whahaha ja sorry hoor Daar denk ik niet aan..die lees ik niet hihi Ik dacht gewoon een vriendin.. En dingen onthouden nu dat lukt me al helemaal nie... Maar goed hoop voor Lionne dat het tijdschrift dan snel komt
Ik vond het al raar geformuleerd...de Vriendin..maar ik dacht Lionne heeft vast last van hormonen en is in de war Maar ik was zelf in de war..sorry Lionne
Vorige weken was er iedere keer iemand in de war Dus het ligt niet aan jou, heb er zelf ook al paar keer raar naar gekeken..
@ Juffie: ik dacht hetzelfde over die Vriendin maar goed ik zal vanavond even alles terug lezen als jullie niet teveel doorkletsen ga nu afsluiten, zo even met mem (moeder) extra gordijnstof halen voor Mark zijn kamer en nieuwe planten hier in de voorkamer (voor mijn verjaardag). Hierna eten we bij mijn ouders en dan om 18.20 uur echo
De vorige keer dat ik met de Vriendin naar bed ging, vonden sommige wel vreemd . En het zou leuk zijn als ie nog komt, maar zo niet is het ook geen ramp
haha ik dacht ze bedoelt vast dat ze daarna even plat gaat Leuk he denken dat iemand anders het niet goed formuleert...terwijl je zelf niet goed nadenkt hihi Einneh veel plezier bij de echo vanavond en zal mijn best doen om niet teveel door te kletsen..
Oh krijg harde buiken van het lachen hier Lionne, Dat tijdschrift van jou zorgt voor heel wat opschudding.. Ik heb er ook een tijd een abbo op gehad, erg leuk altijd. Neem lekker een momentje met je thee en tijdschrift Einneh, Veel plezier met de echo
Whahaha maffe meiden hiero! Ik heb er ook helemaal buikpijn van! Ik vind het wel erg gezellig met jullie hoor En dan te bedenken dat ik jullie in het echie niet eens ken Juffie idd dat heeft mijn moeder ook, vaak een schuldgevoel enzo, maar ja dat zijn de tijden nu eenmaal met die crisis, altijd maar gezeur met geld eigenlijk. ik ga er lekker van genieten! Zodirekt naar de oefenstudio met lief, hij is drummer in een band, dus wie weet drumt hij dat kind eruit whahaha!
Bijntje mooi dat je zo moet lachen...die harde buiken kunnen dan nog wel iets in werking zetten hihi ... Lachend je bevalling in..dat zou mooi zijn! Ik heb iets nieuws.. Als ik plas..dan loopt de plas zeg maar eruit en dan ineens voel ik van binnen een soort plop! Net alsof er iets naar beneden zakt ofzo..best een beetje pijnlijk.. heb ik al paar keer gehad, maar net was het echt heel duidelijk... ik gelijk voelen..dacht eerst dat mijn vliezen waren gebroken maar loopt niks uit..of zou het het kindje zijn? Echt vreemd... herkent iemand dit?
Juffie, geen idee.. Eventueel even tegen je VK zeggen? Had hier gister wat bloed, schrok wel even,maar vriendlief naar laten kijken "je hebt je gesneden, dus maak je maar geen zorgen.. het is wel wat opgezwollen daar..:
CVB hihi laat je mannetje maar lekker drummen dan! Wie weet helpt het! Ja leuk is dat he..dat je mensen dan niet in het echt kent, maar dat het wel heel gezellig kan zijn.. Ik heb dan ook een bepaald beeld ofzo bij iemand, maar als je dan een foto ziet dan kan dat wel heel anders zijn..grappig is dat
Bijntje ja VK zou kunnen..maar maak me niet echt zorgen..kijk wel of het vaker gaat gebeuren nog.. ik ben altijd zo'n miep die niet voor niks wil bellen.. haha tactisch van je vriend..beetje opgezwollen..nou het voelt hier ook al flink opgezwollen..en dan te bedenken hoe het nog gaat worden.. ach ja komt wel weer goed
Zit wel op meer fora, dus ben het wel gewent. Soms heb je een heel precies beeld van iemand en dan blijken ze zoooo anders te zijn! of juist precies zo! Éen keer iemand ontmoet die had een hele andere stem dan ik dacht, haha was wel even wennen. Beeld van mij is makkelijk te vormen, sta wel op mijn blog
jeetje en nu krijg ik net ineens een paar keer steek door mijn poeperd!! Jeetje wat gebeurt er allemaal daar beneden?! Kijk daar lees je niet zoveel over in Jonge ouders...vieze smurrie in je onderbroek..je niet meer kunnen scheren..kwakkies om een bevalling op te wekken...steken door je doos en zelfs je anoes!! Jaja en maar mooie plaatjes laten zien..
Leuk Bijntje heb even gekeken naar je blog..wat een mooie foto's!! Nou heb ik een beeld bij je! Ik had je ook ander verwacht..weet niet hoe dan wel... wat ouder ofzo...je komt zo wijs over!
Haha ja ben niet zo oud xD Hoewel ik 23 al best oud vind klinken eigenlijk.. Ben stukje wijzer dan mijn leeftijdsgenoten doordat ik een hoop dingen heb mee gemaakt (o.a. mijn moeder is overleden toen ik 18 was) en woon nu alweer ruim 4 jaar samen. Dus dat scheelt ook een hoop
Ow Bijntje dan was het dus niet zo raar dat ik dat dacht... Lijkt me heel erg als je je moeder zo jong verliest.. En van samenwonen met een man word je sowieso ouder Ik ben 28 toen mijn eerste kwam was ik 24...