Zo ik ben alweer terug van de action met mijn zusje en de cake staat al in de over ahahha. Ik ben benieuwd of hij gelukt is want ik heb er een eigen creatie van gemaakt hahaha. Ik heb er roze kleurstoffen aan toegevoegd dus als het goed is word het een knalroze cake ahhahah. Over ongeveer 45 min weet ik of hij gelukt is hiihih @san, ja van het weekend zei iemand het ook tegen mij dat mijn gezicht tekende grr... ik word dan meteen onzeker want ookal ben ik zwanger ik hoop er toch nog ee beetje fatsoenlijk bij te lopen hahah. Daar heb ik ook altijd last van ahahha als ik baby's geboren zie worden moet ik ook huilen want vind dat ook zo mooi om te zien. @bloempje ahahha BIB melding hahaha. rust lekker uit !! Kuss
hahaha ja normal trekken wij ook blikken soep open hoor alleen nu ik verlof heb en alle tijd heb wil ik vanalles uit proberen om te maken enzo hihiihi Ik word denk al een echt huismoeder ahahah
Alles bijgelezen, niets onthouden.. Nu echt álles in huis voor de kleine.. Moest nog 2 kruiken hebben.. Verder nog 2 omslagrompers, een broekje, een mutsje en 2 paar slofjes gescoord.. Kreeg een geboortekaartje in de bus,.. Duurde 10 minuten voor ik door had van wie die was. Een mede-pufklasgenoot.. Ik ga echt niet naar iedereen een kaartje sturen hoor.
Ik heb al twee kaartjes van de pufclub Ik heb net best lekker geslapen, maar manlief maakte me wel even wakker, hij kon de fohn niet vinden. Dus afgesproken dat als ik een dutje doe, ik de slaapkamerdeur dicht doe en als ie dicht is, mag ie me NIET storen. Net even nieuwe ronde antibiotica opgehaald (blaasonsteking is nog niet over). Bloeddruk was wel mooi 135/80. Dus ook een nieuw doosje pillen gehaald. Daarna avondeten klaargezet. De piepers zijn geschild en de snijbonen zijn gesneden. De rest mag manlief doen
Updateje. Nog steeds geen weeen. Wel goede ctg maar ze zeiden al dat de kans nihil is dat het vanzelf begint dus dat vind ik wel erg jammer had zo gehoopt dat ik niet ingeleid had hoeven worden. Maarja alles is goed met de baby en daar gaat het natuurlijk om. Las dat het bij einneh rommelt spannend!! Chanelle jeetje lekker aspergesoep!! Autorijden gaat bij mij nog wel goed ook wel korte benen ben maar 162 alleen achteruit vind ik moeilijker haha Verder weet ik het al niet meer sorry dames!!
Spannend einneh! Zet m op!!! Hier al een weekje harde buiken en rustige beeb.. 2 x aan ctg gehangen en gelukkig alles goed. Voel me verder prima ( voor het eerst sinds zw schap) maar zou het super vinden wanneer het begon! Nog meer mensen zo veel harde buiken? Ook als je niks doet?
Einneh, spannend! Hier af en toe wel harde buiken, maar nog niet zo vaak dat ik denk dat er wat staat te gebeuren. Hopelijk bij jou wel Hommel!
Zo de cake is echt grappig ahahha en ook no eens lekker. Ik ben benieuwd wat mijn vriend ervan vind hiihi Ik zal er even een foto'tje bij doen Hij isaan de bovenkant wel wat gescheurd @ kylie, een geruststelling he als je alles in huis hebt Voor mij viel er echt een last van mijn schouders af toen hahah. @ lionne, mannen ahhahah die snappen er soms niks van he. hiihih Fijn dat je vriend kookt straks. Kun je lekker aanschuiven. @bellamano, balen dat het niet zelf gaan beginnen maar wel erg fijn dat met het beebje alles goed is !!! Ja de soep ziet er lekker uit maar ik weet niet of hij ook zo lekker zal smaken ahahha dat weet ik straks pas @einneh, oeh spannend !!! Ik hoop zo dat ht goed doorzet en dat jullie snel bevallen van een prachtig kindje !!! @hommel, Hier eigenlijk alleen sávondsharde buiken en erg misselijk. Maar ik heb tijdens heel de zwangerschaps niet veel harde buiken gehad. Kuss
Haha die taart is echt grappig! Mijn vriend zou er denk ik maar sceptisch naar kijken en denken dat ie mierzoet is lol. Goed dat ie lekker smaakt! Misschien ook dat poeder door de soep
@cn: Ja, idd.. Had al een speciale kruik (met een soort balletjes erin), gekregen van szusje.. Maar omdat hij nu toch thuis geboren wordt, moet ik 2 metalen kruiken hebben..Zo wil de kraamzorg dat.. Maar die krengen zijn wel 14,- per stuk. Ik ga weer naar Dronten, bij mn moeder eten.
Update: VK is geweest, net als bij de bevalling van Mark zakten de weeen toen af. Het is nu afwachten kan nog steeds twee kanten op..... Weeen beginnen nu wel weer wat maar zijn niet zo heftig meer
Oh Einneh, daar zit je ook niet op te wachten. Hoop voor je dat het toch doorzet! Juffie, Ben ook erg benieuwd hoe het gaat! Eef, Dankje voor lieve woorden. Ja het blijft zwaar een ouder missen! Ik zeg altijd, je weet niet wat je hebt voordat je het moet missen. En zo voelt het echt heel erg. Trouwens niet over de datum gehad, VK zei dat ze me vanaf 21 juni zouden gaan inleiden mocht het zover komen. Maar ik denk dat ik het wel af wacht.. (hoop stiekem dat hij er dan al is..) Ik word dus sowieso een Junimama Cursus/pufclub Hier waren we met 4 stellen, waarvan ik weet dat er eentje is bevallen. Andere zou nu 43 weken zijn, dus die vast ook wel. En laatste heb ik wel contact mee, nog niks van gehoord. Ben wel benieuwd! Hommel, Hier ook eentje met harde buiken hoor! Helemaal om niks. VK, Net terug van vk, ging allemaal anders dan gepland, want ze werd een beetje boos op me Ik had vorige week al gezegt dat kindje zo rustig was en ze vroeg of er nu verbetering was, maar volgens mij niet echt.. Dus ze wilde me graag aan de CTG hebben. Ruim een uur daar gelegen, (4 harde buiken gehad, was ook heel mooi te zien op scherm) maar uiteindelijk was alles mooi en stabiel. Ook nog een echo gehad, maar vruchtwater was ook nog ruim voldoende.. Kreeg wel flink op het hart gedrukt dat ik moet bellen als het minder word. Dus moet nu ook gaan bijhouden hoeveel hij beweegt enzo..
hmm, ik hoop dat het doorzet Ennieh! Net met afvegen was het een beetje (helder)rood. Niet heel veel. Manlief kan niet zien waar het vandaan komt. Maar even in de gaten houden, denk ik.
Lijkt wel alsof je kindje het erom doet haha, vreselijk! Gaat er iemand bij je kijken, oh nee ik kom toch maar niet! Ja te laat, je heb je nu al aangekondigd huppakee eruit is eruit einneh's baby! *even streng toegesproken * Ik hoop echt dat het voor je doorzet nu