juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hebben jullie trouwens ook dat niets je meer echt kan boeien? Heb nog amper het fatsoen om in de winkel het verkoopgesprekje aan te gaan. Wil eigenlijk alleen zwijgend betalen en weer weggaan. :D
    En ze moeten vooral niet met me willen kletsen... hahaha heel aso...

2. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    06-06-2012 is idd prachtige datum....

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh Danielle,
    Die valse starten van jou word je ook niet blij van!
    Kruip lekker je bedje in ;)

Katten,
    Mijn katten zijn echt TE vervelend de afgelopen dagen. Slopen alles, luisteren voor geen meter en hebben laks aan alles wat ik doe of zeg.. pff zou zijn ze normaal nooit, zullen ze door hebben dat ik gefrusteerd raak van dit alles?

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Bijntje; herkenbaar. Wil eigelijk ook nog weer ff met de stofzuiger rondrennen, maar ook daar geen zin meer in. Tis wel klaar nuu hé! We zijn er gewoon helemaal klaar voor... Ga je ook gewoon lekker op bed liggen, net als ik. Bevalt me heel goed eigenlijk. :D

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Danielle,
    Hier ook niet echt zin in boeiende gesprekken ofzo.
    Heb zo iets van "het zal allemaal wel " :p
    Maar ik doe ook niet zo veel meer nu, ga niet echt de deur uit tenzij het nodig is

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Eerst even een update van mijn gesprek dan zal ik bijlezen.

Ging heel raar:
    Er bleek dus een 1e ronde te zijn geweest waarin mensen zijn aangenomen en uit die groep hebben ze een groepje gehaald om intern in een verzorginstehuis de BBl opleiding te gaan doen.
    Nu blijk ik dus in dat kleine groepje te zitten terwijl ik helemaal geen voor gesprek heb gehad.
    Beetje vaag snapten hun ook niet hoe dat kon.

Maar goed we wachten af.
    Alleen lijkt werken in een verzorgingstehuis mij helemaal niks.
    Werk liever in de thuiszorg met verschillende doelgroepen.
    Heb wel gevraagd of ik nog terug geplaatst kan worden in die grote groep mocht dit niks worden. En dat kon waarschijnlijk wel.

Beetje dubbel gevoel nu dus: afwachten of ik word aangenomen dit hoor ik binnen een week. Of zelf bellen en vragen of ik in die grote groep mag.

Zal nu eerst even bijlezen.

7. eef80

eef80 Niet meer actief

#4567 eef80, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2012
    Hahaha, die ben saunders! Ik droomde voordat ik wist dat ik zwanger was (overigens heel onverwacht maar heel erg gewenst!) dat ik in een laboratorium stond en daar stond ik met ben suanders te wachten op de uitslag. Er pruttelde overal buisjes etc. Een dame in witte jas liep naar mij met de boodschap 'je bent zwanger' en tegen ben saunders zei ze ' en jij hebt een soa' :D
    Bedenk je dat even voordat je gaat slapen!! :D :D

ff taalfoutje gewist...

8. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  9. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    Ben ik weer!

Ladybabs, ik hoop zo voor je dat het inmiddels heeft doorgezet!! Ik ben toendertijd ook ingeleid met heel veel pijn als resultaat en geen ontsluiting. Heel frustrerend!!!!! Maar hoop echt voor je dat het nu wel vaart heeft gemaakt en dat het een vaginale bevalling is geworden/ gaat worden! Want dat wilde je heel graag toch?! Sterkte en veel succes!!!!

O,,ik wilde nog op meer reageren maar ik weet het gewoon niet meer!! :):)

Even denken....Roozjuh, hoop dat je vandaag naar huis kan meid!
    Danielle, geen zin aardig te doen aan kassa, bijntje iets met een stofzuiger,,bloempje aan het rommelen,, einneh zieke man thuis... Of gooi ik nou alles door elkaar??
    Weet je, het spijt me! Ik probeer gewoon 1 antwoord te geven voor iedereen! : Gewoon onaardig doen hoor, nu mag het! En ik hoop voor ons allen dat het maar snel mag gaan gebeuren!

ik ga nu even snel laatste wasje doen en slapen. Vannacht maar weer 3 uurtjes gemaakt. Word je toch ook niet blij van! En wat een snert weer hè! Goed voor onze enkels maar na de bevalling mag wat mij betreft de zon wel weer eens gaan schijnen!

Fijne dag allemaal!

10. boefjesmama

Alles netjes bijgelezen maar wat bij wie hoort ff kwijt.

Las iets over kwakjes en poepjes arme kindjes om zo ter wereld te komen....
    Kylie wel erge schoonmaakwoede dus nieuwe stofzuiger gekocht zelfs.
    CN kom je bij ons alleemaal ff poetsen??
    Rommelende dames toch nog wel.
    Iemand al in zkhuis hopen dat ze vandaag je vliezen al gaan breken.
    Borstonsteking: auw lijkt me idd niet fijn. Zat er tegen aan de vorige keer. Goed leegkolven en masseren zeiden ze hier.
    En kreeg warme hydrofiele luiers in mijn bh. Verwarmd aan de kruik.

11. boefjesmama

Vanavond trouwens vlaggetjes weken bij C&A.
    Nog eens 25% korting op de al gegeven korting van soms wel 50%.

Voor wie toch na de kruidvat gaat meteen ff na C&A.
    Wij gaan vanavond ook ff shoppen.

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha das een goede...Verrek jou vergeten te bellen! :D
    Ik heb dit net op mijn facebook gezet...is wel duidelijk dacht ik :D

Ja hij zit er nog...ja het is nog rustig...ja ik ben er klaar mee...en ja ik weet het er is er nog nooit 1 blijven zitten..en ja nog even geduld...wel lief hoor alle belangstelling..maar ik las even radiostilte in..telefoontje uit en dutje doen...geen nieuws is gewoon even geen nieuws :D

hihi dacht even subtiele tip geven....
    Lekker dat je een beddagje aan het houden bent..ik net in bad geweest en ook gewoon weer pyjama aangedaan..gister veel energie en nu totaal niet..ben er gewoon klaar mee..

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    boefjesmama shoppen...nee helaas echt geen puf meer voor..
    heb wel veel via internet geshopt ook handig!
    Maar dat scheelt wel ja vlaagetjesweken..ga jij wel? Zo ja shop ze!

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha Eef..en jij hebt een soa!! whahaha :D Ik zat hier hardop te lachen :D Thanks!

@ Danielle haha lekekr aso doen hoor...doe ik ook...maar ik ben inmiddels een kluizenaar geworden..kom deur niet echt meer uit..

@ Boefjesmama dat is gek dan dat ze je al in die groep hadden geplaatst...lijkt mij ook niet zo leuk in een verzorgingshuis..hoop dat je in die andere groep kunt.. spannend!

@ Bijntje ik denk dat katten dat best kunnen aanvoelen..die uiten wellicht wel jouw frustratie..maar daar word je alleen maar meer gefrustreerd van..lekker dan..:D Ben op dit moment wel blij dat ik geen huisdieren heb..hebben altijd honden gehad..maar vind dit wel lekker rustig nu..

Echt rotweer..vind ik nu niet erg..straks lekker weer als we allemaal bevallen zijn!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

O, ja! Hoe zat dat ook al weer met die koopavond bij de kruidvat? Heb je daar echt een uitnodiging voor nodig? En hoe laatis het, weet iemand dat?

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Boefjesmama, hmmm inderdaad gek dan dat jij in kleine groep zat terwijl je nog geen gesprek had gehad. Nu dus afwachten.
    Ik kan niet echt halen uit je berichtje of ik nu echt moet duimen aangezien je zelf ook twijfels heb erover. Zie ik dat goed?

Juffie, geweldige tekst op fb! :D

Zo nu ff slapen

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    geen idee sorry

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ehm ik wil nu eigenlijk al mooi weer hoor ha ha!
    Oké nu maakt nog ff niet uit kan door koorts toch niet weg maar volgende week mag het wel weer beter :)

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Thanks Leonie! Slaap lekker!

20. boefjesmama

Ja ga wel na C&A vanavond. vriendin rijd dus hoef alleen maar te relaxen.

Ben opzich wel blij dat ik door de eerste ronde ben al blijf ik het raar vinden zonder gesprek maar goed.
    Maar ben niet zo blij met die kleine groep doelgroep trekt mij niet.
    Ga dan liever de thuiszorg in. Meer diversiteit lijkt mij.
    Maar wacht af of ik aangenomen ben en dan zeg ik er eerlijk bij dat ik liever niet bij die kleine groep wil maar bij de algemene groep hopen dat dat dan nog kan.

Deel Deze Pagina