juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik word 30 jaar 29 juni...

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    IIIEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Juffie spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
    Zet 'm op he als het doorzet!!!

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey,

zo mijn zus en ik hebben goed inkopen gedaan bij de kruitvat :D Ik was meer als €100 kwijt :) oeps... hahahah

@ juffie, heel veel succes en ik hoop zo dat het doorzet noor jullie !!! Ik zal vor je duimen.

@ hier, ppfff... ik ben zo misselijk. En heb een harde buik. Ik ben voortaan bijna elke avond zo misselijk. Zou dit zijn omdat de kleine tegen mijn maag drukt of kan dit ook andere dingen betekenen? Een aantal personen denken dat ik 10 juni ga bevallen, zou leuk zijn ahhaha dan is mijn zus ook jarig ;)

Fijne avond dames,
    Kuss

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Kylie: denk dat je ff moet omschakelen... natuurlijk bevallen is hard werken maar enorm mooi.. ik zou heel verdrietig zijn als ik ks zou krijgen juust.. en jij kunt het ook!! Knuf voor jou. Ik denk dat mannetje het ook liever zo doet..;)

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    CN: ik ben ook steeds zo vol en misselijk, ook last van maagzuur ineens. Merk gewoon dat buik nu echt vol is ook met bukken. miss heb jij dat ook?

6. Wauw juffie, ben jaloers!!! Hoop voor je dat je flink aan het puffen bent nu. Succes!

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hier gaat alles goed , bv gaat heel goed sinds vanmiddag ze hebben zen maagje gespoeld omdat hij zo misselijk was van het vruchtwater en veel slijmpjes had en daardoor niet wou eten maar sinds dien gaat het als van zelf ,
    dames die het zich afvragen , ja ben in men uppie bevallen en ja ik vond het erg maar helaas was der niets aan te doen en gelukkig is alles goed verlopen , geen knip of scheur en 3 persweeen en hij was er !! perfect volmaakt , 3220 gram en 51 cm hierbij een foto !!

8. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hou dames!! Na een drukke middag moest ik van m'n man toch ff de vk bellen over dat vocht/slijm verlies.
    Vk kwam gelijk langs en twijfelde dus stuurde ze me naar het ziekenhuis. Op hand blazen ed geen reactie maar bij beetje opvangen en een test bleek het toh vruchtwater. Dus vanaf gisterenmiddag een hoge vliesscheur. Afwachten nu dus spannend!!
    Morgenochtend weer ctg en wanneer het niet vanzelf begint wordt ik vrijdag ingeleid. Het zeurt nu wel lekker in m'n buik dus hoop
    Zo dat het vanzelf begint!!!
    Liefs

9. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Juffie: tandarts ging goed alleen even gekeken hoeveel tanden hij al had.
    Denk zelf al een tijd een jongen maar neig nu meer na een meisje.

CN: wij hadden het boek altijd binnen hand bereik liggen en wist precies wie ik er in wilde hebben.
    Ook meteen gedaan toen ze goed en wel zaten. Wat sommigen wel raar vonden geloof ik maar anders gingen we het ook vergeten.

Leeftijd: nu 30. Bij M. zou ik 29 zijn maar hij kwam 8dagen voor mijn verjaardag dus op mijn 28ste mama geworden.

Peek: wat een knapperd. Zo maar 3min. persen. Zijn al die weken voorwerk toch ergens goed voor geweest.

CN: voor 100 geshopt wat koop je voor 100 bij een drogist met korting ook nog??

C&A: hier goed geslaagd. De bodywarmer gesscoord die ik al een tijdje op het ook had maar eingelijk een beetje te dik vond voor de zomer. Nu maar 10 euro.
    Een spijkerbroek en 5tshirts.
    Meneer kan er weer even tegen aan.

10. Wat een mooi mannetje Peek! Goed gedaan.

Bellamano, wauw voor jou dus ook uiterlijk vrijdag! En wie weet nog wel eerder.

Er gaan nu echt ineens een hoop dames bevallen zeg! :$

Morgen ben ik uitgerekend, dus moet ze vannacht maar komen. Zal het straks even aan haar doorgeven dat het tijd is :D

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ooook al! wauw wat spannend!! Toi toi toi!! @Peek: zit op foon kan foto helaas niet zien. Wat fijn dat het zo gosd gaat!!! Knuf voir dat je alleen was... :( Mooie maten zeg!

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hier denk ik ook een meid.. wij wetwn het geslacht ook niet. Juist nu aan het einde enorm leuk en spannend!

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oooh wat wil ik toch graag nu ook.... ik blijf als laatste over let maar op...

14. Hier hetzelfde!! Waarom komt mijn meisje nou niet?? Wil haar ook graag zien.

Daarbij verwachten we al een grote baby en als ze nog langer blijft zitten helemaal. Dan kan ik straks al die babykleertjes ongedragen weg doen. Heb best veel setjes maat 50 :(

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Roosjuh, lekker weer thuis! Geniet ervan!

Bellamo spannend meid! Het einde is in zicht!

Peek, wat een schatje!! Ik wil ook bevallen :)

Juffie zetten de harde buiken door? Spannend hoor! Zet em op, dan kun je straks lekker genieten van je kleine!!

Er is zoveel geschreven dat ik het niet bij kan houden :)
    Vandaag met mijn moeder in de stad geweest en mijn vriend brengt ze nu naar huis.
    Vannacht maar 4 uurtjes geslapen dus ik duik zo mijn bedje in!
    BIB dus en ook nog eens heel rustig. Morgen naar de vk voor controle.

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Peek, wat een mooi jongetje heb je! :)

17. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heej,

@ boefjesmama, ja wat ik allemaal heb gekocht? luiers, zwitsal producten, wasmiddel, wasverzachter, shampoo's, compeed, parfum, aantal tandpasta's, sudocreme etc... ahhahah was best veel eigenlijk :D

@ peek, wat een knappe kerel zeg !!! en fijn dat de bv goed gaat nu. Geniet van je heerlijke manneke.

@ juffie, ik hoop zo dat het heeft doorgezet en dat we snel goed niews van je lezen over dat je bavallen bent.

@ bellamano, oeh spannend voor jou zeg !!! heel veel succes...

@ misselijk, ja mijn buik voelt inderdaad ook erg vol altijd. en bukken enzo is niet meer zo prettig ihihihi. Ookal krijgen we zeer waarschijnlijk een klein kindje (de laatste schatting was dat ze met 40 weken 2900-3000 gr zou wegen) toch lijkt mijn buik helmaal vol te zitten ahahah

Slaap lekker dames !!!
    Kuss

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Peek: wat een mooi jochie
    @Juffie: lekker aan het puffen?
    @Bellamo: spannend!

@shoppen: kwam net tot de ontdekking dat ik niets in delfts blauw heb voor de kleine (ben ik helemaal verslaafd/gek aan/van), dus daar moest maar verandering in komen :) Heb nu sokjes, shirtje, broekje, mutsje en een badeend ;)

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeetje meid, respect! Prachtig kindje :) Fijn dat hij goed drinkt bij je nu, dat ze misselijk zijn van de bevalling is normaal, gelukkig is het nu verholpen. Ben je na de bevalling naar het zh gebracht ofzo? Ik meen een ziekenhuisbedje te zien op de foto ;)

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@evenstar: ze is in het zkh bevallen.

@peek: hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder en de operatie?

Deel Deze Pagina