juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Je staat erbij op de bevallingslijst.
    Wat is haar naam of magen we dat niet weten.
    PB anders maar even.
    Gefeliciteerd.
    Ze is net zo lang en zwaar als M. was wat grappig

2. boefjesmama

Einneh: je houd de spanning er ook wel in.

vanmorgen met M. na de HA geweest ivm vermoeden hooikoorts. Hebben we oogdruppels gekregen. Hoe denk je dat ik die ga inbrengen bij een dreumes ban 22mnd??
    Hopen dat het niet nodig is.
    Daarna ff stad in geweest. Laatste dingen gehaald bij de Etos en ondergoed voor M.

Heb de stoute schoenen aan getrokken en de zorggroep gebeld over het gesprek van gister.
    Dat ik toch liever in de algemene groep wil ivm meer keuze in stages en minder uren belasting.
    Ze ging het overleggen met de dames van het gesprek en gaat me vandaag terug bellen. Duim duim duim....

Zal even broodje eten.

3. boefjesmama

Heb de slabben van Silly billy ontvangen via happy kids
    Ziet er goed uit.
    Vanavond dus lekker knoeien bij het avondeten.
    Hebben een met mouwen en eentje zonder.

4. eef80

eef80 Niet meer actief

@einneh, spannend!!! Succes, hoop dat het door zet!!

@hoefjesmama, ik duim voor je mee! Zou lekker zijn als je snel de zekerheid van een baan zou hebben!

@bijntje Ik kan mij zo voorstellen dat je in een zee van emoties zit! Zowiezo een ouder missen in deze situatie is ontzettend verdrietig en in geval van zwangerschap helemaal als het je moeder betreft!
    Mijn vader is 9 jaar, bijna 10 jaar geleden overleden en ik mis hem nog iedere dag! Zeker in mijn zwangerschap en na geboorte van mijn zoontje heb ik daar heel veel last mee gehad! Niet eens zo zeer bewust maar het speelde altijd mee. Mijn vader heeft nooit mijn man leren kennen, mij zien trouwen, nooit mijn kind gezien etc. Houden van wordt niet minder met de jaren, het gemis ook niet, je leert er alleen meer mee om te gaan maar op zulk bijzondere momenten kan het je echt overspoelen!
    Ik weet dus een beetje hoe je je voelt, hoewel het mij in de situatie van zwangerschap nóg moeilijker lijkt om je moeder te missen!
    Sterkte en een knuffel op afstand van mij!

@sappie, kijk maar uit dat je niet ineens per ongeluk je sluizen ook echt open zet dan!

5. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    @Bijntje het is heel begrijpelijk dat het een vreselijke datum is, en een geboorte van je kind wil je daar natuurlijk niet mee associëren!

Leg het gewoon voor, als je er een naar gevoel bij heb!
    En als ze het niet doen, en het gebeurt toch, ja dan had het zo moeten zijn, en heeft je kind er toch een beetje een mooie dag van gemaakt ;)
    Maar ik hoop het niet voor je!

Verder wou ik even zeggen, dat niks raar is of klinkt, en als het ons niks deed, dan zaten we hier ook niet elke dag iedereen in de gaten te houden ;)

Einneh podverdikkies jij er ook achter aan?
    spannend hoor, zet hem op!

Dames die bang zijn achter te blijven, kop op hou de moed erin, ik ben morgen 41 weken, en denk maar zo als hij zelf niet komt is dit mijn laatste weekendje als niet mama, en dan is elke dag eerder mee genomen!
    nog even sterk zijn we're gonna be momma's, dan moet je wel sterk zijn :) samen gaan we dit forum uit, één voor allen, en allen voor één hahaha! Knuffels!

6. boefjesmama

Er is er nog nooit eentje blijven zitten dus we worden voor eind juli allemaal mama.
    Alleen de een iets eerder dan de ander.

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik hoop eind juli inderdaad wel echt mama te zijn :)

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal,
    Zo de boodschappen zijnweer gedaan, heb alweer gegeten en nu even lekker achter de laptop en dan zo maar weer eens even rusten ahhaha. Vanmiddag wil ik nog een cake maken en vanavond aspergesoep. Verder ook helemaal niks meer :p

@eineh, ahhah dat heb ik ook altijd dan denk ik dat kan ik nog mt gemak maar dan valt de terug weg vies tegen ahahha. Spannend !!! ik hoop dat het doorzet...

@Kylie, fijn dat je nu wat meer energie hebt. Kun je lekker rommelen ahahah. Vind ik heerlijk om te doen ;)

@eef, ahahha wat een verhaal... Maar heerlijk zeg dat je moeder de kleine kwam ophalen. En al plannen wat je allemaal wil doen? Ik denk zelf wel dat ik een 'die hard' juni mama word ahahha geniet van je moment voor je eigen !!!!

@bijntje, ja mijn manneke gaat ook altijd mee. Hij wil dat echt voor geen goud missen hoor ahahha. Dat vind ik zo lief want hij stelt ook altijd allerlei vragen aan de vk. Laatst vroeg hij ineens vanalles over een vacuumpomp en de tang ahahhah. Daa had hij iets over gelezen en wilde voor de zekerheid erop voorbereid zijn. Ik vond dat echt ZO lief van hem....

@drukke baby, hier ook erg drukke baby. Maar hoe een zeer ze me ook doet ik vind het toch zo heerlijk om haar te voelen ahahha

@lief en stoer, hahaha ik denk ook dat het hier nog een aantal weekjes duurd ja Heel raar want ze kan gewoon al elk moment komen als ze daar zin in heeft :)

@ auto rijden, Vinden jullie dit nu ook zo vervelend. Het gaat nog goed hoor maar ik kan m niet meer zo makkelijk draaien om de dode hoek te bekijken en mijn voet elke keer te verwisselen vind ik niet prettig. of ligt dat nu aan mij ? ahahha.

@ mama worden, Ik denk wel dat ik een juni mama word, want ben half juni uitgerekend. Of ik word net een juli mama dat zou ook nog kunnen. ;)

Kuss

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goh gaat lekker hier, Mark slaapt normaal tussen de 2.5 en 3 uur overdag, nu na 1.5 uur alweer wakker :$
    net nu ik me zo prettig voel.... blijf harde buiken en weeachtige klachten houden :(.... zal me man zo maar bellen dan.....

10. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    CN: autorijden vind ik ook niet echt fijn meer. Stuur raakt nog net aan mijn buik niet (korte pootjes) en idd draaien e.d. niet echt fijn meer. heb ook het gevoel dat mijn concentratie wat minder is, dus beter maar even niet meer.
    Ben wel benieuwd naar je aspergesoep! (met witte asperges neem ik aan?)

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Lunch achter de kiezen, manlief gaat zo stofzuigen. Ik ga een uurtje plat :)

Ik heb trouwens ook een beurse poes. En een klein scheurtje. Doet pijn met plassen :(

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik blijf er bij...Je lijkt wel super woman! Boodschappen gedaan, even een cake maken en vanavond aspergesoep... (ik zou niet eens wéten hoe je aspergesoep maakt!)
    Hier ben ik blij als ik per dag de belangrijkste onderdelen van het lichaam schoon heb en heb gegeten wat voor mijn neus ligt!

Maar ik ben idd nog heerlijk aan het genieten van MIJN dag. Lekker!!! Ik ga vanavond 'uit'!
    Heb voor vanavond de bioscoop gereserveerd met de film 'what to expect when your expecting' Het was er tot nu toe nog niet van gekomen en nu zie ik mijn kans schoon!
    HiHihi, zie nu net dat ik heb opgeschreven 'vanavond' Haha! De film begint om 17u! Nou, dan ben je vergezonken hè! Als 17u al onder de noemer avond valt!

Dames, jullie hele fijne dag verder nog!

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Au! Beetje calendula zalf kan helpen! (bij zo'n geitenwollensokken winkel te krijgen) Ook lekker voor na de bevalling!
    Beurse poes ken ik helaas!

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Jemig..:$ Eind juli,,,,,mag toch wel hopen dat het eerder is zeg!!!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Hier ook iemand met korte pootjes en B.I., geen combi met auto rijden!! En ik word een beetje een oelewappert op de weg. Ik merk dat mijn tempo tegenwoordig iets lager ligt dan van een gemiddelde weggebruiker.
    Zo ging ik gisteren nog op pad en was beledigd dat er iemand op mijn bumper bleef hangen en het zelfs waagde te toeteren!! :x
    Ik vond dat ik lekker hard ging maar toen ik keek ging ik idd 40 waar je 50 mag. :D

ps ik denk dat het het zelfde werkt als je richting de 80 gaat! Jij denkt nog lekker snel te zijn en mee te kunnen komen en de ander zucht bij het zien van weer zo'n oudje die nodig van de weg zou moeten blijven!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

nou lig ik lekker in te dutten belt mijn zusje me wakker :) Of ik even mee ga mee naar de action. Pfff... wel gezellig dus ik heb maar ja gezegd ahahha

@ einneh, zul je altijd zien ja dat de kleine niet lang slaapt net nu jij het even hard nodig hebt. Spannend zeg !!! Ik zou inderdaa je man ook voor de zkeerheid bellen. Succes !!!

@ auto rijden, oke dan ligt het dus ook niet aan mij ahahha. Ik heb tot het stuur nog wel genoeg ruimte maar het is gewoon niet prettig mee nee. En inderdaad maar tempo is ook wat lager en ben snel afgeleid hihihhi.

@ beurse poes, hihiih ik moet zeggen dat het bij mij van onder ook wel anders voeld als anders maar dat kan aan die klote spataders liggen :) Ik ga me echt schamen als ik lig te bevallen denk want het is net een mijnenveld daaronder door die rotspataders. :(

@ eef, nou superwoman ben ik zeker niet hoor, als vind mijn vriend ook van wel hahah. cake/ koe/ taart maken vind ik gwoon erg leuk hihih alleen jammer dat de keuken dan altijd zo een rommel word. Dat is het nadeel ervan het opruimen ahahha. En aspergessoep maken heb ik ook nog nooit gedaan maar ik heb via google een recept opgezocht en ga het gewoon proberen hahah en nu maar hopen dat dieook nog smaakt ook hahaha.

Kuss

17. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Autorijden: hier ook niet fijn meer idd.

Krampen: al de hele dag wat krampen, maar het stopt telkens ook weer grrr...

Net boodschappen gedaan, en overal waar ik kom: och meid hoelang nog... Ik: nog 2,5 week... Hun: nou het tekent in je gezicht dus zal niet lang meer duren!

Goh, dat had ik nou net ff nodig...ik weet ook heus wel dat ik er nu niet op mijn best uitzie maar dat hoef ik geen tig keer op een dag te horen!

Heb trouwens net weer 16 and pregnant zitten kijken, en elke keer als er een baby geboren wordt moet ik ontzettend janken! Emotioneel wrak ;)

18. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Haha! Zou wat zijn idd!

19. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Haha hier ook idd :D

20. Hoi BIB melding!! Kom later ff bijlezen en kletsen, maar ben echt druk geweest vandaag. Ga nu eerst ff liggen.

Voor mezelf: bijlezen vanaf 468

Deel Deze Pagina