we wachten rustig af :)

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier geen vorderingen. Baby is lekker druk.
    Ik ben nu bij mijn ouders. Manlief komt me hier over anderhalf uur halen, dan nog even een boodschap doen en dan is de dinsdag ook al weer bijna voorbij :D

Nog een vraagje:
    Mijn pa was hun buurvrouw tegen gekomen. (zij is al oma) Zij had mijn vader gevraagd of mijn moeder niet bij mijn bevalling aanwezig was. Mijn vader zei dat dat volgens hem niet het plan was. (is het ook niet). De buurvrouw vond dit maar raar. Nu vroeg mijn moeder of ik haar graag bij de bevalling wil hebben. Ik heb gezegd dat ik liever "gewoon" alleen met mijn man ben. Maar dat is toch ook nog normaal?

Deel Deze Pagina