juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Strae: Verkleuren lichter en soms trekken ze weg..
    @Plasinstructie: Had ik ook..gewassen plas noemen ze dat

Vlk: Meneer heeft zich weer deels uit m'n bekken weten te wurmen.. Woensdag lag hij vrijwel geheel ingedaald en nu nog nauwelijks..
    De vlk is er dus niet gerust op dat hij niet weer gaat draaien.
    Als nu m'n vliezen breken moet ik gaan liggen en meteen bellen. Ook als hij me weer uit elkaar duwt (wat schijnbaar het draaien is geweest) moet ik weer bellen.

2. eef80

eef80 Niet meer actief

#4822 eef80, 8 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2012
    Bijntje, dat is best aardig wat! Ik heb vanaf vanmorgen bijgehouden:
    8.45 (ongeveer, toen schreef ik het nog niet op) 1 draai
    11.13 paar keer een draai

Thats it!

En dank je hommel! Ja voor een deel is het mensen die eerst niets lieten horen en nu ineens denken nog even te moeten komen, een ander deel zit zelf slecht in zijn vel en ik luister zo goed :( (nu even niet jongens, heb genoeg aan mijzelf!)
    En een ander deel lijkt gewoon een bord voor z'n kop te hebben! 'je zal je wel vervelen zo al die weken vrij!' Nee hoor! Ik doe een uur over een wasje draaien omdat het mij teveel pijn doet om de wasmand de trap op te tillen, hele dagen pijn, ik heb een energieke peuter die wil rennen, springen en spelen en ik slaap al maanden niet meer dan een paar uur per nacht!!! Maar idd een logische gedachte dat ik me rot zou vervelen! :(

Sorry, ben nu echt uitgeklaagd!

Ik ga zo dadelijk een broodje halen met vieze stinkende kaasjes. Heb ik mijzelf beloofd! Gorgonzola en stink brie, heerlijk!!! En iedereen die onverwacht op visite komt krijg een heerlijke kus van mij :D :D

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: heb maart erbij gezet op de lijst.

Lin: wanneer en waar was je ook alweer bevallen dan kan ik het op de lijst zetten. (of weet iemand anders het nog?)

Sappie86: strai smeren met bv bio-oil helpt hier goed word minder rood maar weg gaat het nooit meer

M. lekker na bed gebracht om 11:15 meneer is de hele week al om 6uur wakker. Hopen dat hij lekker lang gaat slapen.
    Zelf weer goedgekeurd bij de vk.
    Afspraak voor volgende week staat weer.
    Ze had geen idee of ik dan al bevallen was.

4. boefjesmama

Sappie86 zie dat je 2x op de lijst staat wanneer ben je uitgerekend??

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    de 21e.. Ik zag t ook net.. (achja de 18e wil ik ook wel bevallen hoor..
    helemaal niet erg.. :))

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Schiet mooi op met de lijst!

Iemand al iets gehoord van Juffie?

En hoe gaat het met Roosjuh?

Bewegingen.
    Ja schrijf nu echt alles op. Zelf ook even rustig aan doen. Dan kan ik er even beter op letten..

Straie,
    Tjah, het zit er nou eenmaal. bio-oil schijnt ook te helpen. Maar vind ik best wel duur.. :p

7. boefjesmama

De 18e verwijderd.

Weet iemand trouwens welke Linda er op onze lijst staat??
    Als ik Linda ga zoeken kan ik uit haar berichten niet opmaken dat ze zwanger is oid.
    Anders haal ik haar er af.

8. boefjesmama

Bijntje: smeer nu bio-oil sinds de bevalling van M. rode was eraf maar nu dus weer opnieuw.
    Je moet de aanbiedingen even goed in de gaten houden.
    Doe ongeveer 4mnd met 60ml. en smeer 2x daags.
    Je hebt echt niet heel veel nodig.

9. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Hier ook nog een BIB melding :p
    ik doe de 41 weken wave, hij heeft tot Woensdag dan wordt ik gestript en mag ik nog thuis bevallen, en anders volgende week Vrijdag ingeleid!

@ Eef ik snap het heel goed!
    Ik zeg het nu ook vooral deze week, jongens ik heb rust nodig, dus nee het gaat niet door!
    Als je ongewild met visite gaat "zitten" kost dat alleen maar energie, mannen snappen het soms niet helemaal ;)
    Maar het is jou lichaam he!

Dus omdat hij je onredelijk vind, betekend niet dat het ook zo is hoor, je moet je niet schuldig gaan voelen!
    Laat het hem lekker even uitzoeken haha :)

Sterkte ermee knuf!!!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bio-oil: schijnt dat de KV eigen merk net zo 'goed' is.. Ik ben er niet zo'n fan van, heb het ook niet lang gebruikt, vond het erg irritant, omdat het bij mij niet intrekt.. Ik smeer de creme van de Etos, ruikt erg lekker en trekt vlot in.. Maar helpt dus niet tegen de tijgerstrepen.
    Volgens mijn vlk krijg je het of je krijgt het niet..

11. boefjesmama

Wat is wachten tot vervelend.
    Wacht op terug bel telefoontje van de sollicitatie.
    Ben ik zo'n lastig geval dat ze er zo lang overna moeten denken of ik wel of niet ben aangenomen terwijl ik al door de eerste ronde was??
    En in de grotere groep terecht kan?

Ga geloof ik maar ff plat. Ff wat slaap inhalen.
    Mams vroeg of we vanmiddag nog kwamen heb ja gezegd maar niet zo'n zin in. Heb helemaa nergens zin meer in behalve thuis zitten en niks doen.

12. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0

Achja.. Ik heb me er al overheen gezet.. ik heb tijdens mijn zwangerschap met body olie van decubal gesmeerd.. Deze had ik op m'n werk gekregen..
    Ik weet niet of t helpt maar ik blijf maar smeren..

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Lief berichtje, dank je wel!
    En de 41 weken wave...o dear...
    Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren!!

14. eef80

eef80 Niet meer actief

@straie,, ook hier iemand niet bespaard gebleven!! Nu schijnt het enige te zijn wat help is vitamine E omdat dat het bindweefsel van de huid soepel maakt of juist versterkt (vergeef me, weet t ff niet meer!) Ik smeer ook vanaf het begin met bio oil en olie van welleda maar volgens mij prachtige geld klopperij! Het ruikt wel lekker!
    Nu doen ook de verhaaltjes de ronde dat hoe jonger de huid, hoe meer gevoelig voor staie. Maar mijn moeder was 25 toen ze mij kreeg en is 27 kg aangekomen en geen streepje te vinden!
    Ik weet vanvorige keer dat ze langzaam lichter werden en dat ik ze zag als een aandenken aan een mooie tijd. Ik vond ze zelfs mooi. Maar het moet natuurlijk niet té gek worden! Ben benieuwd hoe ik deze keer 'uit de strijd' kom!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Trouwens net een treurige mededeling gekregen...:(;)
    Mijn Super de luxe, heerlijke dingen verkopende, kaasboer gaat weg! Hij zit achter mijn huis en ik ben groot fan! Waar moet ik nu mijn ambachtelijk brood, stinkende kaasjes, luxe wijnen, koffiebonen en tappanade vandaan halen? :(
    Ik werd er bijna emotioneel van! Hahahahaha!!!!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ striae, hier krijg ik er steeds meer bij zeg. Ik heb er in het begin van gebaald maar ja ze zitten er toch en als we maar een gezond kindje krijgen vind ik alles goed :D Ik heb echt alles voor ons dochtertje over ahhah

@ baby voelen, Oeh nou ik voel haar dus echt al de hele ochtend constant. Ppff... dan weer een scherpe trap links in mijn buik dan duwd ze haar kontje weer tegen mijn ribben omhoog. Oeh wat kan dat allemaal zeer doen zeg ahahah. maar toch vind ik het stiekem wel heerlijk om haar zo veel te voelen. De ene dag voel ik har wel meer als de andere dg hoor.

@ Misschien een domme vraag hoor maar wanneer word je nu eigenlijk ingeleid? Want ze laten je hooguit tot 42 weken lopen maar word je dan pas met/na 42 weken ingeleid of al met 31,5 week of ligt dit aan de omstandigheden (hoeveelheid vruchtwater, groote kindje enzo).

Ik ga zo ook even een slaapje doen op de bank want ik ben doodmoe en gewoon echt al op voor vandaag :)

Kuss

17. eef80

eef80 Niet meer actief

@inleiden Daar verschelen de procedures een beetje per praktijk.
    Bij de verloskundige en geen complicaties e.d. komt het vaker voor dat je pas in week 42 naar de gyn wordt gestuurd en dan gaat er even overheen voordat je een afspraak hebt voor het inleiden. Dus dan kan je over de 42 weken gaan. (vind ik trwns écht niet kunnen, maar goed..) En als je in het zh loopt zijn de lijnen eat korter en word je ingeleid in week 42. Eind of begin 42 ligt er aan wanneer er plek is.

18. boefjesmama

Hier ergens tussen de 41 en 42 in.
    Dus voor de 42ste week

Begint hier toch te onweren alleen gerommel maar echt vlak bij.
    Knap dat M. er gewoon door heen slaapt ik werd er wakker van.
    Maar goed ik sliep ook nog maar 20 min. en meneer al 1,5 uur.
    Hoop dat hij nog wel even door slaapt hij kan het wel gebruiken.

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Boefjesmama, inmiddels al wat gehoord?

20. boefjesmama

nee nog niks.
    Hoop vandaag wel wat te horen of uiterlijk maandag ofzo.
    Blijft spannend zo.

Deel Deze Pagina