Haha, jullie zijn lekker bezig, haha! Danny ligt al ruim een uur op bed, ik wilde perse de strijk afmaken..Ben nu nog niet echt moe, maar ga zo maar.. Morgen naar de gyn, daarna snel naar Dronten racen om één van m'n zusjes te halen en even op te passen. Andere zusje moet weer naar het AMC, ze gaan nu hersenvocht aftappen. M'n oma is wel in huis, maar m'n moeder mag geen lange stukken alleen rijden dus oma rijd naar Amsterdam. Ik word serieus al de hele dag uit elkaar gereten door die kleine,..pff.. Oh ja, en heb ik een 'schoonmaak/woede-aanval' onze stofzuiger weggegooid Was zo'n stofzakloos ding, pleuris ding is het.. Dus vanmiddag even een ouderwetse gekocht
Peek en annemama gefeliciteerd!!!!! Lekker genieten van jullie moppies!! klaarkomen: hier twee keer per dag, zonder man Die past liever voorlopig En bevallen ho maar Gelukkig is het wel lekker haha!
@Leonie: ah neeee ook dat nog. Ongelooflijk... maar wel enorm fijn dat jillie meisjes het zo goed doen!! hele dikke knuffel! @Eef: zo heftig heb ik het niet gehad hoor, jeetje wat een verhaal... maar tis hoe Leonid het zegt: alleen maar genieten is het zeker niet. Daar mag men best wat eerlijker over zijn.... en jeetje wat is de bevalling een ervaring. Daar kun je ook overompeld door raken. Ook voor jou een knuf! @Sex: was da???? Nee gats geen zin in. Als ik mijn hsnd op schaambot leg voel ik hoofdje bewegen. Ook niet echt lustopwekkend. Hier ga ik vanmorgen lekker beetje wjnkelen. Tim is naar kdv. Ga lekker dagje "genieten"
Hoi dames, Ik had het eigenlijk nog niet willen vertellen maar ik lig in het zh .. Gister ben ik op het spoedfpreek uur geweest voor een draai poging en dan meteen inleiden. Maar de kleine meid is uit zich zelf gedraaid en ik ben ingeleid. Man wat een hel! De hele dag pijnlijke harde buiken die mag je geen weeën noemen omdat ze niets doen heb nu 2 cm .. Hubbie is naar huis en bij de kids. Ik heb voor de nacht een slaappil gekregen deze werkte 4 uur totdat de andere dames hier op de kamer wakker werden Om half 8 krijg ik weer een ctg en daarna inwendig onderzoek .. Zodra het kan breken ze mijn vliezen ... Ben zo moe
ach... Wel enorm fijn dat meisje uit zichzelf gedraaid is. Maar dit klinkt allemaal niet fijn. Zeker dat je zo moe bent, idd he moet nog ff! Hadddn ze gister vliezen niet kunnen breken? Je zult er wel tegenop zien nu... sterkte! Ja, ben idd vroeg! Maar fijne nacht gehad en en dan ben ik weer vroeg klaarwakker. Maar geeft niets dezd nachten zijn fjjn!
goede morgen dames, Zo hier zijn er een paar inderdaad al vroeg wakker. Ik ben ookal 1,5 uur wakker want toen vriendlief om 5:00 uit bed ging kon ik niet meer slapen. Dus ik heb al gedouched en heb ontbeten. Nu ga ik beneden maar een poetsen denk ik want dan ben ik er vanaf ahhaha Vanmiddag ga ik maar wel een dutje doen @ gefeliciiteerd, nog een baby geboren !!!! @ ladybabs, heel veel succes en ik hoop dat als je man terug is alles snel doorzet en jullie kunnen genieten van jullie kindje !!! @ planning, ik ga eerst even beneden poetsen, daarna naar de markt, dan even thee drinken bij oma en om 11:00 komen collega's langs met een cadeautje omdat ik zondag jarig was. Echt lief van ze Ow en vanavond ga ik met mijn zus naar de kruitvat voor die vipkoopavond. Ga ik even zwitsal enzo inslaan ahahhah Fijne dag ladies.
Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen. Ik heb al sinds gisteravond een hyperactieve baby in mijn buik. Manlief is een half uurtje de deur uit en ik heb al ontbeten. Planning voor vandaag: de afwas doen en misschien even naar winkelcentrum. Vanmiddag een dutje doen en vanavond eten koken. @ladybabs: ik hoop dat je snel je kindje kunt vast houden!
Haha meiden! wat een verhalen hier! Boef, Succes vandaag he? Babs, Knuffel voor jou, zet hem op! Planning hier, Niet echt iets te doen. Vind vandaag wel een mooie datum om te bevallen..
Ladybabs, sterkte!! Hier weer superdruk kindje in de buik en heerlijk geslapen (meestal na een heel slechte nacht). Vandaag ga ik brood bakken en als ik puf heb, en het niet te hard regent misschien nog even de stad in. Ik woon nu een stuk verder van het centrum dan vroeger, weet niet of ik er echt zin in heb.
@ladybabs: gadsie,..sterkte daar.. Hier ook een *** nacht,.. Drukke baby, veel bekkenpijn. Wilde er uiteindeijk om 4 uur maar uitgaan, maar ben toen in slaap gevallen. Planning hier: gyn, oppassen, boodschappen en de nieuwe stofzuiger inwijden. Sex: Eigenlijk sinds het weekend wel veel zin in, maar heb meestal zoveel pijn dat ik er maar niet aan begin.. Met als resultaat dat ik ga dromen, en niet alleen over Danny..
Vannacht over iemand die bij mn moeder in het ziekenhuis had gelegen, kwamen we gisteren in de supermarkt tegen.. en van de week over de vriend van een kennis die ook in Wapserveen was.. echt erg..
@ Annemama: gefeliciteerd met jullie dochter!! @ Roozjuh: blij dat het beter gaat maar wel bale van die "leuke" buuf.... bah.... hoop dat je snel naar huis mag! Heb de rest ff snel bijgelezen (wij lagen gisteren vroeg omdat mn man bij mooi, onbewolkt, weer dat Venusverhaal zou gaan fotograferen met zijn vader. Gelukkig ging dit niet door door de bewolking anders had hij er om 4 uur al uit gemoeten Ben alleen alweer vegeten wat er geschreven is sorry! Ow ja Boefjesmama: veel succes!!
Bijntje: gister was gelukkig haar visite redelijk optijd weg en heb ik goeie nachtrust gehad. Ik mag misschien vandaag al naar huis en anders morgen. Straks eerst controle van de gyn en mn eigen vk komt nog even langs, krijg nog wat bezoek dus zal op zn vroegst eind van de dag worden en anders ga ik lekker morgen ochtend Boef: Succes met je gesprek!!! bloem: succes met je ananas haha ego: gyn komt straks langs, krijg ik de standaard check en gaan ze overleggen of ik misschien vandaag al naar huis mag. Voel me heel goed, tuurlijk doet de wond nog pijn maar het is prima te doen met pijnstillers die ik thuis zelf ook heb(zijn dezelfde) De nacht is hier goed gegaan, Charlie heeft al 3 flessen binnen gehouden dus het gaat met haar heel goed. met mij ook trouwens krijg vanmiddag nog visite, mn eigen vk komt nog langs dus een lekker daggie voor de boeg! oe en mn relax stoel staat thuis op me te wachten!!!!