juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    oh wat erg Peek... of heb je dat zelf niet zo ervaren?

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Meiden

Ik heb het zow druk.. sorry echt!
    in de junimama's club heb ik een foto geupt. Misschien kan iemand hem op de site zetten zodat jullie m kunnen zien.
    Heb de foto liever niet hier in het opentopic.

Ivm 1,2 liter bloedverlies wat opstart problemen met voeding en slecht slapen..
    Lijkt nu wat beter te gaan

groetjes

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ evenstar fijn dat alles goed was! Hier ook kindje boven de curve..maar mag wel onder begeleiding van VK blijven
    @ danielle mooie bloeddruk.
    @ Peek ja jeetje alleen bevallen? Wat vervelend dat het net zo is gelopen..hoop dat je het niet al te erg heb gevonden.
    @ Lin jeetje das niet fijn bloedverlies en opstartproblemen...geef je bv of fv? Probeer goed uit te rusten en te genieten. Zal de foto nog opzoeken ben benieuwd!

@ hier net toch maar even gaan liggen, vind altijd moeilijk om aan vermoeidheid toe te geven. Toch klein uurtje geslapen, maar ik word altijd zo brak daarna wakker...erger dan ervoor haha. Maar goed zal wel nut hebben toch.. straks naar VK ben benieuwd..

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey allemaal,

zo we hebben alweer boodschappen gedaan, naar de verloskundige geweest en ik heb boven afgepoetst en de wc beneden al gepoetst. Ze denkt nog steeds dat ons kindje een klein ding zal zijn. Ze schatting van vandaag was met 40 weken zal ze 2900- 3000 gram wegen :p Maar dat vond ze niet raar want vriendlief en ik zijn allebei best klein. Ik 1.63 m en vriendlief 1.73 m. Dus ja ahahahah

@ peek, van harte gefeliciteerd !!! Nu inderdaad lekker genieten van je manneke.

@ bij de bevalling hebben, wij willen het ook alleen doen hoor tijdens de bevalling. Alleen mijn vriend en ik want we willen het als gezin doen en meteen genieten met zijn 3tjes (vriend, ik en ons beebje)

@ Slijmprop, oke dan weet ik in ieder geval dat het een deel van een slijmprop was ahahah. En nu is het verder nog afwachten dan. Nou ik heb nog geduld hoor. Ons meisje meld zich wel als ze er klaar voor is :D

@ vaderdag, ja ik heb al een cadeau voor vaderdag klaar liggen. Want stel je voor dat ik anders net bevallen ben en geen cadeau meer kan halen. Zou ik niet leuk vinden dan aahah. En ik had ookal een moederdag cadeau gekregen. echt lief ahahha.

@ scheren, ja hier ook op goed geluk hoor. Maar volgens mij kan ik er nog aardig bij als ik me in rare bochten wring. Ook doe ik zelf nog mijn teennagels knippen en lakken, ook dan wring ik me in alle mogelijke bochten hiihi

Kuss

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Peek, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Daymiën! Jeetje zal niet makkelijk zijn geweest om het in je uppie te doen, maar vind het heel knap! Geniet lekker van je mannetje!

6. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ladies, vanmorgen via geplande ks is onze dochter geboren. Ze is heel mooi en doet het super. Nu dus de gelukkig ouders van 2 meisjes! Met mij gaat het ook best redelijk. Zodra ik puf heb zal uitgebreid reageren en naam, foto ed pb-en voor de site. Succes nog allemaal!

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Annemama jeeejjjj!!! Gefeliciteerd met je dochtertje!! Fijn dat ze het goed doet!! Rust goed uit en geniet van je meisje! :D

8. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Annemamma gefeliciteerd met je 2e meisje. Rustig aan ff bijkomen!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

o, een aambei, bah, ken ik! Ik heb er nu twee! :)
    Curanol helpt niet en ze doen gelukkig geen pijn dus schiet maar op... Vol in de schijnwerpers die dingen met de bevalling! :D
    Normaal hier ook een keurige streep maar nu meer een grote driehoek, ha ha ha! Echt vanavond even aandacht aan besteden!

Het is mijn tweede maar ik ben met de eerste met 37+0 ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging dus ik zeg eerlijk dat ik echt geen idee heb hoe het 'normaal' begint! Ik had roze/rood/ bruin slijmverlies 5 dagen terug dus ik stond al in de startblokken! Maar niets,,,helemaal niets!
    Ik moet maar geduld hebben denk ik!

Ik heb zo'n sterk gevoel dat het de 14e komt! Maar wat zal dat dan een tegenvaller zijn als het nog weken duurt :$

@peek Ik word er echt verdrietig van als ik me bedenk dat je alleen was met de bevalling! :( Maar het belangrijkste is dat je nu lekker kan gaan genieten van je kleine jongen! Liefs!

@lin Dat is niet zuinig zeg!! 1,2 liter bloedverlies..Poeh! Appelstroop, floradix en snel opknappen meid!

@hier Ik word emotioneel een beetje,,ja wat zal ik zeggen,,,een beetje labiel. Ik moest net heel hard huilen van het idee dat ik ieder moment kan bevallen en de vraag of ik wel genoeg heb genoten van de zwangerschap. Ben namelijk 8maanden lang af en aan ziek geweest. Daarnaast veel ruzie gehad met zus en moeder. En ik heb maar een enkele foto zwanger. Ja,,zonder hoofd omdat ik iedere keer zó ziek was! Pfff...hoop dat het nog heel even een weekje duurt en schieten maar die foto's komende dagen!

Hopelijk waaien die hormonen een beetje over...

Nou meiden, jullie en fijne avond! Ik ga nog even eten (ja, heel laat!) en dan met mijn spiegel en scheermes worstelen! Morgen een foto van het resultaat! :D ;)

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd annemama!!!
    Hopelijk gaat het gaat met je! Twee meiden!! Rijk hoor!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wauw wat is er veel gekletst !!! :$
    heb niet alles gelezen sry, wel alle felicitaties :D dank!!!

Ja klopt hier was het gisteravond laat even kritiek met mij. Ik begon opeens heel erg te vloeien en dat stopte maar niet. Mn bm trok niet goed samen en dus moest doses van medicijnen flink omhoog. Gyn kwam checken hoe ver mn bm terug getrokken was door belachelijk hard op mn buik te duwen met haar volle gewicht. Dus heb halve zkh bij elkaar staan gillen en janken. Mn buuf naast me schrok er heel erg van. Nu dag later is het allemaal weer in orde gelukkig. ben van het infuus af en kan weer zelfstandig dingen doen. Heb gevraagd of ik morgen al naar huis mag ipv vrijdag, dus dat gaan ze even aankijken morgen

Met Charlie gaat het goed, ze slaapt als de beste! tis echt een kloon van haar grote broer. Zelfde mondje en neusje enzo. Zo leuk om te zien! Helaas drinkt ze niet zo best. Halve fles komt er steeds weer uit (soms er meteen na, soms vlak voor de volgende fles pas)
    Nu hebben we fles aangepast (minder zwaar voor het maagje) en dat kijken we nu even aan. Morgen komt als t goed is de kinderarts even langs of ze gaan overleggen hoe verder als dit niet beter gaat.

Mn buuf naast me is echt belachelijk irritant! Ze klept hele godganze dag door. Ook snachts!!! Afgelope nacht dus even schrikken hier, heb zitten janken en zij heeft uren erna tegen me zitten kleppen. Toen deed ik mn lamp uit in de hoop dat ze t zou snappen maar helaas... elke keer als mijn medicijnen-apparaat af ging dat ie vervangen moest worden, ging zij erna een uur lang tegen me aan kleppen. of als haar zoontje wakker werd (en dat was vaak!) bleef ze ook maar kleppen. bah bah bah.
    Ze heeft ook HELE DAG visite!! echt van smorgens tot savonds. En dan niet 2 of 3 mensen, nee meteen met 7man ofzo. Bezoek uur is bijna over maar komt net weer een zwerm mensen aanzetten... tis al meerdere keren tegen haar gezegt dat dat niet de bedoeling is maar ze doet t gewoon toch. gister is iedereen bij haar naar huis gestuurd, incl haar man :p want we moesten rusten. hoop dat de verpleegster dat weer doet want heb vannacht niet geslapen

het eten hier is echt om te janken :p alles smaakt naar nep of plastic of combi van elkaar. Net BK gegeten maar zat naar paar hapjes al vol.

*ik zag dat peek eindelijk bevallen is?!?!?! jeeeeej!!!!!!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    annemama gefeliciteerd!!!!!!!!!! :D

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Gadver roozjuh, wij hebben heir kraamsuites. Dus je bevalling begint en eindigd op die kamer, zijn allemaal 1 persoonskamers met eigen douche en toilet waarvan de deur ook in de kamer zit dus je hoeft niet eerst de gang op.
    Ik vond het eten in het ziekenhuis enorm zout hahaha ik kook bijna nooit met zout maar met andere kruiden.

En kan je je buuf niet met je infuus slangetje wurgen ofzo :p

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    dippertje, woon je ook in de buurt van Utrecht?

15. eef80

eef80 Niet meer actief

O, roozjuh, wat was dat schrikken voor je!! Gelukkig gaat het nu beter! Heb je ijzerkuur gekregen voor het vele bloedverlies?

en je buurvouw,,ooo ik had het vorige keer ook. Verschrikkelijk! Ik lag dan nog op een zaal van 6 met oud en nieuw. Overal telefoon in de nacht en overdag de gehele dag visite. Vooral de marokkaanse dame en antilliaanse dame voor en naast mij hadden echt de gehele dag hordes visite. Op een gegeven monet zelfs 46 man in de kamer!! Toen heb ik mijn gordijnen dicht gedaan maar zelfs hierdoorheen kwamen de kinderen rennen. Echt afschuwelijk!!
    Misschien een idee om oordoppen in te doen?? En er bij te melden dat je écht je rust nodig hebt!
    Neem je rust meid, heel belangrijk!!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha dip, kon dat maar! heb anderen al om ductape gevraagd. mn stiefma kwam net vrolijk met oordopjes aanzetten! haha.
    visite is ook bagger irritant, hard gillen (ze heeft nog 3 dochters en weet ik het hoeveel ooms tantes neefjes nichtjes en weer ik het wat!) ze komt zelf uit familie van 8 kids, en haar man gezin uit 12 kids ofzo. (ze komen van Urk, dus ik word ook knetter van dat acccent ondertussen. kids rennen kamer in en uit en gillen alles bij elkaar. word wel steeds 'sssst' geroepen maar dat werkt echt voor geen meter :( Ik wil morge naar huis!!!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef ja tis idd echt niet leuk meer. ze weet heel goed dat ik kapot ben, want zelf valt ze ook continu in slaap als er ff geen visite is. we hebben beide vannacht niet geslapen dus snap niet dat ze zoveel visite blijft ontvangen. ze zei uur geleden nog dat alleen haar man kwam.... zit nu 8 of 9man inmiddels

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ roozjuh jezus lekker zo'n buuf...wel goed dat verpleeging er wat van zegt want ze moeten er wel voor zorgen dat alle patienten kunnen uitrusten.. wellicht kunnen ze haar een slaappilletje geven hihi...gewoon zeggen tegen je buuf pak maar een boek want ik ga slapen..echt aan jezelf denken hoor! Bah dat duwen op je buik met bloedverlies is echt heel naar kan me voorstellen dat je flink moest gillen.
    Sneu dat je meisje zo moet spugen..hopelijk helpt de andere voeding!

@ dippertje ow fijn een kraamsuite lijkt mij..hebben ze hier niet..vorige keer een week met een ander op kamer gelegen..maar dat is nu een hele goede vriendin..klikte zo leuk! Dus dat kan ook!

Pfff heb veel te veel gegeten haha en moet nog naar VK dat wordt scheten laten...haha arme VK... mijn mams had lekker asperges gemaakt met roomsaus..lang geleden dat ik zoveel heb gegeten...

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oog gooien ze steeds de deur naar gang dicht want kids hebben t koude... ik zweet me dood hier! tis zo belachelijk warm

goed ok genoeg gezeurd :p ik ga nu verpleegster roepen zodat mn gordijn dicht kan en dan hopen dat ze de hint snapt dat bezoekuur VOORBIJ IS!!! grrrr.

Kylie tot morgen!! kom maar wanneer je zin heb (alleen niet tussen 12 en 15u. vanwege eten en rust)

20. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ow ik heb ook Curanol de tabletten en zalf, maar merk ook geen verschil..ze doen hier ook geen pijn.. haha vol in de schijnwerpers:D Ze zijn wel wat gewend, maar baal er toch een beetje van...
    Ow dus je tweede..ja dan heb je die ervaring nog niet gehad..nou ook mooi toch kun je deze keer je geduld oefenen :D Heb gemerkt dat ik hierin ook lesje nodig had..:)

Wellicht komt het wel de veertiende..you never know!
    Zoooo herkenbaar dat je ineens baalt en je afvraagt of je wel genoeg genoten hebt..ben ook vaak ziek geweest en veel gedoe op werk gehad en veel te veel willen regelen nog thuis waardoor ik steeds als kip zonder kop rondliep..maar goed het is niet anders..probeer toch nog zoveel mogelijk te genieten.
    Wat vervelend van het gedoe met je familie..maar je hebt straks een lief klein wondertje en dan voel je je vast beter!! Nog veel foto's maken komende tijd!! En van je scheerkunstwerkje natuurlijk! :D

Deel Deze Pagina