goede morgen dames, Hier nog steeds BIB ik denk ook niet dat ze in 1 van deze dagen zal komen. Wel denken een aantal bekende van me dat ik zondag ga bevallen (op de verjaardag vn mijn zus) aan de ene kant geloof ik dat niet want dat kan niemand zeggen maar toch vind ik het stiekem wel spannend ahhaha. @Ladybabs, gefeliciteerd !!! @kylie, oei ik snap dat je vriend dat niet leuk vond ahahha en dat inderdaad ook precies op zijn zaakje slaan hihiih. @slecht slapende meiden, vanmiddag lekker een extra heerlijk middag dutje doen dan ahahha. @bevallen, Leuk zeg, er komt nu steeds meer babynieuws ahhaha. Het komt nu dichtbij dames, joepie ahhhaha ik ben ook zo benieuwd naar ons dochtertje. En trouwens wat een knappe kindjes zijn er allemaal geboren !!! Ik ben jaloers op jullie hoor ahhahah @planning, ik ga zo even wat boodschapjes doen, vanmiddag cake maken en vanavond ga ik asperge soep proberen te maken, oeh ik hoop dat die lekker word wat is de eerste keer dat ik die maak hahah Fijne dag ladies, Kuss
Hier ook nog niet aant bevallen zal ook nog wel even duren denk ik. ZOnet even de supermarkt op en neer geweest, tis maar een klein stukje maar toch jeej wat een end... vooral de terugweg . kleine ligt hier in mijn bekken en dat voel ik goed met lopen
Hier ook nog niet hoor Vannacht wel wat krampjes gehad, maar verder niets.. Heb wel gelijk even een 'contraction-timer' op m'n telefoon geinstalleerd, makkelijker timen. Boven lekker aan het opruimen, heb ineens meer energie de laatste tijd.
Van harte gefeliciteerd ladybabs!!!! Hopelijk is alles, ondanks hel details , goed gegaan! Wat een prachtige lengte en gewicht! Een kleine meid, schattig!! En, mag je naar huis vandaag? ik hoop het voor je! Liefs!
Hi meiden! Hier werd ik na een afschuwelijk slechte nacht (dwars door slaappil wakker gebleven ) verrast door mijn moeder die mijn zoontje een dagje kwam ophalen! Heerlijk een dag voor mij alleen, helemaal van mij, mij, mij, mij, me myself and i !!!!! Heerlijk!!! Hij blijft ook nog een nachtje slapen en dan halen we hem morgen eind van de middag weer op. 29 uren alleen voor mijzelf Ik word er bijna ongemakkelijk van,, heb ik in 2,5 jaar niet meer gehad! Van de week hadden we, mijn moeder en ik, de ruzie een beetje uitgepraat en vandaag kwam ze dus om mij te helpen. Echt super lief en fijn! Zo even reageren op jullie! @Lionne Wat vervelend dat je man nu boos is! Je moet toch kunnen aangeven als je ergens mee zit? Ook al, en dat zeg ik niet hoor!, zou dat onredelijk of niet waar zijn? Snel bijleggen en het toch nog leuk maken de komende dagen! @kylie Hahahahaha!!! Ik had een beeld voor mij hoe dat gegaan moest zijn! 'O, roel, ja daar!! Nee, jij niet Ben,,jij hebt een soa!' Man kijkt op met wenkbrauw omhoog en *kepeng* nog een klap in het zaakje toe! @CVB, San, CN, Einneh en kylie Hier ook nog steeds niets! Echt noppes. Nog geen krampje! Ja,,van mijn darmen maar dat zal komen door de frites met vlammetjes gisteren avond! Zullen wij de die hards van de juni 2012 mama's worden! Jullie laten mij niet alleen hier hoor! @plannen Om 14.45 controle in ZH en verder héle maal niets. Sorry hoor, wilde het gewoon nog 1 x zeggen!
*proest* Haha hier moet ik zoo om lachen! Hier net wakker. Nu even GTST, dan komt vriendlief alweer thuis. Hij gaat altijd mee naar de VK. Doet jullie vent dat ook? Vanmiddag dus naar de vk. (met de bus dit keer, echt wel geleerd van vorige week) en verder ook niet echt veel op de planning.
Ruzie is bijgelegd Manlief gaat hier ook steeds mee met de controles. We gaan zo even het dorp in. Bib is alweer erg druk.
@ Eef: fijn dat je de ruzie bijgelegd hebt en dat je moeder ook nog je zoontje op heeft gehaald! lekker van genieten meid! Hier gaat mijn man ook altijd mee, we moeten naar een ander dorp en fietsen gaat niet meer dus moet met de auto en mijn man heeft de auto overdag mee dus tja.... en hij vindt het helemaal niet erg hoor
Zo idd rustig hier, viel deze keer mee met bijlezen! Ladybabs gefeliciteerd! Juffie, we wachten in spanning op nieuws, denk zomaar dat het wel heeft doorgezet... Bellamano: Spannend, zal het vandaag gebeuren, en anders veel succes morgen! Eef: wat fijn dat de ruzie enigzins is bijgelegd en dat ze je nu zelfs komt helpen! Roozjuh: lekker genieten dus thuis, gaat goed zo te horen! Kylie: wat gaan ze nu doen met die hoge bloeddruk? Extra controles oid? Peek: mooi knulletje! Eef ik denk dat ik voorlopig ook nog wel met jullie meewacht hoor! Er rommelt nog helemaal niks hier en denk echt dat ik nog wel een aantal weken te gaan heb. (max. nog 4 iig) Gister BV infoavond gehad, van 19.30 tot 22.00, pfff wat een zit. Maar best wel veel nuttige dingen geleerd en handige tips gekregen. Denk dat het wel zinvol is geweest. Vandaag rustige dag, zo nog ff onder de douche. Dan ff huis doorlopen afstoffen e.d. en paar boodschapjes doen. Verder lekker relaxen!
Jeetje zeg, ik hoefde alleen maar "even" bij te lezen dacht ik. We zijn even een nachtje in ons andere huis geweest en gisteren weer terug gekomen. Nu zijn er ineens een heleboel baby's bij! GEFELICITEERD ALLEMAAL! Ik hoop dat alles goed gaat met de mama's en natuurlijk de kleintjes. Foto's zouden wel heel leuk zijn! Ik heb er wel eentje gezien van Peek. Mooi mannetje hoor! Ik begin steeds meer te denken dat het misschien nog wel 3 weken kan duren, terwijl ik nu 39 weken ben. Gek eigenlijk, want het zou bij wijze van spreken ook morgen kunnen zijn. Nou ja, er zit niets anders op als te wachten en lekker te blijven lezen hier.
Ohja! 39wk wave Hier echt helemaal niks aan de hand trouwens. Ben bang dat ik als laatste overblijf.. Gister toch eens met vriendlief over de datum gehad. VK heeft ons vorige week vertelt dat we hier in de 42ste week ingeleid zullen worden, mocht ik overtijd gaan (met 41+?) maar 22 juni is voormij 8 dagen overtijd. Nu is 22 juni voor mij echt geen leuke datum. Dat is de dag dat mam 5 jaar geleden een hartstilstand kreeg. Na 5 dagen coma is ze op 27 juni overleden. Dat zijn dus 2 data die voor mij echt niet leuk zijn. De 27ste is al veranderd in een "leuke" dag, want een jaar na het overlijden van mam is mijn nichtje op die dag geboren. Maar de 22ste is dus nog steeds best een shit dag. Ik zat er over te denken om dit voor te leggen aan de VK, met de vraag of ze me dan niet willen inleiden (mocht het zo ver komen..) maar aan de andere kant heb ik zo iets van "dan moet het maar zo zijn" Wacht het nog maar even af denk ik.. Sorry was ff ego berichtje, moest het ff kwijt. Weet ook niet zo goed wat jullie er mee moeten
Worden sowieso shitdagen hoor, maar met de kraamtranen er ook nog bij, word het nog wel ff pittig denk ik..
Ladybabs gefeliciteerd, en dat klinkt zeker snel! Lekker bijkomen. Bijntje lijkt me ind heel moeilijk straks, sterkte! En ik zou t gewoon vragen over dat inleiden volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor Hier verder nog helemaal niks, heb t gevoel dat t nog wel ff gaat duren ook
Hee meiden.. Eerst: aan alle meiden die nog bevallen zijn: Proficiat!!!! Geniet ervan he!! @BIB: Hier ook BIB.. hahah ik vind t wel een leuke afkorting.. BIB was erg onrustig gisterenavond.. pff t leek wel kung fu fighting @Steken: Steken in anoes niet gehad.. wel veel last van m'n stuitje.. net of ik erop gevallen ben... Steken in flamoes wel.. Ben af en toe net zo'n pogo.. Ook veel harde buiken en last van m'n onderrug.. pfff (sorry voor de klaagzang hoor) @VK: Vanmiddag weer naar de VK.. Ben benieuwd of ze nog wat te melden heeft.. Ik ben altijd na 10min al klaar.. ('hoe gaat t? goed.. heb je ergens last van? uhmm nee niet echt.. heb je nog vragen?? uhm nee..) @Rare dromen: Hier geen dromen over Ben of Roel.. hahaha Wel gedroomd dat ik moest plassen en dat t maar bleef komen, ik had bijna de hele pot volgeplast..
Pfff ik kan het allemaal niet terug lezen hoor! Haha Maar gefeliciteerd nieuwe mama's! @Peek: Mooi ventje, wat ben je blessed! @Bijntje: Jeetje kan me voorstellen dat dat kut is Hier rommelt er ook nog niks en heb al de hele zwangerschap het gevoel dat madame lekker op zich gaat laten wachten. Hoop van niet, omdat me moeder vanuit het buitenland komt om hier met me te zijn tijdens de bevalling, 2 dagen voor de uitgerekende datum.. maar mocht ze langer dan 10 dagen blijven zitten, gaat mn moeder gewoon weer terug zonder niks mee te kunnen maken! *zuchtt* Zat er dus ook over te denken om te vragen of het mogelijk is om zelf een datum te kiezen voor een eventuele inleiding.. ookal twijfel ik wel en is mijn vriend het er niet helemaal over eens. Die zegt dat het beter is om te gewoon te wachten tot de dag dat de kleine er klaar voor is.. is ook wel een beetje zo, maar zou er zo van balen.. Sorry, was ook even ego berichtje.
@ Bijntje: ik zou het gewoon met de VK overleggen daar moet vast wel een mouw aan te passen zijn. Sterkte deze periode! @ Hier: Mark net naar bed gebracht, nu lig ik lekker op bed met weeen?? komen en gaan achtereen... hoef ze niet weg te zuchten maar toch